AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #1 Del Skrevet 2. januar 2023 1. cerave hydrering cleancer 2. Elemis pro-collagen balm 3. REN clean skinkare ready steady glow 4. the ordinary retinol 5. en god fuktighetskrem, type la roche posay meg som trenger hjelp til å starte med skincare routine, og jeg aner ikke hvilken rekkefølge disse skal tas på 💄 noen flinke som kan hjelpe? Anonymkode: 52269...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. januar 2023 #2 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg TROR denne rekkefølgen,selv om jeg ikke kjenner produktene : 1-4-2-5-3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Del Skrevet 2. januar 2023 Tenker du alt på en gang? Jeg hadde delt i morgen og kveld. Morgen: 1. cerave hydrering cleancer 3. REN clean skinkare ready steady glow 5. en god fuktighetskrem, type la roche posay Kveld: 2. Elemis pro-collagen balm 4. the ordinary retinol 5. en god fuktighetskrem, type la roche posay Jeg hadde forøvrig lagt til et serum med c-vitamin på morgenen eller byttet ut fuktighetskremen med en fuktighetskrem med c-vitamin. Ville også ha vurdert et fuktserum på kvelden. Anonymkode: be093...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Del Skrevet 2. januar 2023 ^^^ og selvsagt solkrem på dagtid. Anonymkode: be093...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Del Skrevet 2. januar 2023 Tuuusentakk for svar! Og til deg som nevnte solkrem, takk for det hadde jeg glemt og det er jo kjempeviktig..😮💨 Anonymkode: 52269...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå