Gå til innhold

Melodi grand prix 2023

Highhopes

Anbefalte innlegg

Bringebærsyltetøy skrev (2 minutter siden):

Og hvem har bestemt at hun opptrer sist?

Noen må jo opptre sist..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker moren til Skrellex.  Er så enig med hennes gode støtte til han. 🥰

Endret av Eloise12345
  • Liker 8
  • Hjerte 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chord skrev (3 minutter siden):

Men er det like in i UK? Skal han gjøre som TIX og lage en engelsk versjon?

Det er jo i ESC det er ‘in’, de to siste vinnerne har jo sunget på eget språk. Håper han skal det hvis han vinner🙌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke at så mange sitter der å slenger ut av seg at " ja hun får sikkert masse sympatistemmer fordi hun ikke fikk dra sist" . altså, tror dere ikke folk går videre?  Tror dere ikke at andre kan like "Honestly" ?    Ulrikke VIL til Eurovision, blir det ikke i år blir det en annen gang. Hun er så gira på det, at hun vil gjøre hva som helst for å oppnå det. La ingen ta fra henne drømmen.

Finalen i kveld er ganske så åpen, tro det eller ei. Vi har ni gode låter, hvorav jeg stiller meg 100% bak 7 av dem. Men tror det vil stå om Atle, Ulrikke eller Alessandra. Muligens også Eline og Elsie Bay kan være en dark horse, blir veldig spennende hva juryen fra utlandet sier.

Jeg gleder meg til sending og alt det gode denne finalen har å by på. Stem på den DU liker og den låta som beveger deg mest (enten det er glede, tårer, at du får lyst å danse - hva som helst) i øyeblikket ❤️

Jeg synd Ulrikke har fin stemme og synger bra, og jeg unner henne virkelig å komme til finalen i ESC. Men ikke i år, og det er kun pga sangen. Og fordi jeg håper Atle vinner i kveld 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrellex er helt OK. Men blåser meg ikke akkurat av banen. Også denne sangen virker jeg å ha hørt tidligere. For 20 år siden av E-type. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Bombasi said:

Skrellex er helt OK. Men blåser meg ikke akkurat av banen. Også denne sangen virker jeg å ha hørt tidligere. For 20 år siden av E-type. 

Enig 👍 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Er det et par bidrag som blir stemt frem, og som skal synge på nytt?

Nei, tror ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja, Alessandra…Du visste ikke noe om første plass på Spotify, nei….😒😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (1 minutt siden):

Helt enig, veldig E-type som jeg digget for 30 år siden😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (1 minutt siden):

Ja. Det er liksom ikke nok å bare kjøre Drag, må danse og. Dropp de "hælane" og mer bevegelse på scenen. Men låten er en solid terningkast 2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Håper ikke Alessandra vinner 😭 egentlig ikke Ulrikke heller

Alessandra har alt for svak stemme til å synge den låta. Man sitter å venter på at det skal komme litt kraft men det skjer aldri. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...