AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Del Skrevet 3. januar 2023 Ja, som overskriften sier, hvilke produkter bruker dere som benytter denne metoden? Gjerne med link. Anonymkode: b7eba...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Del Skrevet 3. januar 2023 Hvis du har Facebook er det mange bra grupper for den metoden der 👍Anbefales. Anonymkode: 14e97...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 Curl girl som jeg kjøper på Normal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Del Skrevet 4. januar 2023 Du må tenke på hva DITT hår trenger, først og fremst. Har du høy eller lav porøsitet? Er håret tørt eller ikke? Trenger det protein? Fint eller grovt hår? osv. En person med krøller kan ha helt andre hår-behov enn en annen person med krøller. Jeg har lav porøsitet, veldig fint hår (som da altså blir lett tynget ned), veldig tykt hår, og type 2a/2b hår. Jeg unngår da tunge produkter med mye smør og olje. Så selv om shea moisture-produktene blir hyllet av mange, er de helt feil for meg, da de er aaaaalt for tunge for min type hår. Du må prøve deg frem med hva som passer for deg. Merker jeg bruker, er: Curl Girl Nordic fra Normal. Der bruker jeg leave-in-spray og mousse. By Veira fra Normal. Bruker proteinkur, balsam med protein, og varmebeskyttende spray. Herbal essence-shampo uten sulfat. Garnier Hair food watermelon MED sulfat som renseshampo (og siden jeg har veldig fint hår, må jeg bruke den minste hver tredje vask for å unngå buildup) Garnier Response Almond balsam og hårkur L'Oreal gel. First price foam (faktisk!) Anonymkode: 2d9a3...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå