Gjest Diva Skrevet 26. oktober 2002 #1 Del Skrevet 26. oktober 2002 ingen som vil på chatten i kveld ? Var der inne og prata litt med meg selv, men det ble ensformig i lengden..........blæh Ingen som vil joine ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. oktober 2002 #2 Del Skrevet 26. oktober 2002 Kom visst litt for sent jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. oktober 2002 #3 Del Skrevet 26. oktober 2002 Nix, ingen der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #4 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jepp, ensom der jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. oktober 2002 #5 Del Skrevet 26. oktober 2002 :o Kanskje vi alle er blitt usynlige?? :o Vi næmer oss jo Halloween og da kan alt skje......... *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 26. oktober 2002 #6 Del Skrevet 26. oktober 2002 Halloween?? Blæh...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 26. oktober 2002 #7 Del Skrevet 26. oktober 2002 Da var det kanksje noe rart med chatten igår likevel da, jeg kom nemlig ikke inn i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. oktober 2002 #8 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hmmm. synes det var litt merkelig dere! At det var ingen på chatten på en fredagskveld ? Var jo det sist fredag ? Kanskje det er no muffins med halloween ? haa-haa-haa-haaaaaa Eeeehh....... Håper vi sees en annen gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #9 Del Skrevet 26. oktober 2002 Neida, tror den funka helt fint. Jeg, Litago og L@dy var iallefall der inne og slarva litt :D Det er vel heller bare snakk om å prøve å være der samtidig, antar jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå