Gjest PanteneProVVV Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 Vet den ligger på Youtube, men er så dårlig kvalitet. Noen tips hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg tror ikke den er å finne på noen av strømmetjenestene. Platekompaniet har den på blu-ray og DVD. DVDen skal være restaurert, og får gode kundeomtaler. I motsetning til blu-ray-utgivelsen har den også original aspect ratio. Kanskje den er verdt et forsøk? Jeg har ikke funnet ut noe om kvaliteten på blu-ray utgivelsen. Selv har jeg en gammel Criterion Collection-DVD, og den har såpass dårlig bilde og lyd at det i blant er vanskelig å få med seg hva som skjer. For en film! ❤️ Anonymkode: b1e8b...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 Og ja, så finnes det en annen blu-ray-utgivelse som skal være tipp topp. Men den koster visst litt. Anonymkode: b1e8b...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 2. januar 2023 #4 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og ja, så finnes det en annen blu-ray-utgivelse som skal være tipp topp. Men den koster visst litt. Anonymkode: b1e8b...c79 Haha! Ja, har du sett, for en pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 For en film ja! Er årevis siden jeg så den, men prøver å lete den opp innimellom. Må kanskje bare kjøpe DVD-en selv om jeg ikke har kjøpt en DVD siden 2009. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Del Skrevet 3. januar 2023 PanteneProVVV skrev (17 timer siden): For en film ja! Er årevis siden jeg så den, men prøver å lete den opp innimellom. Må kanskje bare kjøpe DVD-en selv om jeg ikke har kjøpt en DVD siden 2009. Takk for tips! Hmmmm ... Nå ser jeg at den første blu-ray'en jeg linket til likner veldig på denne, som ser ut til å være den samme utgivelsen som i den dyre boksen. I så fall har Platekompaniet ført opp feil aspect ratio, men det er vel ikke helt utenkelig? Anonymkode: b1e8b...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #7 Del Skrevet 8. januar 2023 Gjett hva, @PanteneProVVV: Platekompaniets blu-ray er den restaurerte utgaven i 1080p HD og aspect ratio 1,85:1. Gjett hva jeg skal se i kveld! Anonymkode: b1e8b...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 8. januar 2023 #8 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gjett hva, @PanteneProVVV: Platekompaniets blu-ray er den restaurerte utgaven i 1080p HD og aspect ratio 1,85:1. Gjett hva jeg skal se i kveld! Anonymkode: b1e8b...c79 All right! Kult! Den skal jeg også kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå