Gå til innhold

Withnail and I, fra 1986. Noen som vet hvor man kan se denne superbe kultklassikeren?

Gjest PanteneProVVV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror ikke den er å finne på noen av strømmetjenestene. Platekompaniet har den på blu-ray og DVD. DVDen skal være restaurert, og får gode kundeomtaler. I motsetning til blu-ray-utgivelsen har den også original aspect ratio. Kanskje den er verdt et forsøk? Jeg har ikke funnet ut noe om kvaliteten på blu-ray utgivelsen.

Selv har jeg en gammel Criterion Collection-DVD, og den har såpass dårlig bilde og lyd at det i blant er vanskelig å få med seg hva som skjer.  :D 

For en film! ❤️ :D 

Anonymkode: b1e8b...c79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PanteneProVVV

For en film ja! Er årevis siden jeg så den, men prøver å lete den opp innimellom. Må kanskje bare kjøpe DVD-en selv om jeg ikke har kjøpt en DVD siden 2009. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PanteneProVVV skrev (17 timer siden):

For en film ja! Er årevis siden jeg så den, men prøver å lete den opp innimellom. Må kanskje bare kjøpe DVD-en selv om jeg ikke har kjøpt en DVD siden 2009. Takk for tips!

Hmmmm ... Nå ser jeg at den første blu-ray'en jeg linket til likner veldig på denne, som ser ut til å være den samme utgivelsen som i den dyre boksen. I så fall har Platekompaniet ført opp feil aspect ratio, men det er vel ikke helt utenkelig? 

Anonymkode: b1e8b...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...