AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #21 Del Skrevet 17. februar 2023 10 hours ago, Anonym28 said: Hei, Hos meg så var det en muskelknute helt inne i egglederen som de ikke så på UL som var årsaken. De tok en vannscan av livmoren og da fant de den. Har de sjekket noe sånt hos deg? Trist å høre at du har smerter såpass lenge etter SA og at du føler de ikke tar deg på alvor. Jeg har ikke opplevd å ha smerter i ettertid, men bare kun når jeg har hatt SA. Har du hatt full utredning mtp spontanabortene? Takk! Hadde UL hos to gynekologer etter sist SA, men ingen utredning utover det. Ble gravid igjen kjapt etterpå, så nå håper jeg på det beste denne gangen. Hvordan gikk behandlingen for seg da de oppdaget muskelknuten hos deg? Anonymkode: 3b4fc...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym28 Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 17. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk! Hadde UL hos to gynekologer etter sist SA, men ingen utredning utover det. Ble gravid igjen kjapt etterpå, så nå håper jeg på det beste denne gangen. Hvordan gikk behandlingen for seg da de oppdaget muskelknuten hos deg? Anonymkode: 3b4fc...5e1 Ok. Vi hadde 11 spontanaborter. Men ble fulgt godt opp av gynekolog spesialist og også kvinneklinikken. Når de fant muskelknuten, så ble jeg henvist til dagkirurgi og hvor jeg ble lagt i narkose hvor de gikk inn vaginalt og fjernet den. Det var en veldig enkel og grei prossess og det løste problemet. Nå er jeg 10, snart 11 uker på vei. Hvis du ikke har hatt noe mer utredning enn det er det altfor dårlig. De må jo ta ulike blodprøver av deg. Og de bør også sjekke sædkvaliteten til mannen din. Du må kreve mer oppfølging, det har du rett på om du har hatt mer enn 3 SA på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå