Gjest Bhsiltsk Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 Jeg har liksom ikke helt skjønt dette med pudder og foundation og brunkrem (hvis det engang heter det lenger). Nå har jeg kjøpt meg en foundation som var faktisk litt dyr (fatter ikke hvorfor jeg kjøpte den når jeg ikke vet hva jeg skulle med den), og ble plutselig i tvil. Ordet FOUNDATION betyr jo grunnlegging/grunnleggende. Skal det noe oppå foundationen da? Skal den dekke f.eks røde prikker? Begynnende kviser? Noen som gidder å forklare litt?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Foundation er en såkalt underlagskrem, du har den på over dagkremen, og under rouge og eventuelt pudder, om du bruker slikt. Ulike foundationer har ulik dekkevne, og noen bruker det til å dekke over dårlig hud/kviser, mens andre bruker det til å jevne ut hudfargen. Fargen på foundation skal være så lik din egen farge som mulig, eller littegrann lysere. Foundation må ikke forveksles med brunkrem Endret 15. desember 2005 av KATTAstrofe
Gjest Bhsiltsk Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Takk for svar, Kattastrofe!! Hva er dagkrem, da? Skal den dekke noe?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Takk for svar, Kattastrofe!! Hva er dagkrem, da? Skal den dekke noe? ← Dagkrem er futighetskrem til ansiktet Akuurat som det finnes nattkrem også.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Dagkrem bruker jeg faktisk hver dag, men var ikke sikker på terminologien.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 Hvilken foundation har du kjøpt? Merke?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Givenchy - Teint Miroir Lift Comfort - No. 03 Cinnamon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå