AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Del Skrevet 3. januar 2023 Hvor mye penger har dere som får offentlige forsøk brukt og på hva? Vi skal snart igang og lurer veldig på hva jeg kan forvente annet enn medisinene, sånn ca ☺️ Anonymkode: 1de02...13d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalea Skrevet 4. januar 2023 #2 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) Er mulig det er endret regler nå 1. Januar. Men vi fikk beskjed om å spare på alle kvitteringer på medisiner. For alt over 18k ble dekket av Helfo. Vi satte av penger til medisiner med en gang vi sendte søknaden. For jeg trodde i utgangspunktet det kostet 25k for alle medisiner og konsultasjoner har nettopp startet med nesespray så er nyskjerrig selv. Endret 4. januar 2023 av Kalea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Del Skrevet 4. januar 2023 Vi hadde kort protokoll. Brukte fyremadel, menopur, Prolutex, ovitrelle og gonapeptyl. Jeg har pcos og var i stor fare for overstimulering. Gikk derfor på lave doser og slapp forholdsvis billig unna. Betalte 350 eller noe rundt det per konsultasjon, og 1500 kr for innsettet. (Løpende utgifter til konsultasjoner går på frikort, men de 1500 gjør ikke det) Brukte ca 13 000 på medisiner, og ble fortalt at det var litt under gjennomsnittet. legger jeg sammen det jeg brukte på reise til sykehuset, medisiner og konsultasjoner tror jeg vi havnet på rundt 30 000 kr. Ble gravid på første forsøk, og er 12 uker på vei😅 Anonymkode: 3cb06...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Del Skrevet 4. januar 2023 Kalea skrev (9 minutter siden): Er mulig det er endret regler nå 1. Januar. Men vi fikk beskjed om å spare på alle kvitteringer på medisiner. For alt over 18k ble dekket av Helfo. Vi satte av penger til medisiner med en gang vi sendte søknaden. For jeg trodde i utgangspunktet det kostet 25k for alle medisiner og konsultasjoner har nettopp startet med nesespray så er nyskjerrig selv. Samme regler som i fjor, men de har økt grensen litt til i overkant av 19 000 såvidt jeg husker 😊 Anonymkode: 3cb06...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå