AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #21 Skrevet 3. januar 2023 Grøt? Egg? Is? Enig med en over her,tilby mat når febernedsettende virker,da føler man seg litt bedre og har kanskje litt mer lyst på mat. Ellers har mine fått de de har lyst på når de har vært syke,om så var vaniljesaus i glass! 🙈 Anonymkode: 1f4d2...7df
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #22 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pang rett opp på fire skiver, faktisk 😆 Ja, tipper litt sjokolade hjelper. Skulle gjerne hatt i henne noe næring også 😛 Anonymkode: b28af...222 Ja faktisk 😅 Nok drikke er det viktigste så de ikke blir dehydrert og kvalm/vondt i hodet pga for lite væske. Hvis det er viktig at det er sunt og næringsrikt så er smoothie et godt alternativ. Du kan lure oppi diverse. Når jeg er syk er alt jeg orker appelsin, men merker på mine barn at sjokolade vil de ha uansett، og da blir de gjerne tørste også og drikker enda mer 😊 så ja, sjokolade er faktisk bedre enn ingenting. Anonymkode: 9ae91...90b 1
Gjest Vetatjegikkevet Skrevet 3. januar 2023 #23 Skrevet 3. januar 2023 Kanskje loff skåret i små firkanter (uten skorpe), med favorittpålegg? Ruller av ost og skinke? Sjokomelk eller kakao med krem har næring om det går ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå