AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 Hei! Litt usikker hvor jeg skulle plassere dette, men jeg trenger altså en fornying av meg selv. Eller en forbedring. Jeg kom akkurat ut av et ti år langt ekteskap preget av dårlig behandling. Jeg har vært ganske isolert, fått angst og depresjon og har selvtillit i bånd. Trenger altså å se litt bra ut. Jeg er 32 år, har litt lenger enn skulderlangt mørkeblond hår, lys i lengdene. Jeg er 156 høy og bruker str xs. Jeg er også mor. Hvilken stil er innafor å kle seg i ? Hva er fint og akseptabelt ? Hva kan jeg gjøre for å få meg til å se litt fresh ut i ansiktet? Jeg har ringer under øynene. Jeg vil se friskere ut enn jeg er mentalt, men jeg vil gjerne ikke bruke evig lang tid hver dag for å opprettholde meg selv fordi jeg har barn å ta vare på. Jeg tar imot alt av tips om skjønnhet, midlertidig og permanent, klestips, bilder,sko IDK bare fortell hva som er fint! Eneste kravet er at jeg vil ikke vise noe særlig hud. Anonymkode: 284a7...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Del Skrevet 2. januar 2023 Littegranne striper i håret gjør som regel at mørk blondt vinterhår blir litt freshere. Ettersom sola som regel lager litt striper og lysner om sommeren, får mange nordiske jenter litt mørkt hår de 10 øverste cm om vinteren. Så ta litt striper i håret. Farg og form øyenbrynene. Hvis de matcher det nordiske håret, så er de som regel en anelse for lyse. Og veldig få av oss er født med perfekte øyenbryn, de flestehar litt hår på avveie. Pene bryn får deg til å se yngre og mer våken ut, bare ikke ta dem altfor mørke. En tone mørkere er fint. En 32-åring kler moderat daglig sminke, syns jeg. Hvis øyenbrynene blir jevnlig formet og farget, så trenger du ikke sminke dem i hverdagen. Bruk heller bittelitt øyenskygge i en jordtone du kler, helt diskret, og så maskara på vippene. Det åpner blikket. Du kan prøve litt øyenkremer mot mørke ringer, og ellers er det søvn og hvile som hjelper. Jeg tipper ringene vil avta av seg selv etterhvert som du kommer deg etter det dårlige ekteskapet. Klesstil - sats på å se "eksklusiv" ut. Altså dyr. Tenk enkle snitt og farger, klassiske chinos og bluser. Moderate enkle smykker. Du er såpass tynn at du egentlig kan kle deg i hva som helst og slippe unna med det, men kle deg modent - du er mor, du er i 30-åra og du er kvinne, ikke jentunge. Og angående fremtidige menn så vil du tiltrekke deg klasse og struktur, ikke slaskete og umoden. Anonymkode: a541e...8b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 Denne er perfekt til meg som er mørkblond: https://www.google.com/search?q=normal+øyenbrynsfarge&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=imvn&sxsrf=ALiCzsYHVXcrlWdmXx8rolhdOFEz4WIAOQ:1672692784932&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjclo6a4qn8AhXBXvEDHf_rB8sQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=8cptlj88Vzr1WM Den holder ca en uke av gangen på meg, og blir sjelden for mørk. Farger heller ikke huden så mye. Det er den beste jeg har prøvd. Anonymkode: a541e...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Littegranne striper i håret gjør som regel at mørk blondt vinterhår blir litt freshere. Ettersom sola som regel lager litt striper og lysner om sommeren, får mange nordiske jenter litt mørkt hår de 10 øverste cm om vinteren. Så ta litt striper i håret. Farg og form øyenbrynene. Hvis de matcher det nordiske håret, så er de som regel en anelse for lyse. Og veldig få av oss er født med perfekte øyenbryn, de flestehar litt hår på avveie. Pene bryn får deg til å se yngre og mer våken ut, bare ikke ta dem altfor mørke. En tone mørkere er fint. En 32-åring kler moderat daglig sminke, syns jeg. Hvis øyenbrynene blir jevnlig formet og farget, så trenger du ikke sminke dem i hverdagen. Bruk heller bittelitt øyenskygge i en jordtone du kler, helt diskret, og så maskara på vippene. Det åpner blikket. Du kan prøve litt øyenkremer mot mørke ringer, og ellers er det søvn og hvile som hjelper. Jeg tipper ringene vil avta av seg selv etterhvert som du kommer deg etter det dårlige ekteskapet. Klesstil - sats på å se "eksklusiv" ut. Altså dyr. Tenk enkle snitt og farger, klassiske chinos og bluser. Moderate enkle smykker. Du er såpass tynn at du egentlig kan kle deg i hva som helst og slippe unna med det, men kle deg modent - du er mor, du er i 30-åra og du er kvinne, ikke jentunge. Og angående fremtidige menn så vil du tiltrekke deg klasse og struktur, ikke slaskete og umoden. Anonymkode: a541e...8b8 Tusen takk for kjempegode tips ! Jeg kjøpte noe bukser på vero moda i sommer, det ligner litt på chinos, men er en anelse mer casual tror jeg. Jeg kjøpte også en svart slim fit "skinn" bukse. Jeg liker ikke blomstrete mønster på klærne, men liker godt ensfarget, bluser, lengre skjorter, gjerne sånn silkelignende stoff jeg ikke vet hva heter. Er veldig glad i mørke farger, funker det ? Jeg har brune øyner og ikke helt lys. Har ikke planer om å tiltrekke meg mannfolk, men vil gjerne se bra ut fordet, og normal fin ut 😅 Anonymkode: 284a7...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Denne er perfekt til meg som er mørkblond: https://www.google.com/search?q=normal+øyenbrynsfarge&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=imvn&sxsrf=ALiCzsYHVXcrlWdmXx8rolhdOFEz4WIAOQ:1672692784932&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjclo6a4qn8AhXBXvEDHf_rB8sQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=8cptlj88Vzr1WM Den holder ca en uke av gangen på meg, og blir sjelden for mørk. Farger heller ikke huden så mye. Det er den beste jeg har prøvd. Anonymkode: a541e...8b8 Takk for tipset 🥰 Anonymkode: 284a7...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Del Skrevet 3. januar 2023 Er det her fint ? Kan man feks ha litt løs strikka genser feks ? Anonymkode: 284a7...030 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. januar 2023 #7 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er det her fint ? Kan man feks ha litt løs strikka genser feks ? Anonymkode: 284a7...030 Jaa,kjempefint😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. januar 2023 #8 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei! Litt usikker hvor jeg skulle plassere dette, men jeg trenger altså en fornying av meg selv. Eller en forbedring. Jeg kom akkurat ut av et ti år langt ekteskap preget av dårlig behandling. Jeg har vært ganske isolert, fått angst og depresjon og har selvtillit i bånd. Trenger altså å se litt bra ut. Jeg er 32 år, har litt lenger enn skulderlangt mørkeblond hår, lys i lengdene. Jeg er 156 høy og bruker str xs. Jeg er også mor. Hvilken stil er innafor å kle seg i ? Hva er fint og akseptabelt ? Hva kan jeg gjøre for å få meg til å se litt fresh ut i ansiktet? Jeg har ringer under øynene. Jeg vil se friskere ut enn jeg er mentalt, men jeg vil gjerne ikke bruke evig lang tid hver dag for å opprettholde meg selv fordi jeg har barn å ta vare på. Jeg tar imot alt av tips om skjønnhet, midlertidig og permanent, klestips, bilder,sko IDK bare fortell hva som er fint! Eneste kravet er at jeg vil ikke vise noe særlig hud. Anonymkode: 284a7...030 Du linket jo til en rocket casual stil, så jeg hadde kjøpt: - Bikerjakke, jeans og løse topper. Kanskje en lang blazer? - Skoletter og sneakers - Kjole som passer deg - Enkel ullkåpe som er tidløs i snittet Hårmessig er solkyssede striper fint på alle Litt basic hudpleie som passer sin hudtype. Og husk spf til ansikt. Sminke: BB eller CCcream (Lumene er rimelig og greit). Corrector til ringene under øynene+concealer (Maybelline har godt utvalg her). Bronzer, blush og brynsprodukt. Øyensminke kan være bare mascara elelr evt øyenskygge. En nude type leppestift/farget leppepomade og en litt statement (feks MAC Ruby Woo). Ruby Woo er veldig fint til den stilen du linket til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tusen takk for kjempegode tips ! Jeg kjøpte noe bukser på vero moda i sommer, det ligner litt på chinos, men er en anelse mer casual tror jeg. Jeg kjøpte også en svart slim fit "skinn" bukse. Jeg liker ikke blomstrete mønster på klærne, men liker godt ensfarget, bluser, lengre skjorter, gjerne sånn silkelignende stoff jeg ikke vet hva heter. Er veldig glad i mørke farger, funker det ? Jeg har brune øyner og ikke helt lys. Har ikke planer om å tiltrekke meg mannfolk, men vil gjerne se bra ut fordet, og normal fin ut 😅 Anonymkode: 284a7...030 Synes det høres ut som du er på god vei jeg👏👏 Hva jobber du med? Kan du gå med olabukser på jobben? Jeg kan det og føler meg alltid fresh med blå/sorte olabukser med høyt liv, hvit skjorte/bluse og røde eller rosa negler. Kan det passe for deg også? Anonymkode: 18b8e...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #10 Del Skrevet 3. januar 2023 Corrector og concealer til ringene under øyne. Velstelte negler. Striper i håret og kle deg pent. Så er du på god vei. Anonymkode: ac058...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 3. januar 2023 #11 Del Skrevet 3. januar 2023 Å være mer aktiv, gjerne gå noen turer i frisk luft, vil også påvirke huden, fargen og gløden kan i tillegg hjelpe nå på psyken og humøret Vet det ikke var akkurat dette du ba om, men ville likevel nevne det da det virkelig kan gjøre mye for utseendet - både å være aktiv, og også bare å føle seg litt piggere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #12 Del Skrevet 3. januar 2023 Ganske lik alder og utseende som deg tror jeg - og elsker å gå i kjole og boots til hverdag gjerne med sort strømpebukse. Føler meg stort sett ganske fresh når jeg ikler meg kjole🥰 uten at det føles som å være for pyntet. Bruker kun enkel sminke. Litt som dette Anonymkode: 79167...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Del Skrevet 4. januar 2023 AprilLudgate skrev (3 timer siden): Du linket jo til en rocket casual stil, så jeg hadde kjøpt: - Bikerjakke, jeans og løse topper. Kanskje en lang blazer? - Skoletter og sneakers - Kjole som passer deg - Enkel ullkåpe som er tidløs i snittet Hårmessig er solkyssede striper fint på alle Litt basic hudpleie som passer sin hudtype. Og husk spf til ansikt. Sminke: BB eller CCcream (Lumene er rimelig og greit). Corrector til ringene under øynene+concealer (Maybelline har godt utvalg her). Bronzer, blush og brynsprodukt. Øyensminke kan være bare mascara elelr evt øyenskygge. En nude type leppestift/farget leppepomade og en litt statement (feks MAC Ruby Woo). Ruby Woo er veldig fint til den stilen du linket til Åå takk for fine tips! Nå blir det googling 😍 fiksa bryna idag, og skal handle litt i morgen så om der blir noe sminke får jeg se litt på 😊 Jeg har en mørkegrønn ullkåpe jeg kjøpte på vila for fire fem år siden, den er veldig fin, veldig enkel, fin lengde og fin form 😀 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes det høres ut som du er på god vei jeg👏👏 Hva jobber du med? Kan du gå med olabukser på jobben? Jeg kan det og føler meg alltid fresh med blå/sorte olabukser med høyt liv, hvit skjorte/bluse og røde eller rosa negler. Kan det passe for deg også? Anonymkode: 18b8e...09c Jeg jobber ikke for tiden, har vært hjemmeværende i mange år, så derfor jeg ikke har peiling 😅 har prøvd olabukse, men jeg føler meg ikke komfortabel i det, med mindre den er helt mørkeblå og tynn i stoffet. Kunne prøvd hvis det er sånn skinny greier og høy i livet, det er jo fint 😀 jeg klarer ikke noe sterk farge på neglene, må ha rolig 😊 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Corrector og concealer til ringene under øyne. Velstelte negler. Striper i håret og kle deg pent. Så er du på god vei. Anonymkode: ac058...d0c Takk for fint tips 🥰 Lill3My skrev (3 timer siden): Å være mer aktiv, gjerne gå noen turer i frisk luft, vil også påvirke huden, fargen og gløden kan i tillegg hjelpe nå på psyken og humøret Vet det ikke var akkurat dette du ba om, men ville likevel nevne det da det virkelig kan gjøre mye for utseendet - både å være aktiv, og også bare å føle seg litt piggere Det er et veldig godt tips, den dørstokkmila er veldig tung skal jeg innrømme, og jeg føler meg alltid mye bedre når vi har kommet frem dit vi skal. Føler plutselig sterk og uavhengig, vet det høres klisjé ut, men det er sant. Jeg er den som sendte mannen til å gå i butikken, ta telefoner, alt mulig for at jeg skulle slippe, så det å gå ut er ikke alltid så lett😊 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ganske lik alder og utseende som deg tror jeg - og elsker å gå i kjole og boots til hverdag gjerne med sort strømpebukse. Føler meg stort sett ganske fresh når jeg ikler meg kjole🥰 uten at det føles som å være for pyntet. Bruker kun enkel sminke. Litt som dette Anonymkode: 79167...ff4 Kjole er flott 😍 jeg kjøpte nettopp en kjole fra Cubus. Den er sort og i sånn velur stoff. Den er litt mer pynta, men det går 😊 ellers er jeg veldig glad i skjørt, men faktisk de som er A form og ned til under kneet, det synes jeg ser bra ut selvom jeg ikke er så høy 😊 Anonymkode: 284a7...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå