Gjest Warrior Skrevet 7. januar 2023 #41 Del Skrevet 7. januar 2023 Ingrid hvis dere har bestemt dere for kun et navn. Ellers kan dere velge begge navna så blir det ikke uenigheter. Ingrid Mathilde går jo fint sammen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #42 Del Skrevet 7. januar 2023 Benedicte Anonymkode: ef4bf...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 7. januar 2023 #43 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) Mathilde Endret 7. januar 2023 av Liebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 7. januar 2023 #44 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 21.17): Hei! Det ser ut til at der er en jente som kommer i juni. Vi har en Victoria og Marcus fra før av, og står mellom Mathilde og Ingrid til sistemann. Jeg vil helst ha Mathilde og samboer vil helst ha Ingrid. Hva er finest og hvorfor? Anonymkode: 74ebb...5af Ingrid Mathilde som et kompromiss? Men best uten H, så bare Matilde. Da slipper hun å presentere seg ''Mathilde med H''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. januar 2023 #45 Del Skrevet 7. januar 2023 Drizzt skrev (4 timer siden): Ingrid Mathilde som et kompromiss? Men best uten H, så bare Matilde. Da slipper hun å presentere seg ''Mathilde med H''. Det er nok mer sannsynlig at hun blir "Matilde uten h" i så fall. 5470 heter Mathilde, mens 1494 heter Matilde. Dersom man er opptatt av å velge vanligste skrivemåte fordi det er mest praktisk, bør man velge Mathilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #46 Del Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts er en alvorlig psykisk syk dame som lager slike tråder flere ganger i uka. Derfor. Anonymkode: bce02...5af Og det vet du fordi? Anonymkode: 5adcf...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #47 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og det vet du fordi? Anonymkode: 5adcf...48f Leser du litt her inne så blir det veldig tydelig. Anonymkode: bce02...5af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. januar 2023 #48 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 21.17): Hei! Det ser ut til at der er en jente som kommer i juni. Vi har en Victoria og Marcus fra før av, og står mellom Mathilde og Ingrid til sistemann. Jeg vil helst ha Mathilde og samboer vil helst ha Ingrid. Hva er finest og hvorfor? Anonymkode: 74ebb...5af Begge er fine, men det er veldig mange Ingrid-er om dagen, så sånn sett hadde jeg kanskje valgt Mathilde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. januar 2023 #49 Del Skrevet 8. januar 2023 Anonymus Notarius skrev (6 timer siden): Det er nok mer sannsynlig at hun blir "Matilde uten h" i så fall. 5470 heter Mathilde, mens 1494 heter Matilde. Dersom man er opptatt av å velge vanligste skrivemåte fordi det er mest praktisk, bør man velge Mathilde. 24333 heter Ingrid, og det er det 5.vanligste jentenavnet i Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #50 Del Skrevet 8. januar 2023 Elsker Mathilde, det er på min liste til en eventuell søster til mitt barn. Ingrid er også fint, men Mathilde er en vinner for meg her Anonymkode: 3323b...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #51 Del Skrevet 8. januar 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Ts er en alvorlig psykisk syk dame som lager slike tråder flere ganger i uka. Derfor. Anonymkode: bce02...5af Hvordan vet du det? Og uansett om ts er gravid eller ikke, hvorfor spiller det så stor rolle? Om hun bare vil vite hva andre synes om navnene så er vel det lov å spørre om i et diskusjonsforum? Hvis du ikke liker sånne innlegg så er det jo bare å ignorere dem. Anonymkode: 3323b...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #52 Del Skrevet 8. januar 2023 Synes Matilda er finest! Anonymkode: 05cec...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #53 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan vet du det? Og uansett om ts er gravid eller ikke, hvorfor spiller det så stor rolle? Om hun bare vil vite hva andre synes om navnene så er vel det lov å spørre om i et diskusjonsforum? Hvis du ikke liker sånne innlegg så er det jo bare å ignorere dem. Anonymkode: 3323b...b91 Kan hun vel skrive det da istedenfor å late som hun er gravid og har X antall unger fra før. Og folk går på, gang etter gang. Anonymkode: bce02...5af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #54 Del Skrevet 8. januar 2023 Liker i utgangspunktet Ingrid best, men det er veldig mange som kaller barna sine det. Spesielt nå som gamle navn er in igjen. Anonymkode: 1b097...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #55 Del Skrevet 8. januar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Kan hun vel skrive det da istedenfor å late som hun er gravid og har X antall unger fra før. Og folk går på, gang etter gang. Anonymkode: bce02...5af Men hvordan er du så sikker på at det er samme person som later som? Det fødes barn hver dag, så sjansen er ganske stor for at flere spør om navn her inne, og at flere av de som spør har unger fra før. Anonymkode: 3323b...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #56 Del Skrevet 8. januar 2023 Syns Ingrid er finere enn Mathilde, da får også barna hver sine Initialer i stede for V M M. Synes også Ingrid Mathilde var et godt forslag. Anonymkode: b9a3d...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. januar 2023 #57 Del Skrevet 8. januar 2023 Av de navnene så Ingrid. Liker ikke Mathildenavnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #58 Del Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvordan er du så sikker på at det er samme person som later som? Det fødes barn hver dag, så sjansen er ganske stor for at flere spør om navn her inne, og at flere av de som spør har unger fra før. Anonymkode: 3323b...b91 Les de andre trådene her og se etter ganske åpenbare likheter. Samme skrivefeil, samme unødvendige opplysninger, navn på søsken blir alltid nevnt osv. Anonymkode: bce02...5af 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 10. januar 2023 #59 Del Skrevet 10. januar 2023 Jeg synes begge er pene. Jeg hadde nok selv valgt Mathilde fordi det kunne vært oppkalling her. Jeg vet om flere Ingrid som er født i 2022, så mulig det navnet er mye brukt nå? Ene søsken hos meg valgte et navn som var på topp. Var oppkalling og vi alle visste at det navnet var tatt ifht oss andre, for det har blitt snakket om i årevis. Så om det er et navn dere liker så bør en ta det samme om det er populært eller ei. Begge er pene synes jeg. Ingrid Mathilde er også et pent navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #60 Del Skrevet 10. januar 2023 Mathilde passer best til søskens navn. Ingrid er greit, men forbinder det med 50+ Anonymkode: e4f87...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå