AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Del Skrevet 1. januar 2023 Gikk fra blond til varm brun forrige frisørbesøk. Fargen er kjempefin men det begynner å komme frem litt grønnskjær i den. Hva må jeg gjøre for å få det vekk? Blir det borte hvis jeg farger det opp igjen, med en varm brun hårfarge? Har en liggende fra garnier, 6,3 Anonymkode: d6583...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Del Skrevet 1. januar 2023 Ketchup Anonymkode: 95015...7ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. januar 2023 #3 Del Skrevet 1. januar 2023 Skyll med cola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. januar 2023 #4 Del Skrevet 2. januar 2023 Ikke bruk kjerringråd, det kan gå galt 😅 Hadde ikke farget over, men heller tatt en fargemaske/balsam. Normal har en veldig grei fra Colour Bomb som er rødbrun. Du kan og blande piiiiiiittelitt rødt i balsam og ha det i ganske kort tid for å teste. Jeg har blandet den brune og bittelitt rødt fra Color Bomb, vaskes greit ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Del Skrevet 2. januar 2023 Ketchup funker som bare det. Anonymkode: 12f70...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Del Skrevet 2. januar 2023 Ja ketshup som flere har foreslått. Bare klæsj inn håret med en generøs mengde og la det sitte i 30 minutter også skyll ut. Du kommer til å lukte skikkelig ketshup men det virker faktisk ☺️ har gjort det selv en gang 😜 Anonymkode: 12f70...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå