Gå til innhold

Capellas dagbok


Capella

Anbefalte innlegg

Så har vi altså klart å bli gravide. Halvveis uplanlagt, og på aller første forsøk. Tok testen før i dag, og vi sto på badet sammen og visste ikke helt hva vi skulle si. Men jeg gleder meg, selv om alt er litt uvirkelig enda. Får bare håpe alt går bra, er skummelt å lese om alt som kan skje.

Har foreløpig ikke merket noe som helst av symptomer, men regner med at det kommer etterhvert. Er jo bare ca fire uker på vei, så kanskje ikke så rart det ikke er så mye enda. Streken var klar og tydelig, men det har kanskje ikke så mye å si i forhold til hvor langt man har kommet? Har nemlig ikke helt regelmessige sykluser, så jeg er litt usikker på termindatoen. Er mellom 20 og 24 august en gang.

Vel, kan jo skrive litt om meg selv også. Jeg er en 22 år gammel student, bor på Vestlandet. Må vel innrømme at jeg egentlig er fast bruker her inne, men siden jeg kanskje kjenner folk her er det greit å være litt i skjul en liten studn i hvert fall. Kryper nok ut av hulen etter en liten stund :)

Men nå skal jeg fortsette å lese inne på diverse forum osv. Det første som skjedde etter testen var nemlig et enormt informasjonsbehov ;)

Endret av Capella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: og grattis med dagbok :) Blir spennende å følge med! og selvfølgelig gratulerer med spire i magen :hoppe: Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige meldinger! Blir nok litt lesing og kommentering i andres dagbøker etterhvert :)

Synes fortsatt det er merkelig at jeg er gravid. Jeg merker så lite, bare litt ømme pupper, men det kan de jo være ellers også, og litt vondt i magen av og til. Så jeg tar meg selv i å bekymre meg stadig vekk, og tror også at jeg skal få mensen når som helst.