Gå til innhold

Baderomslampe.


sixx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åh! SÅ fin!! Helt sikkert i en litt annen prisklasse enn min fra biltema ja.. :ler:

Og så regner jeg med du må ha mer enn en... Tihi ;)

Meen, jeg synes ikke du trenger noe alibi, i såfall kan du bare bruke meg, som er sinnsykt god til å lyve... :ler:

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må ha to....og du svarte feil. :ler:

Men driver med et regnestykke her nå: Lamper må vi jo ha.....så hvis noen hadde oppgitt en annen pris enn deg....så hadde jeg bare bestemt meg for at de bare koster mellomlegget.....men hjelper jo ikke en dr*** det med den prisen din da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må ha to....og du svarte feil. :ler:

Men driver med et regnestykke her nå: Lamper må vi jo ha.....så hvis noen hadde oppgitt en annen pris enn deg....så hadde jeg bare bestemt meg for at de bare koster mellomlegget.....men hjelper jo ikke en dr*** det med den prisen din da. :ler:

Men så har sikkert ikke du en mann som min heller, som handler alt på biltema... :ler: Skulle jeg ha kjøpt det jeg ville, kunne man nesten satt en null ekstra på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah....min mann er nå teit nok han også...han skjønner ikke en gang at man tjener penger hvis man får avslag på en vare. :roll:

Han sier det hete å spare....bare vrøvl vettu.

F.eks. hvis en vare er satt ned med 50%....så er det lurt å kjøpe to...for da blir avslaget 100%....og således blir det gratis. *forretningsgeni*

Dumme mannfolk asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...