Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skrev bare en kort mail til han hvor jeg sa at jeg har det nr som jeg alltid har hatt jeg da. Han sa han skulle ringe meg når han var ferdig på jobboppdrag i helga.. jaja, får nå se da...

Forøvrig, han har ikke ringt meg for det ser jeg på telefonen ja. ;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ventet... ingen har ringt meg enda!

Skrevet

om han ikke ville ha barn med deg i utgangspunktet så må du bare kutte han ut. Du kan ikke tvinge noen til å være far. Han er tydeligvis ikke opptatt av barnet sitt, og det kan jeg forstå om det fra hans side ikke var ønsket. forsvarer det ikke, for han burde stille opp for barnets skyld.. Men hva gjør man når interessen ikke er der??!

Hvor lenge skal han få lage frustrasjoner for deg?

Synes ikke det var riktig å involvere foreldrene hans. Det er hans ansvar. Folk hyler i øst og vest om disse viktige genene som betyr så mye. DU er familien til ditt barn. la faren og hans familie være i fred. Hvordan blir det for barnet om det blir kjent med sine besteforeldre og merker at pappa ikke bryr seg?

La ungen få slippe det. Mange som vokser opp med en forelder og har det helt fint. Det verste må være å bli tvunget på noen for så å merke at man egentlig er uønsket.

Dropp familiebånd for enhver pris!!

Skrevet

Jeg er litt enig med siste gjest her. For hvor lenge kan du prøve? Hvor langt skal du gå før du bare må akseptere at ditt barn ikke kommer til å ha noe særlig kontakt med sin far?

Jeg tror jeg heller ville prøvd å skape et fint liv for barnet uten far.

Skrevet

Jeg for min del har kuttet han ut nå, men så får jeg denne mailen da....

Så sier han at han skal ringe om 1-2 dager. Det er 3 uker siden nå.

Jeg kommer IKKE til å ringe han igjenn da. Bare så det er sagt...

Men det som jeg syns er så frustrerende er at når jeg snakker med han så er det HAN som tar opp det at vi skal få til noe fast. han skal komme en gang i mnd. han er så glad i oss blablabla.. osv..

Men nå er det nok, jeg har gjort mitt!!

Skrevet
Skal de overnatte hos deg, så burde de spurt deg først. Enig i det.

Absolutt enig!

:enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...