AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #41 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt avvist selv av flere av mennene jeg har hatt sex med første kveld, tror de likte sexen, men spenningen er over. Har lært av det og venter med sex med neste mann jeg treffer. Itillegg gidder jeg ikke å jakte på menn lengre. Blir bare såret... Jeg skjønner deg godt, ts. K35 Anonymkode: 7b498...1ff Jeg hadde ikke sex med han første kvelden, men på 3. date. Men kan godt hende spenningen er over da for han, men da hadde den jo vært det om jeg hadde venter enda lenger ogz Anonymkode: cd01d...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #42 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han kommer sikkert krypende tilbake om noen måneder, når det har blitt tørke for ham andre steder. Ha selvrespekt og ikke løp ham ivrig i møte, for da vil interessen hans fordufte på nytt. Anonymkode: 6a268...ab4 Enig. Ts Anonymkode: cd01d...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #43 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det var da etter daten som endte opp med sex at han ble fraværende? Anonymkode: 6a268...ab4 Forøvrig så hadde vi god og jevnlig kontakt etter daten med sex. Først de siste par ukene nå han har blitt fraværende. Anonymkode: cd01d...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #44 Skrevet 2. januar 2023 2 minutter siden, 29_j said: Skjønner spm ditt. Jeg tror også de drar etter første sexen som skjer første eller tiende dagen. Men de kan rekke å bli litt mer knyttet innen den tid. Samtidig så viser man at man vil bli behandlet med respekt, så kanskje det blir litt tryggere for mennene også. Tenker det kan være tilfelle av og til. Men om TS selv hadde lyst til sex på 3. date, skal hun da drøye for spillet skyld..? Anonymkode: caeb3...e50
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #45 Skrevet 5. januar 2023 Ts her med en liten oppdatering: Da er det konstatert at han ikke er interessert og jeg har blitt ghosted. Han har slettet meg på snap og Facebook. Synes ghosting er et fryktelig konsept, men samtidig har jeg fått bekreftet interessen hans og hvilken type han er. Så på en måte noe befriende. Anonymkode: cd01d...eaf 3
hudorm1 Skrevet 5. januar 2023 #46 Skrevet 5. januar 2023 Synd du ikke gjorde det først! Men bra, da vet du hvert fall at han IKKE var noe å satse på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå