Gå til innhold

Menn som shamer damer for utsvevende sexliv - hva hadde de sagt hvis

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Dessverre har jeg møtt på flere slike, også vært gift med en sånn en (ung og dum, vet du). Så jeg hadde ikke blitt overrasket, men SJARMERENDE hadde jeg aldri i verden kalt det.

Anonymkode: f6cb2...3bf

Damer bør aldri gifte seg for unge, gjort den blemma jeg også. Ikke rart inceler ivrer for tidlig ekteskap for kvinner, man finner seg i mer tull når man er ung og dum.

Anonymkode: 45e9c...1ec

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Damer bør aldri gifte seg for unge, gjort den blemma jeg også. Ikke rart inceler ivrer for tidlig ekteskap for kvinner, man finner seg i mer tull når man er ung og dum.

Kvinner får bedre smak og dømmekraft med alderen. Ved 40 skjønner de at det er katter som er tingen.

Anonymkode: 10e8f...c15

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (22 minutter siden):

Ja... som om jeg noensinne har noen av disse diskusjonene med kvinner IRL :laugh:

Jeg kaster omtrent aldri bort tiden på å ha seriøse politiske og filosofiske diskusjoner med kvinner IRL. 

Hvorfor skulle jeg det når jeg heller kan bruke tiden på å ha det gøy med dem og få dem til å le? Dere er ekstra vakre når dere ler, og morsomme å erte, så hvorfor skulle jeg gidde å ha en tørr diskusjon om noe seriøst?

Fordi mange av oss mener at dum latter i flere timer er kjedelig. Vi er heller ikke vakre alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Å si at kvinner ikke trenger utdanning er ikke kvinnefiendtlig. Altså ikke kvinnefiendtlig.

Ingen har sagt dette. Altså stråmann.

I resten av verden er muligheten til å ta utdanning knyttet til større frihet og flere rettigheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I resten av verden er muligheten til å ta utdanning knyttet til større frihet og flere rettigheter. 

Skulle du ikke slutte å svare meg?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Embla82 said:

Dette forklarer hvorfor jeg ikke har møtt på disse mennene i virkeligheten, dere som er så opptatt av jomfrulighet og å mansplaine kvinner. Jeg går helst for menn som gidder å diskutere alt med meg, inkludert politiske og filosofiske. 

Så når du diskuterer sånt med menn, så er det kun fordi de ikke er vakre når de ler? Om du hadde vært bifil da, så kunne du ikke hatt seriøse diskusjoner med noen? Du er en merkelig skrue! 🤣

Jeg har to jenter jeg har den typen seriøse diskusjoner med, men for resten av dere gidder jeg ikke. 

Det er vel kombinasjonen av at det er morsommere ting å prate med en vakker kvinne om enn politikk, og det at kvinner ikke pleier å si så mye fornuftig om den slags. Det er vanligvis bare oppgulp av hva enn mainstream kulturen pusher, kombinert med at hun ender opp med å gjøre alt personlig. Så det pleier ikke å være verdt det, med noen unntak. 

Jeg diskuterer det med menn fordi jeg syns det er interessant å diskutere og det er lettere å ha en fornuftig diskusjon med menn da de fleste menn er flinkere til å skille logikk og følelser. 

Jeg har aldri vært homo så har ikke tenkt på hvordan det ville vært å diskutere med menn om jeg var det.

Mulig det ville vært vanskeligere, for det at en seriøs diskusjon gjør at jeg går glipp av å flørte med dere er forsåvidt en av betrakningene for at jeg ikke pleier å gidde med kvinner.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner får bedre smak og dømmekraft med alderen. Ved 40 skjønner de at det er katter som er tingen.

Jeg fant nå en yngre, penere, hyggeligere og klokere mann, i tillegg til katta. Mannehistorikken min har vært rent oppadgående etter at jeg kvitta meg med dødkjøttet jeg dessverre fikk barn med i ung alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (1 minutt siden):

Jeg har to jenter jeg har den typen seriøse diskusjoner med, men for resten av dere gidder jeg ikke. 

Det er vel kombinasjonen av at det er morsommere ting å prate med en vakker kvinne om enn politikk, og det at kvinner ikke pleier å si så mye fornuftig om den slags. Det er vanligvis bare oppgulp av hva enn mainstream kulturen pusher, kombinert med at hun ender opp med å gjøre alt personlig. Så det pleier ikke å være verdt det, med noen unntak. 

Jeg diskuterer det med menn fordi jeg syns det er interessant å diskutere og det er lettere å ha en fornuftig diskusjon med menn da de fleste menn er flinkere til å skille logikk og følelser. 

Jeg har aldri vært homo så har ikke tenkt på hvordan det ville vært å diskutere med menn om jeg var det.

Mulig det ville vært vanskeligere, for det at en seriøs diskusjon gjør at jeg går glipp av å flørte med dere er forsåvidt en av betrakningene for at jeg ikke pleier å gidde med kvinner.

Hva med oss som ikke er vakre, da? Da har du et lite problem 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fant nå en yngre, penere, hyggeligere og klokere mann, i tillegg til katta. Mannehistorikken min har vært rent oppadgående etter at jeg kvitta meg med dødkjøttet jeg dessverre fikk barn med i ung alder.

Samme her. Yngre, penere og likestilt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig arrangerte ekteskap ikke var så dumt allikevel. Mennesker med livserfaring er bedre på å bedømme folk. Kanskje litt logisk at de involverer seg i hvem døtrene får gifte seg med. Så de slipper å ende opp med en galkasaidd.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med oss som ikke er vakre, da? Da har du et lite problem 🤣🤣🤣

Neida, det finnes sikkert en mann eller en vakker kvinne i nærheten som jeg kan snakke med, så det går greit.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (Akkurat nå):

Neida, det finnes sikkert en mann eller en vakker kvinne i nærheten som jeg kan snakke med, så det går greit.

Så du kommer til å ignorere mindre pene kvinner helt? De er for dumme til å diskutere med, og ikke vakre nok når se ler? Nettopp derfor hadde jeg aldri blitt sjarmert av deg IRL. Du hadde rett og slett ikke merket at jeg var der 😁 Og like greit hadde det vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sokrat
Kipling skrev (9 minutter siden):

Enig. Å diskutere politikk med kvinner bør alle menn holde seg unna. Jeg hadde aldri turt å diskutere det med dem uten å være helt trygg på vedkommende. For kvinner flest tåler ikke uenighet, vil baksnakke deg for meninger dere ikke deler og er stort sett veldig enig med det lederne i samfunnet pusher. Det er faktisk sosialt sett farlig å diskutere politikk med kvinner.

Da er det, som du skriver, mange andre morsomme ting å finne på.

Endret av sokrat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du kommer til å ignorere mindre pene kvinner helt? De er for dumme til å diskutere med, og ikke vakre nok når se ler? Nettopp derfor hadde jeg aldri blitt sjarmert av deg IRL. Du hadde rett og slett ikke merket at jeg var der 😁 Og like greit hadde det vært. 

Right in the feels!! .. ntåååh:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokrat skrev (1 minutt siden):

Enig. Å diskutere politikk med kvinner bør alle menn holde seg unna. Jeg hadde aldri turt å diskutere det med dem uten å være helt trygg på vedkommende. For kvinner flest tåler ikke uenighet, vil baksnakke deg for meninger dere ikke deler og er stort sett veldig enig med det lederne i samfunnet pusher. Det er faktisk sosialt sett farlig å diskutere politikk med kvinner.

Jeg sitter i styret i et lokallag, og opplever det motsatte. En haug med menn som hisser seg opp, mansplainer og styrer på. Politikk vekker ikke mange følelser hos dem som fotball gjør. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Right in the feels!! .. ntåååh:klem:

Æsj. Noe så ekkelt. Hold deg vekk, vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj. Noe så ekkelt. Hold deg vekk, vær så snill.

ok

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sokrat
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sitter i styret i et lokallag, og opplever det motsatte. En haug med menn som hisser seg opp, mansplainer og styrer på. Politikk vekker ikke mange følelser hos dem som fotball gjør. 

Der ser du. Du liker ikke uenigheten i lokallaget. Om det hadde vært bare kvinner der ville alle gjort som lederen sa og alle som viket fra normen ville opplevd at det fikk konsekvenser. Det er akkurat det jeg vil unngå ved å ikke diskutere politikk med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Mulig arrangerte ekteskap ikke var så dumt allikevel. Mennesker med livserfaring er bedre på å bedømme folk. Kanskje litt logisk at de involverer seg i hvem døtrene får gifte seg med. Så de slipper å ende opp med en galkasaidd.

Litt enig, og har lansert ideen for barna mine. Unge og akademiske og likestilte unge menn (+ - to år fra deres alder) som passer inn i vår familie (og ikke vil bli en klamp rundt foten på jentene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sokrat skrev (5 minutter siden):

Litt merkelig av dere da å være så aktive i et diskusjonsforum som består mest av kvinner? 

Anonymkode: 9db95...3fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...