AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Del Skrevet 4. januar 2023 Noen som legget tarot og er gode? Som jeg kan få stille ett spørsmål Anonymkode: aba9a...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Del Skrevet 4. januar 2023 Ja spør meg. Anonymkode: e9881...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja spør meg. Anonymkode: e9881...99a Gidder du å legge for flere? Lurer så sinnsykt på hva som er greia med kjæresten (eks`en?) om dagen. Anonymkode: 09fbc...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gidder du å legge for flere? Lurer så sinnsykt på hva som er greia med kjæresten (eks`en?) om dagen. Anonymkode: 09fbc...85d Ok hva er spørsmålet mer konkret? Anonymkode: e9881...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja spør meg. Anonymkode: e9881...99a Kan jeg spørre? 😊 Lurer på om en mann (G) har følelser for meg? Lurer også på generelt hva du ser ang kjærlighet for meg? Jeg er singel. Anonymkode: f4394...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja spør meg. Anonymkode: e9881...99a Ts her. Vil gjerne sende deg privat melding? Anonymkode: aba9a...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 2.37): Kan jeg spørre? 😊 Lurer på om en mann (G) har følelser for meg? Lurer også på generelt hva du ser ang kjærlighet for meg? Jeg er singel. Anonymkode: f4394...16a Heter han Gunnar? Anonymkode: 395f9...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Heter han Gunnar? Anonymkode: 395f9...9ad Nei. Anonymkode: f4394...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Heter han Gunnar? Anonymkode: 395f9...9ad AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Anonymkode: f4394...16a Fikk du opp noe ang en som heter Gunnar? Var det derfor du spurte? Anonymkode: f4394...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Del Skrevet 11. januar 2023 Til alle tarotinteresserte! Her kan dere legge tarot på dere selv: https://www.free-tarot-reading.net/free Anonymkode: a32be...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #11 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fikk du opp noe ang en som heter Gunnar? Var det derfor du spurte? Anonymkode: f4394...16a Da jeg leste bokstaven "G" så kom navnet Gunnar opp veldig fort, så det var det første jeg hørte. Eventuelt Georg. Kjenner du noen som heter Gunnar eller Georg? Anonymkode: 395f9...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #12 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da jeg leste bokstaven "G" så kom navnet Gunnar opp veldig fort, så det var det første jeg hørte. Eventuelt Georg. Kjenner du noen som heter Gunnar eller Georg? Anonymkode: 395f9...9ad Interessant!! Det var ikke et av disse navnene jeg tenkte på, jeg kjenner ingen Georg, men når jeg tenker meg om, så fins det en Gunnar som er veldig hyggelig. Ser du noe mer ang dette? Nå ble jeg veldig nysgjerrig😃 Anonymkode: f4394...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Interessant!! Det var ikke et av disse navnene jeg tenkte på, jeg kjenner ingen Georg, men når jeg tenker meg om, så fins det en Gunnar som er veldig hyggelig. Ser du noe mer ang dette? Nå ble jeg veldig nysgjerrig😃 Anonymkode: f4394...16a Jeg er helt nybegynner når det kommer til personer jeg ikke fysisk har foran meg, så dette var interessant for meg også! Jeg kan trekke tarot og energy oracle cards om nettopp Gunnar! Siden det navnet hans dukket så fort opp, kanskje han er interessert i deg (og plukket opp hans energi), eller at du bør rette blikket mot han og se om det kan være noe der? 😮 Gunnar: 10 of cups (veldig bra)! Og så 6 of cups. Har dere kjent hverandre lenge? Spurte etter et zodiac sign, og the Emperor dukket opp, altså væren! Det er kanskje ikke så lett å vite moon and rising signs til en person. Ellers er The Emperor "big boss energy". Person med mye makt i autoritære stillinger. Er det han eller deg? Noe som kan stemme? Fikk opp Anxiety (Worry and distress) som første kort fra Energy Oracle cards. Vet ikke om dette kan være deg, som stresser over kjærlighetslivet? Fikk også opp envy (lack, dissatisfaction) 2 ganger, først da jeg splittet kortstokken, og så som et kort. The World (expansion, opening up) kom rett etter anxiety. Kanskje du har mange valgmuligheter? Og at du føler på angst og gjerne en sterk lengsel etter kjærlighet (tolker envy kortet som dette, sammen med de to andre kortene) Annen, ukjent: 10 of swords og page of wands. Og så 9 of wands. Jeg tolker dette som sterkt nei. Page of wands og love: As a person, the Page of Wands represents someone adventurous and lively, who falls in love quickly, but may also get bored quickly. Because they live for experiencing new things, it may be difficult to create a long term relationship with this person, but a fleeting romance could be rewarding. OK, så jeg splitter kortstokken, og der er The Emperor på den ene siden, og 5 of cups på den andre!!! 5 of cups som annen ukjent? Ok, selv om jeg tenkte sterkt nei ut i fra tarot, trakk jeg energy oracle. Første som kom var broken heart, og den andre woman holding a heart. Er det noe av dette som kan stemme på deg? Husk at jeg er helt nybegynner, så ikke baser dine valg på dette når det er noe så viktig som kjærlighet. Lytt til magefølelsen og se på hvordan ukjent person og Gunnar behandler deg! Hvem gir deg glede, hvem gir deg angst? Kanskje det ikke er noen av dem som er ment for deg? Kanskje Gunnar er betatt av deg og det er det? Anonymkode: 395f9...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #14 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er helt nybegynner når det kommer til personer jeg ikke fysisk har foran meg, så dette var interessant for meg også! Jeg kan trekke tarot og energy oracle cards om nettopp Gunnar! Siden det navnet hans dukket så fort opp, kanskje han er interessert i deg (og plukket opp hans energi), eller at du bør rette blikket mot han og se om det kan være noe der? 😮 Gunnar: 10 of cups (veldig bra)! Og så 6 of cups. Har dere kjent hverandre lenge? Spurte etter et zodiac sign, og the Emperor dukket opp, altså væren! Det er kanskje ikke så lett å vite moon and rising signs til en person. Ellers er The Emperor "big boss energy". Person med mye makt i autoritære stillinger. Er det han eller deg? Noe som kan stemme? Fikk opp Anxiety (Worry and distress) som første kort fra Energy Oracle cards. Vet ikke om dette kan være deg, som stresser over kjærlighetslivet? Fikk også opp envy (lack, dissatisfaction) 2 ganger, først da jeg splittet kortstokken, og så som et kort. The World (expansion, opening up) kom rett etter anxiety. Kanskje du har mange valgmuligheter? Og at du føler på angst og gjerne en sterk lengsel etter kjærlighet (tolker envy kortet som dette, sammen med de to andre kortene) Annen, ukjent: 10 of swords og page of wands. Og så 9 of wands. Jeg tolker dette som sterkt nei. Page of wands og love: As a person, the Page of Wands represents someone adventurous and lively, who falls in love quickly, but may also get bored quickly. Because they live for experiencing new things, it may be difficult to create a long term relationship with this person, but a fleeting romance could be rewarding. OK, så jeg splitter kortstokken, og der er The Emperor på den ene siden, og 5 of cups på den andre!!! 5 of cups som annen ukjent? Ok, selv om jeg tenkte sterkt nei ut i fra tarot, trakk jeg energy oracle. Første som kom var broken heart, og den andre woman holding a heart. Er det noe av dette som kan stemme på deg? Husk at jeg er helt nybegynner, så ikke baser dine valg på dette når det er noe så viktig som kjærlighet. Lytt til magefølelsen og se på hvordan ukjent person og Gunnar behandler deg! Hvem gir deg glede, hvem gir deg angst? Kanskje det ikke er noen av dem som er ment for deg? Kanskje Gunnar er betatt av deg og det er det? Anonymkode: 395f9...9ad Tusen takk for at du brukte tid på dette, så spennende! Jeg kan ikke dette med å tolke tarot, så skjønner bare det du forklarte til en viss grad, da selve kortene ikke sier meg så mye. Jeg kan svare på avsnitt for avsnitt, så du får tilbakemelding Denne Gunnar er egentlig bare en bekjent, en veldig hyggelig og sympatisk mann. Vi har vært bekjente i mange år, sikkert i 30 år! Aner ikke hva han syns om meg. Vi kan prate litt når vi møtes, og han er alltid veldig hyggelig, virker genuint sympatisk og interessert i å høre hvordan jeg har det osv. Men han er gift, har vært gift i mange år. Aner ikke om de har det bra sammen eller ei. (Ser du noe om det?) Ingen av oss er autoritære ledertyper🤔 Anxiety.. det kan alltids være meg, for jeg har alltid en del stresstanker, både om kjærlighetslivet (eller mange på kjærlighetsliv) og mye annet😅 Misunnelse kjenner jeg ikke noe særlig på, men misfornøyd (eller heller i sorg over) at jeg mangler mye jeg ønsket meg i livet, så det kan stemme. Har ikke mange valgmuligheter nei, men føler absolutt en lengsel etter mye i livet som jeg ikke har vært så heldig å få på plass. Kortene på den andre ukjente var ikke bra, så her tolker jeg det som at det er best å gå videre. Det var magefølelsen min også, har vært usikker på han på ulike måter. Gunnar har jeg ikke tenkt eller følt noe romantisk for, men har alltid likt han godt, og hadde han vært singel og vist interesse for meg, så hadde jeg definitivt vært nysgjerrig og interessert i dating! Klarer du se noe om hans forhold? Eller noe mer ang hans følelser og om vi evt har en fremtid en gang? Syns det var så interessant at du fikk opp navnet hans innledningsvis😃 Anonymkode: f4394...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #15 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tusen takk for at du brukte tid på dette, så spennende! Jeg kan ikke dette med å tolke tarot, så skjønner bare det du forklarte til en viss grad, da selve kortene ikke sier meg så mye. Jeg kan svare på avsnitt for avsnitt, så du får tilbakemelding Denne Gunnar er egentlig bare en bekjent, en veldig hyggelig og sympatisk mann. Vi har vært bekjente i mange år, sikkert i 30 år! Aner ikke hva han syns om meg. Vi kan prate litt når vi møtes, og han er alltid veldig hyggelig, virker genuint sympatisk og interessert i å høre hvordan jeg har det osv. Men han er gift, har vært gift i mange år. Aner ikke om de har det bra sammen eller ei. (Ser du noe om det?) Ingen av oss er autoritære ledertyper🤔 Anxiety.. det kan alltids være meg, for jeg har alltid en del stresstanker, både om kjærlighetslivet (eller mange på kjærlighetsliv) og mye annet😅 Misunnelse kjenner jeg ikke noe særlig på, men misfornøyd (eller heller i sorg over) at jeg mangler mye jeg ønsket meg i livet, så det kan stemme. Har ikke mange valgmuligheter nei, men føler absolutt en lengsel etter mye i livet som jeg ikke har vært så heldig å få på plass. Kortene på den andre ukjente var ikke bra, så her tolker jeg det som at det er best å gå videre. Det var magefølelsen min også, har vært usikker på han på ulike måter. Gunnar har jeg ikke tenkt eller følt noe romantisk for, men har alltid likt han godt, og hadde han vært singel og vist interesse for meg, så hadde jeg definitivt vært nysgjerrig og interessert i dating! Klarer du se noe om hans forhold? Eller noe mer ang hans følelser og om vi evt har en fremtid en gang? Syns det var så interessant at du fikk opp navnet hans innledningsvis😃 Anonymkode: f4394...16a Jeg blir ganske satt ut nå, dette er faktisk ganske spennende! Jeg synes Biddytarot er grei å lese når det kommer til tarot kort dersom du ønsker å lese litt mer https://www.biddytarot.com/ Sprøtt ang. han du egentlig tenkte på! Det der var ganske klare tegn og når magefølelsen din og sa det! Envy tolker jeg ikke negativt hos deg, men heller denne lengselen etter kjærlighet. Du ser gjerne et par og kunne ønske at du også var i et forhold, som du sier her! Det er trist å høre Sender deg en klem! ❤️ Jeg vet ikke om jeg overprøver meg her, er det snakk om å eie hjem? Eller noe med jobb? Contract kom opp. Tarot: knight of pentacles, 5 of pentacles og 9 of cups. 9 of cups er positivt (Contentment, satisfaction, gratitude, wish come true.)! Hva mer ang. dette? 10 of pentacles (Wealth, financial security, family, long-term success, contribution)! The World igjen, fra energy oracle cards! Tall 29, 2+9=11. Tall nr. 11 er JUSTICE i tarot, som da er veldig lik contract! Er det noe der? Med contract, justice og slik? The World: "The man in this picture is looking out over a bay, above which the beautiful sphere of the earth is rotating. This card is a reminder to look at your options and expand your vision. This may be a time to network through a global network eg/ social networking. It’s time to think big than just your limited view. You have unlimited resources and it’s time to utilise this for your creativity. The world is your oyster." Contract: "This card comes up today showing a document ready and needing to be signed to show a commitment of some kind. Whether it is a new job, marriage, sale of a home or business deal, it's not just a casual agreement but a binding one. With the scales of justice, this shows a legal matter will go in your favour. Light shines upon you in these new opportunities but also for you to remain open and away to them coming your way." Er det noe mer her ang. kontrakt? Cornucopia! Dette kortet, sammen med 9 of cups (ønske oppfullt) og 10 of pentacles indikerer at noe går din vei dersom det er noe økonomisk, etter en lang, sliten som vei i en 5 of pentacles state (Financial loss, poverty, lack mindset, isolation, worry.) https://www.biddytarot.com/tarot-card-meanings/minor-arcana/suit-of-pentacles/five-of-pentacles/ Cornucopia (9 of cups energy, denne betyr wishes fulfilled!) "The cornucopia is a gift from the univserse that can come in various ways of fulfilment. Whether it’s a new romance, financial gain, job satisfaction etc. You will have great blessings, some from your own hard work and this is your pay off. You have harvested your time and energy in various ways and the universe recognises that. Your efforts have not gone unnoticed." En annen rød tråd i alle disse kortene, er at kjærlighet blir nevnt her også! Det kan virke som om det er lys i enden av tunellen for deg her, flere områder i livet ditt! ❤️ Gunnar: 6 of cups er ofte nostalgi, noen fra fortiden, noen du har kjent lenge. Gunnar er i forhold, 10 of cups er "familiekortet". Det kan hende at noen av dere har væren i sun/moon/rising? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det selv, men det kan hende at han har vært forelsket i deg før han ble gift? Det kan hende at han er betatt av deg nå. Dersom forholdet ikke går så bra, så kan det hende at det er deg som er "the one that got away"? Eller at jeg plukket opp på en venn for livet, som er gift eller noe Men kan se. Nå er jeg litt på usikker grunn her. Hva tenker Gunnar om ts? Queen of swords og 6 of cups igjen! Er du, eller han fiskene, tvillingene eller vekten? Swords representerer air signs. Er Gunnar forelsket i ts? King of swords (da har vi både en queen og king of swords, maskulin og feminin par!) sammen med King of Wands. Kanskje energi fra ektefellen? Hvem er king of wands? Death card (skorpionen energi). Transformasjon. Slutten på noe, begynnelsen på noe annet. Wands er fire signs (væren igjen, løven og skytten). Videre: Hva er death? THE FOOL! NY start! OK jeg vet ikke altså, det kan hende at han er i ferd med skilsmisse? Hva skjer ETTER the Fool? Freaking 10 of cups (Divine love, blissful relationships, harmony, alignment)!!! Nei nå blir jeg selv litt sånn "hva skjer"? Det kan faktisk hende at det er noe her altså! Hvem er king of swords? Månen. Hemmeligheter, krepsen. Vi hadde nettopp fullmåne for 1 uke side i krepsen! Skjedde det noe da? 6 of swords. "transition, change, rite of passage, releasing baggage." Veldig lik energi til death+ the fool! Dette her kan indikere på skillsmisse og at han tenker på deg. Eller at han trenger din støtte gjennom dette? Gunnar og ts: tall 44, woman holding a heart! Igjen! Står for: Female Dealing with Family, Love, or Emotions: "This card for a woman may reveal an openness to love, a peaceful state of emotions or it might be messages of family issues that require resolving. You’re highly intuitive and good at understanding emotions and bringing awareness into your life. This card could also indicate a female friend or mentor entering your life to help with your issues surrounding love, family and your emotions. This person will bring about your comfortability in expressing your issues and emotions. This card could also show a new love interest or friend entering your life." https://www.lililoves.com/a-card-a-day/energy-oracle-cards-woman-holding-a-heart Anonymkode: 395f9...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #16 Del Skrevet 13. januar 2023 Spennende, spennende!! Tusen takk igjen😃 Det med kontrakt må enten være noe i overført betydning, eller noe som venter der fremme som ikke har vist seg enda. Det er ikke snakk om hverken flytting, ny jobb eller andre kontrakter for min del, jeg står ganske stabilt og «værende» i både jobb og bolig. Det kan ikke være en slags «livskontrakt» det er snakk om? Det er det som kommer umiddelbart til meg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Cornucopia! Dette kortet, sammen med 9 of cups (ønske oppfullt) og 10 of pentacles indikerer at noe går din vei dersom det er noe økonomisk, etter en lang, sliten som vei i en 5 of pentacles state (Financial loss, poverty, lack mindset, isolation, worry.) - for dette stemmer litt, føler jeg. Jeg har hatt noen veldig tøffe år på ulike måter, og venter fortsatt på at lykken skal snu. Det betyr at det iallefall stemmer det du skriver om 5 of pentacles, også kan jeg håper at 10 of pentacles stemmer🤞🙏🏻 Isåfall er det her jeg føler dette med livskontrakt kommer opp, at jeg gjennom min livskontrakt skulle oppleve vanskelige tider for å vokse som menneske, og når jeg har lært det som er meningen jeg skal lære av det, så får jeg da denne gaven fra universet du nevner? Dette: AnonymBruker skrev (1 time siden): The cornucopia is a gift from the univserse that can come in various ways of fulfilment. Whether it’s a new romance, financial gain, job satisfaction etc. You will have great blessings, some from your own hard work and this is your pay off. You have harvested your time and energy in various ways and the universe recognises that. Your efforts have not gone unnoticed." Dette er isåfall veldig gode nyheter!! ❤️ )Fortsetter i neste innlegg, så blir det ikke så langt her😅) Anonymkode: f4394...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #17 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan hende at noen av dere har væren i sun/moon/rising? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det selv, men det kan hende at han har vært forelsket i deg før han ble gift? Det kan hende at han er betatt av deg nå. Dette med væren i sun/moon/rising kan jeg ingenting om, så dette kan jeg dessverre ikke svare på🤔 Ingen av oss har noen av de stjernetegnene du nevner😕 Nostalgi er derimot veldig passende her. Men tviler på han var forelsket i meg før han ble gift, det må iallefall ha vært en sånn barne- avstandsforelskelse, men det tviler jeg på. Da kan jeg heller tro på at han er betatt nå, hvis det i det hele tatt er snakk om følelser på noen måte. Keg er nok ikke «the one who got away», og heller ikke en venn for livet, da vi ikke kjenner hverandre godt nok. Men jeg skulle gjerne vært en venn for livet for han, eller en mulig kjæreste på et senere tidspunkt, hvis han ville ha meg nærmere. Det ligger isåfall i fremtiden. Kan det hende at det du leser er i fremtiden og ikke fortid/ her og nå? Jeg liker han godt, og det er en god platonisk, men varm kontakt mellom oss😊 interessant det du ser om en slutt og en ny begynnelse for han!! Tenk om.. 🤩 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gunnar og ts: tall 44, woman holding a heart! Igjen! Står for: Female Dealing with Family, Love, or Emotions: "This card for a woman may reveal an openness to love, a peaceful state of emotions or it might be messages of family issues that require resolving. You’re highly intuitive and good at understanding emotions and bringing awareness into your life. This card could also indicate a female friend or mentor entering your life to help with your issues surrounding love, family and your emotions. This person will bring about your comfortability in expressing your issues and emotions. This card could also show a new love interest or friend entering your life." Dette siste her var jo helt fantastisk😍 Og det stemmer at jeg er ganske intuitive og flink til å lese og tolke både egne og andres følelser! Ellers sier jetæg ja takk til både en ny venn og en ny kjæreste som forhåpentligvis er på vei inn i livet mitt😃 Anonymkode: f4394...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå