AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #21 Del Skrevet 11. januar 2023 Andre får dømme dette opp og ned i mente, men som klarsynt medium og kvantehealer kan jeg si ja, noen ganger har det en metafysisk årsak. Det ligger noen ganger sjelekontrakter, -bindinger og akashiske records i veien. Handler som regel om hva vi har godtatt i form av lærdom og livserfaring dette livet da sjelens bevissthet kom ned hit. Andre ganger ligger det stagnert energi fra dette livet eller tidligere liv i kroppen som hindrer noen i å bli gravid. Det kan man fjerne både bevisst og ubevisst gjennom å jobbe seg gjennom dem og integrere essensiell bevissthet og lærdom. Man hører jo plutselig om de som blir gravide på mirakuløst vis, men få tenker over hvilke endringer den personen hadde gjort i livet, på fysisk, mentalt, emosjonelt og spirituelt plan. As above, so below. Metafysisk og fysisk årsak henger sammen. En må anerkjenne og jobbe med begge deler. Anonymkode: 0c833...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 11. januar 2023 #22 Del Skrevet 11. januar 2023 On 1/5/2023 at 7:48 AM, Miss Shady said: https://forskning.no/evolusjon-sex/eggcellen-foretrekker-noen-menns-saedceller-foran-andres-ifolge-ny-studie/1700513 Interessant! Det finnes mer forskning på dette, her fra 2022 faktisk: https://www.researchgate.net/publication/359421269_Sperm_Physiological_Response_to_Female_Serum-Potential_New_Insights_into_the_Reproductive_Incompatibility_Diagnostics "...recent studies have indicated that reproductive failure may also result from the reproductive incompatibility of the partners." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #23 Del Skrevet 11. januar 2023 Ja, på sett og vis tror jeg at noen personer passer bedre sammen enn andre i forhold til reproduksjon. Det ser jo man på et par som har forsøkt å bli gravid i flere år uten hell, og når de får nye partnere så plutselig har begge to fått barn innen kort tid - med hver sin nye partner. Men på samme måte så ser man jo de som blir lett gravid men likevel er uheldig med genene de gir barna - men gravid blir de likevel. Og så har du jo de som lett blir gravid med partner, men ikke holder sammen selv om "naturen" mener de er en perfect match. Så jeg tror du kan legge fra deg den tanken om at det er så enkelt at dere bare ikke passer sammen, for biologien og vår reproduktive evne er langt mer komplisert enn som så. Anonymkode: a50bb...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #24 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg har PCOS. Det er vel noen forskere som lurer på om det er en eller annen evolusjonsmessig tilpasning som gjør at man utvikler det. Jeg vet ikke, men det har flere helsemessige konsekvenser utover subfertilitet så jeg tror ikke helt at det er gunstig på noen måte. Anonymkode: 8e7e3...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå