AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Del Skrevet 4. januar 2023 Hei! Noen med tips til en slik? Gjerne med litt glød også 😇😆 Bruker nå Glow Booster fra Makeupmekka, men savner solfaktoren. Kan ikke ha en fet BB krem, da jeg sliter med store porer 😕 Anonymkode: 07c1f...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 4. januar 2023 #2 Del Skrevet 4. januar 2023 Liker cc cream fra lumene, den har spf 20 eller 30, husker ikke.. liker også bb cream fra erborian og klairs, klairs sin har spf 40, og drøy i bruk. Alle tre er gode for fet hud og store porer, syntes jeg hvertfall. Men for øyeblikket er den fra lumene favoritten, den er også billigst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. januar 2023 #3 Del Skrevet 4. januar 2023 CC-kremen fra Lumene er en av favorittene mine også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. januar 2023 #4 Del Skrevet 4. januar 2023 corres cc cream fåes kjøpt på vita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå