AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #21 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For å si det sånn... etter 2 ukers offshoretur vil en betatt og interessert mann være rask til å avtale nytt treff. Det er min erfaring. Anonymkode: ddd6c...ec8 Ja, ikke sant. Nei, får bare gå videre med livet mitt. Anonymkode: cd01d...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #22 Skrevet 2. januar 2023 Vært hjemme hos han ja. Så ingenting som kunne antyde det da, hvert fall. Så tror ikke han har samboer i det minste. Anonymkode: cd01d...eaf
GrønnNellik68 Skrevet 2. januar 2023 #23 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vært hjemme hos han ja. Så ingenting som kunne antyde det da, hvert fall. Så tror ikke han har samboer i det minste. Anonymkode: cd01d...eaf Nei da er nok interessen borte .. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #24 Skrevet 2. januar 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): Nei da er nok interessen borte .. jepp Anonymkode: cd01d...eaf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #25 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ts her. Takk for svar. Ville «dere» ha sendt en ny melding og avsluttet/ spurt direkte om interessen har dabbet av. Eller bare ignorert evt. snap og gått videre? Anonymkode: cd01d...eaf Ja! Anonymkode: 290ba...ce3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #26 Skrevet 2. januar 2023 Han har mistet interessen. Men mange liker å få litt meldinger fra damer. Fint for selvtilliten. Men han har jo tydeligvis funnet noen andre han nå skal treffe. Han vil ikke si han ikke er intressert rett ut, for da mister han sjansen for sex med deg senere. Må ha folk på gress om du har mulighet. Anonymkode: cc0d4...4f9 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #27 Skrevet 2. januar 2023 Han er ikke interessert. Ikke skriv for å få det bekreftet. Han har allerede bekreftet det i hans kommunikasjonsstil Anonymkode: caeb3...e50 3
exictence Skrevet 2. januar 2023 #28 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Enig med dere overfor. Bare veldig frustrende og sårende, så man ønsker jo et svar. Men nei, skal ignorere om jeg mottar fler snap/ meldinger og heller ikke ta videre kontakt nå. Anonymkode: cd01d...eaf Jeg hadde ikke ignorert. Hadde svart på hans initiativ, men ikke tatt videre initiativ heller hvis han aldri gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #29 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han har mistet interessen. Men mange liker å få litt meldinger fra damer. Fint for selvtilliten. Men han har jo tydeligvis funnet noen andre han nå skal treffe. Han vil ikke si han ikke er intressert rett ut, for da mister han sjansen for sex med deg senere. Må ha folk på gress om du har mulighet. Anonymkode: cc0d4...4f9 Ja, godt mulig at det er dette som skjer. Er rake motsetningen selv, og hadde aldri klart å vært slik mot andre - så synes det er sårende. Anonymkode: cd01d...eaf 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #30 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han er ikke interessert. Ikke skriv for å få det bekreftet. Han har allerede bekreftet det i hans kommunikasjonsstil Anonymkode: caeb3...e50 Enig med deg. Ts Anonymkode: cd01d...eaf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #31 Skrevet 2. januar 2023 exictence skrev (9 minutter siden): Jeg hadde ikke ignorert. Hadde svart på hans initiativ, men ikke tatt videre initiativ heller hvis han aldri gjør det. Ønsker ikke det. Er ikke interessert i en Snapchat-kompis. Anonymkode: cd01d...eaf
exictence Skrevet 2. januar 2023 #32 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ønsker ikke det. Er ikke interessert i en Snapchat-kompis. Anonymkode: cd01d...eaf Ok, men synes du ikke det er greit å svare uansett? Men hvis han ikke spør om noe konkret, så er det jo ikke nødvendig å svare på et bilde.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #33 Skrevet 2. januar 2023 exictence skrev (1 minutt siden): Ok, men synes du ikke det er greit å svare uansett? Men hvis han ikke spør om noe konkret, så er det jo ikke nødvendig å svare på et bilde. Jeg synes det er greit å vise at handlinger får konsekvenser. Så om han nå velger å ikke svare konkret på min forespørsel, så kommer ikke jeg til å opprettholde noe videre kommunikasjon over Snapchat nei. Anonymkode: cd01d...eaf 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #34 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, godt mulig at det er dette som skjer. Er rake motsetningen selv, og hadde aldri klart å vært slik mot andre - så synes det er sårende. Anonymkode: cd01d...eaf Jeg skjønner at det føles pinlig og sårt for deg å bli droppet med en gang dere har hatt sex. Men prøv da å lære av dine egne feil. Bli skikkelig kjent med fyren først. Du har allerede sendt 2 stk meldinger med tilbud om å møtes igjen, og han har ikke svart deg på noen av dem. Vær så snill å ikke sende ham enda en melding nå, du nedverdiger bare deg selv. Anonymkode: 6a268...ab4 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #35 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner at det føles pinlig og sårt for deg å bli droppet med en gang dere har hatt sex. Men prøv da å lære av dine egne feil. Bli skikkelig kjent med fyren først. Du har allerede sendt 2 stk meldinger med tilbud om å møtes igjen, og han har ikke svart deg på noen av dem. Vær så snill å ikke sende ham enda en melding nå, du nedverdiger bare deg selv. Anonymkode: 6a268...ab4 Hvilke feil kan jeg lære av? Og ikke ha sex med han på 3. date? Anonymkode: cd01d...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #36 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg synes det er greit å vise at handlinger får konsekvenser. Så om han nå velger å ikke svare konkret på min forespørsel, så kommer ikke jeg til å opprettholde noe videre kommunikasjon over Snapchat nei. Anonymkode: cd01d...eaf Han kommer sikkert krypende tilbake om noen måneder, når det har blitt tørke for ham andre steder. Ha selvrespekt og ikke løp ham ivrig i møte, for da vil interessen hans fordufte på nytt. Anonymkode: 6a268...ab4 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #37 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke feil kan jeg lære av? Og ikke ha sex med han på 3. date? Anonymkode: cd01d...eaf Det var da etter daten som endte opp med sex at han ble fraværende? Anonymkode: 6a268...ab4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #38 Skrevet 2. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner at det føles pinlig og sårt for deg å bli droppet med en gang dere har hatt sex. Men prøv da å lære av dine egne feil. Bli skikkelig kjent med fyren først. Du har allerede sendt 2 stk meldinger med tilbud om å møtes igjen, og han har ikke svart deg på noen av dem. Vær så snill å ikke sende ham enda en melding nå, du nedverdiger bare deg selv. Anonymkode: 6a268...ab4 Hjelper dette noe da? Han drøyer jo bare til han får det han vil ha. Ventet hun enda lenger, så ville hun selv rukket å bli enda mer interessert, før han dumpet henne etter sex Anonymkode: caeb3...e50 1
TLR Skrevet 2. januar 2023 #39 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ville ikke vært så sikker på det, når han har sluttet å svare på meldinger. Anonymkode: 8e8b3...c36 Alle har tid til å sende sms hvis han virkelig er interessert så tar han seg tid til det 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #40 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var da etter daten som endte opp med sex at han ble fraværende? Anonymkode: 6a268...ab4 Jeg angrer ikke og ser ikke på det som at jeg har gjort noen feil. Om en fyr velger å avslutte en relasjon etter sex og/eller etter å ha fått 2 meldinger på en halvannen uke, så er dette uansett ikke en fyr jeg verken fortjener eller ønsker. Bare sårende at han viste seg å oppføre seg sånn. Jeg har rak rygg i denne situasjonen - heldigvis. Anonymkode: cd01d...eaf 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå