AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #1 Del Skrevet 6. januar 2023 Noen tips på å fortsette å pule etter å ha kommet? Visst madamen ikke har kommet? Anonymkode: 5e0df...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #2 Del Skrevet 6. januar 2023 Sørge for at madammen får orgasmen(ene) sin før du begynner å pule? Anonymkode: 14f28...605 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 6. januar 2023 #3 Del Skrevet 6. januar 2023 Menn kan fint lære seg til å fortsette å pule etter orgasme og få nye orgasmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #4 Del Skrevet 6. januar 2023 Er det noe vits i å fortsette å pule hvis hun ikke kommer av puling? Konsentrer deg heller om klitoris etter at du har kommet. Anonymkode: 1a762...534 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 6. januar 2023 #5 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Noen tips på å fortsette å pule etter å ha kommet? Visst madamen ikke har kommet? Anonymkode: 5e0df...747 Det er ikke lett men om jeg merker at det nærmer seg dor dama så klarer jeg å fortsett lit til slik at hun får orgasme. Det beste er at hun kommer først og da gi henne mye nytelse før knulling. Noen ganger klarer jeg å holde lenger en det normale og hender jeg kan holde på lenge uten å komme. Er veldig viktig i sex at begge nyter så fint å snakke om det .Spesielt om en knuller ei som ikke du er kjent med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #6 Del Skrevet 6. januar 2023 Kan bare snakke for meg selv, men dette er ikke lært, men kommer an på dagsformen, noen ganger går den rett og slett ikke ned igjen. Klarer ikke se hvordan jeg kan lære meg å gjøre det de dagene formen ikke er på topp, mulig det går an, men da må man lære seg å ha full kontroll over ereksjon uansett når og hvor, og er det mulig, så er det nok mange impotente som gjerne skulle hatt den informasjonen Anonymkode: db01e...90c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #7 Del Skrevet 6. januar 2023 Har dame, men har kunne tenkt meg å fortsette til hun kommer de gangene jeg har kommet før henne Anonymkode: 5e0df...747 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6. januar 2023 #8 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dame, men har kunne tenkt meg å fortsette til hun kommer de gangene jeg har kommet før henne Anonymkode: 5e0df...747 Men det hjelper jo ikke det om hun ikke kommer av denne "pulinga". Enten må du gjøre et godt forarbeid eller så må du bytte taktikk. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #9 Del Skrevet 6. januar 2023 Teipe den på en tommestokk? Anonymkode: 771e2...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #10 Del Skrevet 6. januar 2023 Macro skrev (Akkurat nå): Men det hjelper jo ikke det om hun ikke kommer av denne "pulinga". Enten må du gjøre et godt forarbeid eller så må du bytte taktikk. Nå er det ikke uvanlig at kvinner bruker lenger tid å komme med penetrering enn menn, for de kvinnene som klarer det, for det er et mindretall som har opplevd det, da er det ikke akkurat feil å kunne fortsette om hun tigger etter mer Anonymkode: db01e...90c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #11 Del Skrevet 6. januar 2023 Macro skrev (3 minutter siden): Men det hjelper jo ikke det om hun ikke kommer av denne "pulinga". Enten må du gjøre et godt forarbeid eller så må du bytte taktikk. Hun kommer som regel som jeg skrev tidligere. Men det er noen ganger jeg kommer før henne, og det er da jeg kunne tenkt meg å fortsette å pult henne til hun kommer, men får litt vondt i penisn hvis jeg fortsetter, men kunne tenkt meg å lært noe triks så jeg kunne gjort henne ferdig også. Anonymkode: 5e0df...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 6. januar 2023 #12 Del Skrevet 6. januar 2023 Beste tipset her; sørg for at hun får orgasme før deg. Er jo et faktum at et flertall av kvinner ikke får orgasme av penis i vagina alene.. Så du må jobbe litt, stimulerer klitoris, kanskje gi henne en runde med oral. Jeg foretrekker å sørge for at hun kommer først, så kan jeg komme inn i henne, og få min orgasme. Vi har da begge god opplevelse, og nytelse av sexen. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6. januar 2023 #13 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå er det ikke uvanlig at kvinner bruker lenger tid å komme med penetrering enn menn, for de kvinnene som klarer det, for det er et mindretall som har opplevd det, da er det ikke akkurat feil å kunne fortsette om hun tigger etter mer Anonymkode: db01e...90c Derfor jeg sier han må gjøre bedre forarbeid evt. Han klarer ikke mer etter han har kommet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6. januar 2023 #14 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun kommer som regel som jeg skrev tidligere. Men det er noen ganger jeg kommer før henne, og det er da jeg kunne tenkt meg å fortsette å pult henne til hun kommer, men får litt vondt i penisn hvis jeg fortsetter, men kunne tenkt meg å lært noe triks så jeg kunne gjort henne ferdig også. Anonymkode: 5e0df...747 Hvor mye bidrar hun selv? Begge parter har ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #15 Del Skrevet 6. januar 2023 Det var ikke det som var spørsmålet, og heller ikke problemet, det var at jeg som nevnt tidligere har lurer på hvordan fortsette etter å ha kommet? Visst du ikke kan å lese. Macro skrev (1 minutt siden): Hvor mye bidrar hun selv? Begge parter har ansvar. Anonymkode: 5e0df...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6. januar 2023 #16 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke det som var spørsmålet, og heller ikke problemet, det var at jeg som nevnt tidligere har lurer på hvordan fortsette etter å ha kommet? Visst du ikke kan å lese. Anonymkode: 5e0df...747 Øv deg da. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlion31 Skrevet 6. januar 2023 #17 Del Skrevet 6. januar 2023 Knulle en dame som er så fin at hun gjør deg kåt nok til å fortsette å knulle henne mer. For min del blir jeg veldig tent av å knulle en dame full av sæd, så perfekt å fortsette etter først å ha kommet inni henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. januar 2023 #18 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen tips på å fortsette å pule etter å ha kommet? Visst madamen ikke har kommet? Anonymkode: 5e0df...747 Bare dytt tau i 2-3 minutter til refraksjonsperioden er over og så start på runde to? Vær obs på at rundt fjerde eller femte runde begynner det å ta lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #19 Del Skrevet 6. januar 2023 bare fortsett Anonymkode: a99ca...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #20 Del Skrevet 6. januar 2023 Bare vent litt, så får du den opp igjen. Han jeg har sex med kommer som regel fire ganger, og jeg kommer iallfall en gang i løpet av disse. Hun kan jo gjerne stimulere klitoris selv under sexen, om det blir utfordrende for deg å gjøre det samtidig. Anonymkode: 857f6...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå