AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg trenger ny hårføner, og ønsker tips! Jeg har i dag Remington Silk (https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/har-og-styling/harfoner/remington-silk-harfoner-ac9096/AC9096) og har vært veldig fornøyd med den, men nå har den tatt kvelden. Vil gjerne ha tips utfra erfaringer. Anonymkode: f1ae8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. januar 2023 #2 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg har en superbillig jeg kjøpte på rusta eller europris. Kostet 50 kr på tilbud(opprinnelig pris var vel 150.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Del Skrevet 1. januar 2023 Hvorfor ikke kjøpe den samme typen du hadde om du er fornøyd med den? Anonymkode: 9de95...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke kjøpe den samme typen du hadde om du er fornøyd med den? Anonymkode: 9de95...bc9 Det kan jeg godt gjøre, men nå ville jeg ha tips til ny da, har du forslag? Kanskje det finnes noe der ute som holder bedre (mtp at denne røyk) og funker bedre? Kan jo også nevne at denne er ganske tung å holde, så en lettere en hadde ikke gjort noe. Anonymkode: f1ae8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Del Skrevet 1. januar 2023 flusa skrev (8 minutter siden): Jeg har en superbillig jeg kjøpte på rusta eller europris. Kostet 50 kr på tilbud(opprinnelig pris var vel 150.) Har du navn/bilde? Anonymkode: f1ae8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Del Skrevet 1. januar 2023 GHD Air - litt dyr, men verdt det. Anonymkode: 90846...2c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): GHD Air - litt dyr, men verdt det. Anonymkode: 90846...2c2 Enig! Anonymkode: 0caec...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): GHD Air - litt dyr, men verdt det. Anonymkode: 90846...2c2 Åh, ja jeg har sett på den... og GHD er bra, vet jeg. Da jeg gikk over fra en rimeligere rettetang til GHD Platinum ble det en "helt ny verden" for håret mitt, den er altså så god! Anonymkode: f1ae8...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. januar 2023 #9 Del Skrevet 1. januar 2023 Italiensk Ga.ma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. januar 2023 #10 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Har du navn/bilde? Anonymkode: f1ae8...7b6 Åå,det var et godt spørsmål.. Jeg gidder ikke gå å ta bilde av den, men er slikt billigmerke de har. Den gjør jobben sin,den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 1. januar 2023 #11 Del Skrevet 1. januar 2023 GHD - uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #12 Del Skrevet 2. januar 2023 Jeg har denne og er storfornøyd 😍 https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/har-og-styling/harfoner/remington-proluxe-midnight-edition-harfoner-ac9140b/51647 Anonymkode: 6ad6b...0fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 2. januar 2023 #13 Del Skrevet 2. januar 2023 lin skrev (13 timer siden): GHD - uten tvil! Og her er den stort sett alltid på tilbud 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå