Gå til innhold

Samboer har bare blitt borte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det første du må gjøre er å sende ham en melding "Du må gi meg beskjed om at alt er OK. Jeg er så bekymret for deg at jeg kommer til å melde deg savnet hos politiet i morgen tidlig dersom jeg ikke får livstegn fra deg innen klokken 10.00."

Så må du ringe foreldrene hans og andre som står ham nær eller som han kan tenkes å overnatte hos. Hvis de ikke svarer på telefon sender du melding. "Hei dette er Anne som Per bor hos for tiden. Jeg er bekymret for ham, og vil gjerne vite om han er hos dere. Han dro herfra på tirsdag men ga ingen beskjed og har ikke tatt med seg yttertøy og ipad. Jeg er veldig bekymret. Gi meg beskjed om du vet hvor han er."

Hvis du ikke da får beskjed fra noen om hvor han er så må du melde ham savnet hos politiet. Forhåpentligvis får du svar fra noen om at han sover på sofaen deres. 

Anonymkode: 2aa97...c14

  • Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! TS her. Jeg får ikke svart alle. Nei dette er helt sant og ikke noe jeg har diktet opp. Jeg har ikke kjent han så fryktelig lenge og har ingen direkteforbindelse til hans familie eller andre venner av han. Jeg tror ikke engang noen i hans familie vet om meg. Han er godt voksen. Han har en historie med å bo litt rundt omkring, deriblant hos mine foreldre en veldig kort stund. Jeg har ikke meldt han savnet for jeg tenker som flere skriver, at det er naturlig at han sikkert er hos familie uten at det er blitt nevnt for meg. Lurer likevel på hvorfor det er stille så mange dager og snart en uke uten å ha nevnt noe. Jeg syns egentlig det er litt dårlig gjort.  

Anonymkode: 4b5d4...4e5

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel hva han heter så du kan finne familie? Har han nøkkel til deg? 

Anonymkode: bc9ed...94e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du vet vel hva han heter så du kan finne familie? Har han nøkkel til deg? 

Anonymkode: bc9ed...94e

Ja selvsagt vet jeg det. Poenget her er at jeg ikke har villet gjøre det. Som jeg skrev lenger opp tror jeg ikke de engang vet om meg. Det ville vært svært sært og kleint, og rart. Nei ikke nøkkel

Anonymkode: 4b5d4...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja selvsagt vet jeg det. Poenget her er at jeg ikke har villet gjøre det. Som jeg skrev lenger opp tror jeg ikke de engang vet om meg. Det ville vært svært sært og kleint, og rart. Nei ikke nøkkel

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Hvorfor ville det vært sært, kleint og rart ?

Anonymkode: c2045...574

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja selvsagt vet jeg det. Poenget her er at jeg ikke har villet gjøre det. Som jeg skrev lenger opp tror jeg ikke de engang vet om meg. Det ville vært svært sært og kleint, og rart. Nei ikke nøkkel

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Mer sært, kleint og rart enn om han hadde ligget veldig skadet ute og du ikke meldte han savnet? 

Anonymkode: d528b...9cd

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor ville det vært sært, kleint og rart ?

Anonymkode: c2045...574

Fordi jeg har ikke kjent han veldig lenge, og jeg tviler på at han har fortalt noen andre om meg. Ingen vet om meg, og vil ikke gi han noe forklaringsproblem eller la han tro han er mer inn i livet mitt enn han føler selv at han er. Nei det er ingen annen dame involvert om noen tror det. Usikker på følelsene hans rundt det. Det er veldig komplisert. Og nei, jeg har ikke forsøkt å ringe han. Kun sett at han er offline fra alt  all tid han ikke har vært her, og han pleier alltid å kontakte meg først. Det har vært som en uskreven regel eller et mønster mellom oss. Hadde lagd mat til han den dagen som aldri ble spist, som jeg måtte kaste til slutt for han bare forsvant

Anonymkode: 4b5d4...4e5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gammel er han? 

Anonymkode: fcf7f...ac6

I slutten av 50 -årene

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg har ikke kjent han veldig lenge, og jeg tviler på at han har fortalt noen andre om meg. Ingen vet om meg, og vil ikke gi han noe forklaringsproblem eller la han tro han er mer inn i livet mitt enn han føler selv at han er. Nei det er ingen annen dame involvert om noen tror det. Usikker på følelsene hans rundt det. Det er veldig komplisert. Og nei, jeg har ikke forsøkt å ringe han. Kun sett at han er offline fra alt  all tid han ikke har vært her, og han pleier alltid å kontakte meg først. Det har vært som en uskreven regel eller et mønster mellom oss. Hadde lagd mat til han den dagen som aldri ble spist, som jeg måtte kaste til slutt for han bare forsvant

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Hvorfor har du ikke forsøkt å ringe han?

Anonymkode: 2e3ce...51b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei! TS her. Jeg får ikke svart alle. Nei dette er helt sant og ikke noe jeg har diktet opp. Jeg har ikke kjent han så fryktelig lenge og har ingen direkteforbindelse til hans familie eller andre venner av han. Jeg tror ikke engang noen i hans familie vet om meg. Han er godt voksen. Han har en historie med å bo litt rundt omkring, deriblant hos mine foreldre en veldig kort stund. Jeg har ikke meldt han savnet for jeg tenker som flere skriver, at det er naturlig at han sikkert er hos familie uten at det er blitt nevnt for meg. Lurer likevel på hvorfor det er stille så mange dager og snart en uke uten å ha nevnt noe. Jeg syns egentlig det er litt dårlig gjort.  

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Rus? 

Anonymkode: 3020f...c0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om foreldre etc ikke vet om deg, så kan du fint kontakte de. Du kan jo forklare det med at han er en venn av dine foreldre og.bodd litt hos deg, nå er du bekymret. 

Hva sier foreldrene dine da? Ring politiet og snakk med de. De kan jo gi deg råd. 

Anonymkode: 88085...8a9

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja selvsagt vet jeg det. Poenget her er at jeg ikke har villet gjøre det. Som jeg skrev lenger opp tror jeg ikke de engang vet om meg. Det ville vært svært sært og kleint, og rart. Nei ikke nøkkel

Anonymkode: 4b5d4...4e5

 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Fordi jeg har ikke kjent han veldig lenge, og jeg tviler på at han har fortalt noen andre om meg. Ingen vet om meg, og vil ikke gi han noe forklaringsproblem eller la han tro han er mer inn i livet mitt enn han føler selv at han er. Nei det er ingen annen dame involvert om noen tror det. Usikker på følelsene hans rundt det. Det er veldig komplisert. Og nei, jeg har ikke forsøkt å ringe han. Kun sett at han er offline fra alt  all tid han ikke har vært her, og han pleier alltid å kontakte meg først. Det har vært som en uskreven regel eller et mønster mellom oss. Hadde lagd mat til han den dagen som aldri ble spist, som jeg måtte kaste til slutt for han bare forsvant

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Hvorfor er det kleint om noen vet om deg? Er du egentlig en elskerinne siden du vil holde det hemmelig at han bor hos deg? Eller hvorfor lar du en 50 år gammel mann bo hos deg hvis han ikke vil at du skal fortelle det til noen? 

Du blir maks utnyttet enten som venn eller mer her og at han bare forsvinner sier jo en del om hvor lite han bryr seg om dine følelser 

Anonymkode: a9ba0...fb3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Hvorfor er det kleint om noen vet om deg? Er du egentlig en elskerinne siden du vil holde det hemmelig at han bor hos deg? Eller hvorfor lar du en 50 år gammel mann bo hos deg hvis han ikke vil at du skal fortelle det til noen? 

Du blir maks utnyttet enten som venn eller mer her og at han bare forsvinner sier jo en del om hvor lite han bryr seg om dine følelser 

Anonymkode: a9ba0...fb3

Fordi jeg ikke vet i hvilken grad han vil vedkjenne seg meg, eller føler at vi har et vennskap som sådan. Jeg er faktisk ikke helt sikker sånn utenom det. Nei, han er ikke i noe forhold, og det er heller ikke jeg. Det er ikke noe seksuelt mellom oss. Han har ikke direkte utrykket at han ikke vil det. Hvorfor mener du jeg blir maks utnyttet som venn? 

Anonymkode: 4b5d4...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ringt eller sendt melding til han? Hvis dette er sant, og du har prøvd å kontakte han uten svar- så MÅ du kontakte hans familie. Hvordan tror du de har det? 

Anonymkode: 40a9d...ce6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære TS, dette er forferdelig tafatt av deg! Du må da prøve å kontakte han?? Og om du ikke får svar, så må du kontakte familien hans eller vennene hans, her kan det ha skjedd noe alvorlig! Noen her tenker at dette er en trolletråd, men sånt som dette tuller man ikke med! 

Anonymkode: 3d647...3d5

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg har ikke kjent han veldig lenge, og jeg tviler på at han har fortalt noen andre om meg. Ingen vet om meg, og vil ikke gi han noe forklaringsproblem eller la han tro han er mer inn i livet mitt enn han føler selv at han er. Nei det er ingen annen dame involvert om noen tror det. Usikker på følelsene hans rundt det. Det er veldig komplisert. Og nei, jeg har ikke forsøkt å ringe han. Kun sett at han er offline fra alt  all tid han ikke har vært her, og han pleier alltid å kontakte meg først. Det har vært som en uskreven regel eller et mønster mellom oss. Hadde lagd mat til han den dagen som aldri ble spist, som jeg måtte kaste til slutt for han bare forsvant

Anonymkode: 4b5d4...4e5

DU RINGER HAN ASAP! og deretter politet om du ikke får svar fort, dette er alvorlig!! 😔 La oss i verste tilfelle si at det er selvmord som har skjedd og familien sporer opp deg ! Da har du virkelig en klein samtale du må ta. Nei, kom igjen a.. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...