Gå til innhold

Er han bare ikke interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr 3 ganger nå. Gjort ulike ting, gått tur, spist middag sist gang var hjemme hos med hjemmelaget middag. Sist gang rotet vi og litt rundt og det endte med sex. Alle gangene har vært veldig hyggelige og jeg føler virkelig at praten har gått lett, latteren sittet løst og vi har hatt en god kjemi. Noe jeg og har fått bekreftet med at han ofte har tatt initiativ, sender ofte meldinger og komplimenter. Sist gang vi møttes var før jul, han jobber offshore og skulle straks reise ut. To uker gikk og vi holdt begge jevnlig kontakt. Fikk mange meldinger og snap, og innholdet dreide seg ofte rundt hvor søt jeg var, at han tenkte på meg, gledet seg til å møte meg igjen o.l. Han kom hjem for en ukes tid siden. Umiddelbart merket jeg at kontakten dabbet av. Færre meldinger/ snap og mindre entusiasme. Men kontakten forble, så tenkte ikke så mye over det. Sendte han melding hvor jeg ønsket han vel hjem, godt nyttår og skrev at jeg ønsket gjerne å bli bedre kjent med han. Ikke noe svar, men fikk snap som inneholdt andre "temaer." Sendte ny melding i går, hvor jeg ønsket han godt nyttår og spurte om han hadde lyst til å treffes til uka og nevnte to dager som passet for meg. Ikke noe svar, men og en snap om innholdet hans i løpet av dagen. Vet han har fri nå, pga. offshore-turnus, og nå er jo hverdagen over oss igjen. Er han bare interessert i å chatte/ holde meg "varm?" 

Anonymkode: cd01d...eaf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det helt med ro. Det er normalt at ting faller litt på plass og roer seg etter hvert. Man kan ikke kjøre på i samme intense tempo hele tiden. Dette går sikkert fint. 

Anonymkode: e379c...e34

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ta det helt med ro. Det er normalt at ting faller litt på plass og roer seg etter hvert. Man kan ikke kjøre på i samme intense tempo hele tiden. Dette går sikkert fint. 

Anonymkode: e379c...e34

Ville ikke vært så sikker på det, når han har sluttet å svare på meldinger.

Anonymkode: 8e8b3...c36

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Ja, mulig jeg stresser. Men synes det er merkelig at han ikke svarer på forrige melding. Den var jo ganske konkret: ja, eller nei - på en måte. At tempoet og intensiteten varier på kontakt er i og for seg forståelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er ikke interessert. 

Anonymkode: 781d2...435

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, heller mot samme konklusjon. Bare frustrende med snap som inneholder komplimenter og et forsøk på ivareta kontakt. Ønsker ikke å slette, men kjenner jeg ikke er interessert i en "brevvenn" over Snapchat. Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Når han ikke svarer på så konkrete meldinger så har han mistet interessen. La være å svare på og sende han Snap og se om han prøver å ta opp kontakten når han ser at du mister interessen. Eller bare dropp hele fyren (jeg ville gjort det siste).

Anonymkode: f0b31...ece

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar. Ville «dere» ha sendt en ny melding og avsluttet/ spurt direkte om interessen har dabbet av. Eller bare ignorert evt. snap og gått videre? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her. Takk for svar. Ville «dere» ha sendt en ny melding og avsluttet/ spurt direkte om interessen har dabbet av. Eller bare ignorert evt. snap og gått videre? 

Hadde bare droppet mer kontakt og ikke svart når han sender snap. 

Anonymkode: 8e8b3...c36

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest takinova
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

. Sendte han melding hvor jeg ønsket han vel hjem, godt nyttår og skrev at jeg ønsket gjerne å bli bedre kjent med han. Ikke noe svar, men fikk snap som inneholdt andre "temaer." Sendte ny melding i går, hvor jeg ønsket han godt nyttår og spurte om han hadde lyst til å treffes til uka og nevnte to dager som passet for meg. Ikke noe svar, men og en snap om innholdet hans i løpet av dagen. Vet han har fri nå, pga. offshore-turnus, og nå er jo hverdagen over oss igjen. Er han bare interessert i å chatte/ holde meg "varm?" 

Han er ikke interessert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er helt ok å spørre direkte om interessen har dabbet av. Men får du ikke svar her, så ikke send flere meldinger. Da har han vist seg som uansvarlig og umoden som ghoster, og er ikke verdt å løpe etter. 
Jeg har gjort dette selv, og fikk tilbake at joda - han var fortsatt interessert, men dette var løgn. Sa det bare for å holde meg varm.. så du må se ann ikke bare svaret, men om han faktisk mener det og blir med på å faktisk møte deg igjen. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror jeg ville prøvd å ikke sende flere meldinger. Når du ikke har fått svar, er det faktisk for deg et svar i seg selv. Du behøver ikke å høre en "(u)hyggelig" avslutning fra ham. Slutter han å svare, er han umoden og egoistisk, og det er en avslutning fra deg at du ikke kontakter ham mer med ditt initiativ.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når han unngår å svare på sånn melding ikke bare en gang men to da er han ikke mye interessert nei.. ikke umulig at du hører fra han om noen uker når han har mistet tilgang på de andre han valgte ovenfor deg og da håper jeg du har selvrespekt nok til å ikke svare 

Anonymkode: efaa0...064

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe poeng i å spørre om interessen har dabbet av. Han viser med handling at han ikke er interessert og de snappene sender han sikkert til flere.

Anonymkode: 6e1bd...f71

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Enig med dere overfor. Bare veldig frustrende og sårende, så man ønsker jo et svar. Men nei, skal ignorere om jeg mottar fler snap/ meldinger og heller ikke ta videre kontakt nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har dame eller er gift? 

Anonymkode: 49064...bd9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ts her. Enig med dere overfor. Bare veldig frustrende og sårende, så man ønsker jo et svar. Men nei, skal ignorere om jeg mottar fler snap/ meldinger og heller ikke ta videre kontakt nå. 

Høres ut som det er helt riktig måte å gjøre det på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn... etter 2 ukers offshoretur vil en betatt og interessert mann være rask til å avtale nytt treff. Det er min erfaring. 

Anonymkode: ddd6c...ec8

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kanskje han har dame eller er gift? 

Anonymkode: 49064...bd9

Har vært hjemme hos han. Ingenting som tilsvarte en kone der hvert fall. Dame, ja, hvem vet? Har ingen informasjon om dette i så tilfelle.

Skrevet

Har du vært hjemme hos han? Lukter nesten at han kan ha dame fra før

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...