Gå til innhold

Hvordan finne gamle filmer på TV2 Play når søkefunksjonen ikke virker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver f.eks. å søke på skuespillernavn, men får null treff. Vet at det ligger gamle filmer der for har sett dem før, men finner dem ikke igjen når jeg søker. Blir sprø av at ikke søkefunksjonen fungerer!

Anonymkode: 8c0dc...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hele funksjonen ute av drift eller fungerer det å søke på filmtittel? Isåfall kan du jo søke opp skuespillerne på feks Letterboxd og finne oversikt over alle filmene deres der så du kan søke direkte på tittel.

Det er heller ikke uvanlig at strømmetjenester skifter ut innholdet sitt i rykk og napp, så det kan godt hende at filmer som var der for en stund siden ikke lenger er tilgjengelige. Søkemotoren JustWatch har normalt en godt oppdatert oversikt over hva som er tilgjengelig på hvilken tjeneste i din region.

Om søkefunksjonen totalt sett er ute av drift ville jeg først sjekket om andre har samme problem (jeg har ikke noen norske strømmetjenester så jeg kan ikke undersøke direkte for deg, dessverre) og om det ikke er tilfelle, kan du evt prøve å installere appen på nytt eller forsøke en annen enhet (smarttelefon, tablet, PC eller smart-TV), og om det ikke funker, kontakte kundeservice. Håper du finner en løsning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på filmtittel på Google så kommer det opp link til tv2 play hvis de er der.

Anonymkode: 70de3...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...