Gå til innhold

Samboer har bare blitt borte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke tankegangen til ts i det hele tatt.

Si at han blir funnet død, og de til slutt finner ut at han bodde hos ts.

Politi: hvorfor meldte du det ikke til politiet?

Ts: Nei, det var for dramatisk

Politi: tok du kontakt med familien hans da?

Ts: herregud, nei, så kleint

Politi: Men du forsøkte å få kontakt med han?

Ts: altså, jeg følte meg mest såra over at han ikke tok kontakt med meg egentlig, så da hadde jeg ikke lyst til å kontakte han først.

 

Håper virkelig alt er ok med han..

Anonymkode: 7627a...288

  • Liker 40
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 13.00):

Hei. Jeg har vært ganske ambivalent ang å kontakte han. Syns for det første det viste hvor lite jeg betydde at han bare forsvant slik fra alle tingene sine. I tillegg dette med de pengene han skylder meg. Jeg har nok ikke vært helt ærlig med meg selv. Vil ikke jakte på han eller jage han, om dere skjønner. Han er fortsatt offline og vært det lenge. Er jo snart 2 uker siden jeg hørte fra han eller så han. Han har alltid den tid jeg har kjent han vært mye pålogget nesten hele tiden. Idag har jeg vurdert å sende han en melding. Visste ikke hva jeg skulle skrive i den så det var vanskelig. Skal jeg spørre etter pengene eller høre hvordan det går etc først...Har ingen peiling hvor han oppholder seg. Kanskje en liten mistanke men jeg kjenner ikke familien hans. Han har gått under jorden. Det er mange ting jeg ikke kan skrive for jeg er veldig redd for at dette skal bli gjenkjent. For å svare på noe: Nei, mine foreldre kjenner han ikke heller. De ble kjent med han via meg. Han driver med rus en del i perioder iallfall, men jeg trodde ikke det var så ille som det viste seg å være. Derav disse lånene og styr fram og tilbake. Jeg kan ikke skrive mer akkurat nå. TS

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Det betyr ikke at han ikke bryr seg om deg Ts. Jeg har hatt en narkoman venn og jeg ga han aldri opp. Han er rusfri i dag men det har vært en kamp og mye energi/sorg/bekymring som har gått til ikke ane om han levde eller var død måneder av gangen. Dette er vondt. 
Politi gjør lite når det kommer til kjent rusmisbruk. Du bør ikke spørre om penger nå så klart. Vis du bryr deg. Er du oppriktig bekymret for han og ikke pengene vil han betale deg tilbake når den tid kommer. Send og ring og vis oppriktig bekymring hvor han er, så tar han forhåpentligvis kontakt. 

Anonymkode: da503...c74

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ble ikke noe bedre av TS' siste oppdatering. Jeg registrer at mitt forrige innlegg ble slettet (for personkarakteristikk, sannsynligvis), men så tafatt som dette er, skulle det nesten ikke vært lov å være!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, spekulasjon, avsporinger samt svar til dette.

Mvh. Leselusa, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 1.27):

Nå må du roe deg ned litt. Er da virkelig ikke slik at ts får en haug med narkogjeld på seg sånn helt uten videre.

Anonymkode: 7bbfa...be4

Det kan skje faktisk. 

Anonymkode: 54d8c...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts! Hvordan går det her ? Send melding enn å vær så svak og patetisk…. Kan hende han er dau en plass.. 

Anonymkode: 54d8c...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send dette: Hei. Nå har jeg ikke sett deg på et par uker. Er det sånn at du har funnet et annet sted å bo? Eller kommer du tilbake hit etterhvert? :) 

Anonymkode: 621ac...d25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kan skje faktisk. 

Anonymkode: 54d8c...812

Veldig lite sannsynlig. 

Anonymkode: 7bbfa...be4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Kristus! Man ringer vel bare. . Er det så vanskelig????

Anonymkode: e5540...3c4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herre Kristus! Man ringer vel bare. . Er det så vanskelig????

Anonymkode: e5540...3c4

Tydeligvis 🤣

Anonymkode: 8ff1d...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tydeligvis 🤣

Anonymkode: 8ff1d...636

har ikke folk skjønt at detta ikke er en ekte sak?? 😅🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herre Kristus! Man ringer vel bare. . Er det så vanskelig????

Anonymkode: e5540...3c4


Om det virkelig er snakk om en narkoman, som mange gjetter på, så kan det være så vanskelig ja.

De mister ting når de er surrete og rusa, eller selger verdisaker for å få tak i rus f.eks. Eller de klarer ikke betale regningen så tlf blir stengt.

Er ikke sikkert det er mulig å få tak i ham.

Ofte er en avhengig av å vite hvor personen oppholder seg så en kan stikke innom. Om TS ikke vet hvor han holder hus nå, og ikke kjenner andre i omgangskretsen hans, så kan han være vanskelig å spore opp.

 

Anonymkode: 513c8...da4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 16.43):

Samboeren min som ikke er kjæresten

Da er det ikke samboeren din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...