Gå til innhold

Hva er din alder, stilling og hva tjener du i året.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

K34. Nettopp gått fra stilling som seniorrådgiver i staten, 9 års ansiennitet. Lønna var 700 000,- + overtid (ca 75k). Ut fra den interne statistikken var jeg høytlønna. 

Jobber nå i privat sektor med samme stillingstittel, årslønn 900 000,- + overtid og bonus.

Anonymkode: e8790...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36, kvinne, hotell, fulltid (+kvelds, helg, overtid). Tjener 399.000 ca i året.

Anonymkode: 33435...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K41, 2 mastergrad innen humaniora, førstekonsulent i statlig virksomhet, brutto: 580k.

Lønnen samsvarer verken med reell arbeidsbelastning eller ansvarsområder (bl.a. mellomleder med personalansvar) - prøvde å forhandle lønn og stillingskode gjentatte ganger via lokale forhandlinger uten hell. Søker andre jobber...

Anonymkode: af739...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K43, pedagogisk leder i kommunen. 605 000. Trives ei, ser meg om etter ny jobb 

Anonymkode: 7d4e0...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

K41, 2 mastergrad innen humaniora, førstekonsulent i statlig virksomhet, brutto: 580k.

Lønnen samsvarer verken med reell arbeidsbelastning eller ansvarsområder (bl.a. mellomleder med personalansvar) - prøvde å forhandle lønn og stillingskode gjentatte ganger via lokale forhandlinger uten hell. Søker andre jobber...

Anonymkode: af739...67f

Altså..!! Hvilken arbeidsgiver? Dette er skrekkelig lav lønn. Akademia?

Anonymkode: 07a5d...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

777.000 rådgiver offentlig stilling. Rådgiver. Bachelorgrad + litt ekstra. 32 år kvinne. Seks år med relevant arbeidserfaring, med en fødselspermisjon inni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K44, spesialsykepleier med mastergrad og full ansiennitet. 
850 000 kr inkludert mastertillegg, tillegg for ubekvem arbeidstid (jobber tredelt) og ca 80 timer overtid i fjor. Grunnlønnen er 650 000. 

Anonymkode: bb077...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2024 at 8:18 PM, AnonymBruker said:

Bare 720k i fastlønn som mellomleder med personalansvar..? Hvilken sektor? Hadde ikke tatt i den stillingen med ildtang 😅

Anonymkode: 57d49...c07

Så fint for deg da. Jeg er kjempefornøyd. Bonusen er mer eller mindre fast den også, så total lønn ligger jo på 900k. Uten noe utdannelse og en grei gjeng på 6 stk å håndtere må jeg si meg veldig fornøyd. Jeg styrer mye egen hverdag og tar timer/dager hjemme som det passer meg. Ledelse over hører jeg aldri noe fra heller da avdeling og selskapet går meget godt.  

Sektor er innen transport.

Anonymkode: 71f89...0d2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 40. Distriktsjef for ett oljeserviceselskap.

1,2m fastlønn + bonusordning som starter på 17,5% men avhengig av resultater kan gi opptil 100%.  Tjente ca. 1,9mnok totalt i 2023. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renholder offshore og tjente 1.2 i fjor, men det er ikke vanlig. Ligger på ca 900.000 -1 mill i året.

Anonymkode: 33992...6bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 37. IT-konsulent. Ingen utdanning. ~1.600.000,- i året.

Anonymkode: 70ec8...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30. Helsesekretær. 500 000. Har også en bachelor jeg ikke bruker. 

Anonymkode: f2f5f...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 48

Ca 270- 340 000 alt etter form. Ufør, men tar oppdrag innen kunst/ kultur når jeg makter

Anonymkode: a87af...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 8.1.2024 den 3.13):

30år, kvinne, 1 050 000kr - It

Anonymkode: fa2dc...c68

Hva jobber du med innen IT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 21.52):

Æsj. Jeg tjener jo helt ræv. Statlig ansatt, førstekonsulent. 515 000. Kanskje jeg skulle tatt ett jobb bytte til det private. K38.

Anonymkode: 3ad2f...a59

Jeg tjener også "ræv". Statlig ansatt, utreder - spesialutdannet sådan. Tar de sakene som kommunene ikke klarer selv. Tjener 100.000,- mindre enn de som jobber i stillinger som kan sammenlignes med min. Så kanskje det kan være lurt å sjekke hva kommunen har å tilby før du snuser på det private. 

Anonymkode: 672d8...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tjener også "ræv". Statlig ansatt, utreder - spesialutdannet sådan. Tar de sakene som kommunene ikke klarer selv. Tjener 100.000,- mindre enn de som jobber i stillinger som kan sammenlignes med min. Så kanskje det kan være lurt å sjekke hva kommunen har å tilby før du snuser på det private. 

Anonymkode: 672d8...119

Ræv? Jeg tjener 460 k ...

Anonymkode: 36045...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K50, adjunkt med tillegg  708 000 kr. Holder på med enda mer utdanning som skal føre til master, den vil gi uttelling på ca 80 000 ekstra på årslønn. Da har jeg maxset ut og kommer ikke høyere. 

Anonymkode: 65c02...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...