Gå til innhold

Bibel profetier blir oppfylt en etter en

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det står i Bibelen at dronning Elisabeths begravelse skal vises på tv over hele verden? 

Anonymkode: 1e8ff...2bf

Vel jeg får vel svare istedenfor å bare si les før du skriver😄 profetien sier at før di siste dager begynner skal guds ord håpet bli fortalt hele verden. På dronning elisabeths begravelse vil det være mer seere fra hele verden i tvens historie. Og bibelen guds ord skal bli lest.

Anonymkode: d6bbc...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke. Ingen vet. Håper ikke det.

Dersom verden skal gå under innen kort tid av ild, må atomvåpen være det mest sannsynlige slik verdenssituasjonen er nå. 

Står det noe om det er påført av mennesker? 

Anonymkode: aee6f...8e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mineraler og naturfenomener i verden har da alltid vært kjent.

Anonymkode: 8291b...57a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fjellet i Kongo som består av 70% gull er vel egentlig ikke bekreftet av noen pålitelige kilder. Det er etpar dårlige hjemmevideoer på sosiale medier. 

Om man bruker en hel klode for å se etter tegn og tolker observasjoner subjektivt finner man "beviser" for ganske mye rart.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dersom verden skal gå under innen kort tid av ild, må atomvåpen være det mest sannsynlige slik verdenssituasjonen er nå. 

Vel... det står at en drage som er lenket i jorda sammen med nephilims kjempene skal komme opp av jorda noen tror at dragen på størrelse større enn yellowtone parken skal puste ild over verden. Noen tror at dragen skal komme opp av elva sammen med di fire hestemenn horsemenn og dems 40 millioner soldater. Hvis du ser  bilder av elva er det dukket opp noen tunneler noen døråpninger kan man si. Men om vi skal ta dette bokstavelig vet jeg ikke. Det kan være metafor.  Søk opp vers og prøv å tyd selv😁 la ånden prøve å fortelle deg hva deg kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har kommet med bibelprofetier helt siden kristendommen ble oppfunnet og det er til dags dato ikke en eneste profeti som har slått til, Jehovas Vitner har også spådd at endetiden er nær helt siden den sekten ble startet. 

Anonymkode: 1e527...aa9

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vel jeg får vel svare istedenfor å bare si les før du skriver😄 profetien sier at før di siste dager begynner skal guds ord håpet bli fortalt hele verden. På dronning elisabeths begravelse vil det være mer seere fra hele verden i tvens historie. Og bibelen guds ord skal bli lest.

Å herregud… Her snakker vi fri fortolkning. Virkelig. 
Leter man hardt nok, så vil man kunne finne tegn på det aller, aller meste. Inklusive troll, romvesen og gud.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Her var det mye røre. Minner meg om den tiden jeg gikk i kor i pinsemenigheten på nittitallet. Da var noen hellig overbevist om at enden var nær fordi EU medlemskapet ble vurdert i Norge. EU var Dyret, må vite. 😬

Det gøyeste med denne tråden er at ts oppfordrer alle til å bare tolke Bibelen i sin egen måte - akkurat slik jeg ser for meg at spådommer skjer! Man leser noe i Bibelen og kan tolke det AKKURAT slik det passer seg, og det man ønsker å lese. Ts tenker endetiden er nær og siden Elisabeths begravelse blir sendt rundt omkring på eteren, er det et endetidstegn! Ts ser glatt bort ifra hvor lenge gudstjenester faktisk har blitt broadcastet og 150 år med misjonering. (Bare tenk på når paver dør/blir innsatt, hvor mange ser det liksom!?) 😁 Underholdende 😁

Anonymkode: 93909...e5a

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slik jeg forstår det etter å ha lest det nye testamentet har ikke lest det gamle enda. Så forstår jeg det slik at verden skal ikke bli ødelagt av mennesker men gud skal befri di falne engler som er lenket i jorden og la dem ødelegge verden. Og han skal beskytte dem som tror på guds ord har sluttet å syndet gjennom jesus kristus ånd altså fulgt jesus. Ja det er mulig for oss å slutte bare gjennom jesus kristus ånd. Ingen skal bli tilgitt uten gjennom jesus kristus ånd.  Ikke gå i kirka ikke hør på menneker og prester bare på ånden i deg når du ber om veiledning fra. Les bibelen bli kjent med gud jesus. Erkjenn dine synder motta jesus kristus ånd og følg ånden til slutten så skal vi bli reddet. Ingen mennesker er uten synd bare jesus derfor trenger vi ånden hans, lære å kommunisere med han og høre hans stemme i stillheten sånn vi kan gjøre hans bud ikke bare di 10  bud men jesus sine bud som er kommandert. For å gjøre det må vi lære å kjenne han og høre forskjell på han og satan. Satan snakker til oss hele tiden og jeg tror du vet hva jeg mener, på samme måte snakker jesus til oss lær å gjennkjenn han så du kan skille satans stemme og guds stemme. Måtte bare si dette. Jeg ber for at du skal forstå og lære å kjenne han selv uten å høre på mennesket og kirkens hykleriske forvrengtebord ord som er styrt av satan amen!🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oisann. Her var det mye røre. Minner meg om den tiden jeg gikk i kor i pinsemenigheten på nittitallet. Da var noen hellig overbevist om at enden var nær fordi EU medlemskapet ble vurdert i Norge. EU var Dyret, må vite. 😬

Det gøyeste med denne tråden er at ts oppfordrer alle til å bare tolke Bibelen i sin egen måte - akkurat slik jeg ser for meg at spådommer skjer! Man leser noe i Bibelen og kan tolke det AKKURAT slik det passer seg, og det man ønsker å lese. Ts tenker endetiden er nær og siden Elisabeths begravelse blir sendt rundt omkring på eteren, er det et endetidstegn! Ts ser glatt bort ifra hvor lenge gudstjenester faktisk har blitt broadcastet og 150 år med misjonering. (Bare tenk på når paver dør/blir innsatt, hvor mange ser det liksom!?) 😁 Underholdende 😁

Noe er skrevet rett ut og skal tolkes bosktavelig som profetier og noe skal tolkes i ligninger. Profetiene skal være bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begravelsen til dronning elisabeth  skal sendes på tv hele verden da skal guds ord  den gode nyheten bli fortalt verden. Som er en profeti etter dette skal slutten av di 7 åra begynne

Vi vil høre rykter om krig.

Det er nå flere falske profeter i verden men nå nylig har en falsk messia profet nylig  dukket opp i israel som alle jødene tilber han gjør mirakler og utgir seg for å være jesus.

Euphrates elva skal tørke opp når det har skjedd skal slutten begynne. Elva er nå tørket helt opp.

https://youtu.be/l0Z9HBasP-M

Når elva tørker ut skal det dukke opp et fjell av gull. Det er  dukket opp et fjell i kongo som er 70% gull 

Elver skal bli blodrød! Elver rundt i verden har blitt blod rødhttps://youtu.be/annSeQ1JbHs

Himmelen skal bli rød. Himmelen i kina har blitt rød flere gangerhttps://youtu.be/nMgayXDmhQE

Trumpeter vil høres fra himmelen.det har blitt hørt trumpetlyder fra himmelen hele verden.https://youtu.be/vwYT9WV_UMQ

Flere profetier blir oppfylt og har blitt opfylt som jeg ikke har plass til å linke her. Kanskje dere kan nevne og linke noen?

Dere som ikke tror meg kan  søke opp bibel versa.

Derfor bør man investere i aksjer i gullgruvene i Kongo og vente på at pengene ruller inn.  

Anonymkode: b1078...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det står i Bibelen at dronning Elisabeths begravelse skal vises på tv over hele verden? 

Den stusset jeg også på 😬

Ellers TS, "ingen kjenner dagen eller timen, selv ikke sønnen".

Men hvis jorden går under om under 7 år, så ville jeg blitt veldig glad. Slutt på all lidelse på jorden og evig varme og lys i himmelen❤️

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg leste. Altså, du bare leter etter tilfeldigheter. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Les før du skriver

Les hva du skriver før du poster

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (3 minutter siden):

Den stusset jeg også på 😬

Ellers TS, "ingen kjenner dagen eller timen, selv ikke sønnen".

Men hvis jorden går under om under 7 år, så ville jeg blitt veldig glad. Slutt på all lidelse på jorden og evig varme og lys i himmelen❤️

Jeg må innrømme det at jeg ikke kan vite om det med dronning elisabeth kan vær en del av profetien. Det skulle jeg skreve med en gang. Men ville kaste det inn der fordi det KAN være profetien. Siden det skjer nå når dem andre profetiene blir oppfylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Burde ikke presten i dronning Elisabeth begravelse være klar over denne profetien, og unnlate og nevne noe kristent, slik at han ikke setter igang jordens undergang over de neste 7 årene direkte på tv? For hvis dette stemmer er det jo lett og unngå det mener jeg . 
huff, bra Norge sa nei til eu/ ef da, hvis ikke hadde vi neppe sittet her i dag. Smarte velgere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Noe er skrevet rett ut og skal tolkes bosktavelig som profetier og noe skal tolkes i ligninger. Profetiene skal være bokstavelig.

Det står også at fiskene i havet skal dø, og stjernene falle ned fra himmelen. Det har enda ikke skjedd. Jeg håper jeg får opplevd dommedag i levende live, men jeg har mine tvil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Det står også at fiskene i havet skal dø, og stjernene falle ned fra himmelen. Det har enda ikke skjedd. Jeg håper jeg får opplevd dommedag i levende live, men jeg har mine tvil. 

Det står at det skal skje mer og mer og gå fortere og fortere. Kanskje mangen av resten av disse profetiene blir oppfylt innen dette året er slutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Burde ikke presten i dronning Elisabeth begravelse være klar over denne profetien, og unnlate og nevne noe kristent, slik at han ikke setter igang jordens undergang over de neste 7 årene direkte på tv? For hvis dette stemmer er det jo lett og unngå det mener jeg . 
huff, bra Norge sa nei til eu/ ef da, hvis ikke hadde vi neppe sittet her i dag. Smarte velgere. 

Vi kan ikke unngå guds plan. Prester er styrt av satan dem er hyklere og kirken er hyklere. Vi skal bare høre på bibelen og jesus kristus ånd. Det står det.  Man blir ikke tilgitt av å gå i kirka høre på prester og holde di ti bud. Det handler om hva som er i hjertet og bare ånden kan fornye vårt hjertet. Hvis vi har ånden og elsker gud holder vi automatisk di 10 bud og jesus kommander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...