AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 Idag våknet jeg med ballongpupper, 2 uker siden eggløsning ca, og denne testen tok jeg nå. er det virkelig sant?? Tror det nesten ikke. Skal ta en til, men sprekker snart av alle tankene som flyr Anonymkode: a60d7...5de 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #2 Del Skrevet 2. januar 2023 Gratulerer 😃🫶👏👏👏 Anonymkode: 0ef7f...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Idag våknet jeg med ballongpupper, 2 uker siden eggløsning ca, og denne testen tok jeg nå. er det virkelig sant?? Tror det nesten ikke. Skal ta en til, men sprekker snart av alle tankene som flyr Anonymkode: a60d7...5de Ser veldig sant ut for meg 🙂 grattis! Anonymkode: 9134e...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Del Skrevet 2. januar 2023 Gratulerer😃 Anonymkode: 9f1e8...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ser veldig sant ut for meg 🙂 grattis! Anonymkode: 9134e...f03 Tusen takk! Er helt sjokkert. Tror det nesten ikke selv etter så mange negative tester i 2 år🥲 Anonymkode: a60d7...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Del Skrevet 2. januar 2023 Hvis den neste også er positiv, burde jeg dra til/bestille gyn time ganske kjapt, eller hvordan gjør man det/når skal man det? Anonymkode: a60d7...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #7 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gratulerer 😃🫶👏👏👏 Anonymkode: 0ef7f...2c6 Takk🥺🫶🏼 Anonymkode: a60d7...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Del Skrevet 2. januar 2023 Ts her! Tok en digital nå, og det sto sørenmeg gravid 1-2 uker på utvannet urin🫶🏼 Anonymkode: a60d7...5de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 2. januar 2023 #9 Del Skrevet 2. januar 2023 Gratulerer, du trenger ikke bestille time til gyn enda. Men hvis du ønsker å tidlig ul for å konstantere liv kan du dra når du er 8 uker på vei. Lykke til! For en vidunderlig følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Del Skrevet 2. januar 2023 Så koselig! Gratulerer. Tidligste UL enkelte gjør, om de er engstelige og vil sjekke om det er liv, er kanskje fra uke 6 når hjertet begynner å slå? Ellers tror jeg det er mest vanlig å få første time hos fastlege ca. i uke 8, fylle ut papirer etc. og få henvisning til TUL. Anonymkode: e015f...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Del Skrevet 2. januar 2023 Gratulerer med en så tydelig positiv test! 🤩❤️ Og godt nyttår da! 😁 Anonymkode: d7cb1...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #12 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer med en så tydelig positiv test! 🤩❤️ Og godt nyttår da! 😁 Anonymkode: d7cb1...087 Takk🥰❤️ godt nyttår! Anonymkode: a60d7...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #13 Del Skrevet 2. januar 2023 Rucula skrev (2 timer siden): Gratulerer, du trenger ikke bestille time til gyn enda. Men hvis du ønsker å tidlig ul for å konstantere liv kan du dra når du er 8 uker på vei. Lykke til! For en vidunderlig følelse! Takk!🫶🏼 Anonymkode: a60d7...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #14 Del Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk! Er helt sjokkert. Tror det nesten ikke selv etter så mange negative tester i 2 år🥲 Anonymkode: a60d7...5de 🥰🥰 Gratulerer med graviditet! Det går an å ta UL fra uke 6, men det skjer at man ikke ser noe da. Uke 8 er mer sikkert Men, det mest vanlige er tidlig UL i uke 10-13, fordi man da best kan se eventuelle alvorlige avvik. Før dette er det mer for å se etter hjerteslag/liv Anonymkode: c2976...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå