AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Del Skrevet 5. januar 2023 Skal i gang med IVF og har fått beskjed om å begynne på Synarela, lang protokoll. Slik jeg har skjønt det, så skal Synarela hemme eggløsning, men jeg får ikke eggløsning uten å bruke femar/Letrozol, så ville det ikke vært bedre å droppet begge deler? Skjønner ikke hvorfor jeg skal ta Synarela? Noen som har erfaringer? Anonymkode: bb25a...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Del Skrevet 5. januar 2023 Du bruker synarela i mange uker i forkant av forsøk for å lagre mest mulig egg for så å modne dem etterhver. Dette øker sjansen for mest mulige egg under egguttak Anonymkode: 946c6...c2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du bruker synarela i mange uker i forkant av forsøk for å lagre mest mulig egg for så å modne dem etterhver. Dette øker sjansen for mest mulige egg under egguttak Anonymkode: 946c6...c2b Okei, tusen takk for svar! 🥰 Anonymkode: bb25a...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå