lady90 Skrevet 31. desember 2022 #1 Del Skrevet 31. desember 2022 Datteren min har veldig glatt hår. Hun hun fikk krøllstav til jul da drømmen er krøllete hår. Den går til 210 grader. I bruksanvisningen står det at man skal holde i 5-6 sekunder mener jeg. Gjør jeg det er det knapt antydning til krøll. Måtte opp på 210 grader og holde i 12-15 sekunder men selv da ble det ikke veldig krøllete, og det retta seg ut nesten like fort igjen. Finnes det noen tips for å få det til å krølle seg mer, samt holde på krøllene? Jeg brukte saltvannsspray i håret før jeg krølla det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Del Skrevet 31. desember 2022 Det kan være veldig vanskelig. Jeg har naturlige krøller og fint mykt nordisk hår. Falske krøller holder knapt nok til jeg har kommet meg ut døren med frisøren. Den eneste jeg klarer å få krøllene til å sitte med er en krøllstav som er relativt tynn og blir smalere og smalere og har et fløyelsaktig belegg. Må bruke høyeste varme og holde lenger enn anbefalt. Anonymkode: 15c2f...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Del Skrevet 31. desember 2022 Teksturspray og teksturspray. Anonymkode: cc818...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 1. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Teksturspray og teksturspray. Anonymkode: cc818...fea Har du noen tips til produkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 Varmebeskyttende produkt som også gir hold, så slipper hun å skade håret sitt. Jeg bruker skum fra fudge, eller spray fra ghd. Det lønner seg også å krølle håret når det ikke er nyvasket. Etter å ha krøllet det la krøllene bli kalde før hun rører dem, og bruk en hårspray for ekstra hold. Og så må hun øve. Jeg har ekstremt glatt hår, og har brukt mye tid på å få det til. Anonymkode: c04c8...120 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå