Gå til innhold

Jeg har blitt bedratt i over 10 år 😔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sammenligner ikke det å miste en sønn/bror med et samlivsbrudd, fordi å miste en sønn er jo så grusomt at det kan ikke sammenlignes med noe, men jeg sammenligner sorgen. Sorgen etter et samlivsbrudd / å bli bedratt så ekstremt som jeg har blitt, er en sorg jeg bærer alene, men når jeg mistet min sønn eller bror så kunne jeg dele sorgen med familien, venner, skole og arbeidssted og det hjalp på å klare å bære sorgen.

Nå er det kun jeg som kjenner på smerten

Ts

Anonymkode: cd9cc...d88

Ja han har bedratt deg på det groveste men hadde du ikke en følelse av at noe ikke stemte? 10 år er lenge. Ga han ikke noen signaler? Eks så etter andre damer eller kommenterte deres utseende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TLR skrev (2 minutter siden):

Ja han har bedratt deg på det groveste men hadde du ikke en følelse av at noe ikke stemte? 10 år er lenge. Ga han ikke noen signaler? Eks så etter andre damer eller kommenterte deres utseende? 

Jo jeg oppdaget at han sendte noen seksualiserende meldinger til noen damer for flere år siden, jeg konfronterte han og han nektet for annet enn vennskapelig humor til hans kvinnelige kolleger.

Jeg var litt i tvil men hadde ikke noe å ta han på før i går.

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jo jeg oppdaget at han sendte noen seksualiserende meldinger til noen damer for flere år siden, jeg konfronterte han og han nektet for annet enn vennskapelig humor til hans kvinnelige kolleger.

Jeg var litt i tvil men hadde ikke noe å ta han på før i går.

Ts

Glem aldri din magefølelse den stemmer som oftest. Hvis noe skurrer så stemmer det som regel 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (34 minutter siden):

Glem aldri din magefølelse den stemmer som oftest. Hvis noe skurrer så stemmer det som regel 

Dette er så sant. Stemmer hver gang.

Anonymkode: 82991...6ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Endret av TLR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men dette klarer du bare ikke vær naiv hvis du møter en ny mann

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

2009 var året jeg traff min store kjærlighet.

Han har vært "mitt alt", og nå er han den som har ødelagt livet mitt.

Det startet med at jeg så han sende upassende meldinger til damer, og når jeg konfronterte han nektet han og sa at det var humor bare.

I går oppdaget jeg at han har vært utro og han la alle kort på bordet, og jeg spurte om alt og han fortalte at han i over 10 år har sextekstet med mange damer, vært på flere dater, hatt sex med flere damer og gjort flere ting som er upassende når man er i forhold med en annen dame.

Han sier han har elsket meg alle disse årene samtidig som han har flørtet, hatt sex og vært med andre damer.

Han har hatt et ekstremt oppmerksomhets behov og stor sexlyst, og mener sosiale medier er årsaken til hans utroskap.

Jeg er i sjokk og er helt svart inni meg.

Er tung og utmattet i dag.

I natt sov han i stuen, og jeg ser nå på boligmarkedet på finn mens alt er bare kaos inni meg.

😭

Jeg har mistet både en bror og min sønn tidligere, men den sorgen kunne jeg dele med andre, mens dette er en sorg som kun jeg kjenner på 💔

Før dere er altfor dømmende, husk at sexavhengighet er en sykdom på lik linje som alkoholisme og narkomani. Skjønner selvsagt at TS dumper fyren, men han er ikke nødvendigvis en ond drittsekk. 

Anonymkode: b9df8...a6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Føler du ikke sinne? Jeg hadde blitt så sint at jeg hadde fått store hevn tanker! Hadde fortalt alle hva han har gjort, sånn at alle får se hvilken type han er. 

Forstår du er i sorg, men han her har bare vært helt jævlig mot deg! Vær glad du er kvitt ham! Last ned Tinder, gå ut i livet og få en ny vår. Ikke alle menn er drittsekker. 

Anonymkode: f7a28...b35

Sinne er ofte en følelse som dukker opp litt lenger ut i sorgfasen, ofte når sjokket har lagt seg. TS er nok i sjokk nå, og da er det lite rom for sinne i den akutte fasen. Det kommer nok senere.

TS: For et forferdelig svik, også så mange år! Jeg fatter ikke engang at det er mulig å gjøre noe sånn mot ektefellen sin. Han må ha et hjerte lagd av stein. Det er så hjerterått at jeg mangler ord.

Å gå ut av huset, mens ektefellen sitter igjen hjemme, for å ha sex med andre er et stort svik. Når ektefellen i tillegg sitter hjemme i sorg over tap av et barn, og mannen fyker for å pule andre, så er sviket å se som ultimat.

Fy faen for en jævla drittsekk.

Og gode tanker til deg :klem3:

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor det? Det er ikke menneskene det er noe galt med, det er de sosiale mediene som ødelegger. Det holder ikke å si at folk selv velger sine handlinger når alt rundt de er rigget for å være utro.

Anonymkode: 5f62c...cfc

😡😠 just .. NO !! Sosiale media er ingen grunn til å være utro!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (6 timer siden):

😡😠 just .. NO !! Sosiale media er ingen grunn til å være utro!! 

Overhodet ikke men jeg merket at han forsvant inn i en verden av likes, oppmerksomhet og mange kvinnelige venner, og han sier selv at når han kom på fb i 2013 eksploderte hans trang til oppmerksomhet fra andre damer, og han fremstod som singel og fikk masse tilbud fra damer.

Ts 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er det ikke. Faktisk så viser en del forskning at samlivsbrudd og utroskap er en brutal sorgprosess på lik linje med å miste et familiemedlem. 

Anonymkode: 9daab...e05

Helt riktig. Men det driter de i, alle disse som bagatelliserer utroskap. De bryr seg ikke om at de skader et annet menneske. 

Anonymkode: 99a17...e35

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...