Missfebruary Skrevet 31. januar 2023 #401 Del Skrevet 31. januar 2023 frkbibelstripp skrev (7 timer siden): Stemmen er vel noe av det jeg liker best med henne. Også fra hennes deltagelse i «The Voice». Veldig sterk og noe av det Europa også har bitt seg merke i. Men man liker jo forskjellig ☺️ Ja mulig jeg er veldig kravstor.. hehe. Liker sangen altså og vil heller at hun skal gå videre enn Ulrikke… men den sangen til Alessandra minner veldig om et bidrag som var med i svenske Grand prix i fjor…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 31. januar 2023 #402 Del Skrevet 31. januar 2023 frkbibelstripp skrev (35 minutter siden): Krysser fingrene for at du tar feil, ja 🙈😅 Men er redd Atle Pettersen eller Skrellex (drag har blitt mer og mer populært blant folket pluss at det skaper liv) vil gå av med seieren. Altså, Skrellex er tusen ganger bedre enn Atle P i denne sammenheng. Men låta må evt vokse på meg 🤔 Men av disse to… Skrellex og Atle Pettersen.. hvem av de tror du hadde gjort det best? Er ganske sikker på at resten av Europa ville gitt flere poeng Atle altså.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 31. januar 2023 #403 Del Skrevet 31. januar 2023 Missfebruary skrev (Akkurat nå): Ja mulig jeg er veldig kravstor.. hehe. Liker sangen altså og vil heller at hun skal gå videre enn Ulrikke… men den sangen til Alessandra minner veldig om et bidrag som var med i svenske Grand prix i fjor…. Hmm ja, kanskje det? Husker hu hvilket bidrag det var? For egen del minner hun meg sykt om hun Efendi med låten «Mata Hari» som representerte Azerbaijan i 2021 😆 Ikke noe feil med det, da jeg absolutt digga den låta. Husker ikke hvordan den gjorde det da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 31. januar 2023 #404 Del Skrevet 31. januar 2023 I år ønsker jeg å sende en sang som synges på norsk og siden det kun er Jone som gjør det får han min stemme. Låta er så langt unna min musikksmak som den kan komme, men den fenger jo tydeligvis. Skal man vinne med en ballade så må den være ekstremt bra og by på noe nytt. Både Ulrikke og Atles låt har man hørt hundre ganger «før». 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 31. januar 2023 #405 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Missfebruary skrev (7 minutter siden): Men av disse to… Skrellex og Atle Pettersen.. hvem av de tror du hadde gjort det best? Er ganske sikker på at resten av Europa ville gitt flere poeng Atle altså.. jeg tror lett at Skrellex ville laget mer liv, røre og glede enn AP. Så utvilsomt Skrellex som skiller seg mer ut i et sirkus som jo ESC først og fremst er. Det er jo ikke bare en god stemme som betyr noe der 😆 Er redd AP vil forsvinne i mengden av ballader. Vi husker vel alle Conchita Wurst. Greit nok at hen sang en ballade, men jeg tror nok også selve artisten og showet spilte en stor rolle her. Atle P byr på lite nytt og kjedelig opptreden i mine øyne 🙈 Endret 31. januar 2023 av frkbibelstripp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 31. januar 2023 #406 Del Skrevet 31. januar 2023 Akkurat nå er det Ulrikke som ligger best an til å vinne den norske finalen, i følge flere europeiske bookmakere. På de neste plassene følger hhv. Alessandra, Jone og Atle Pettersen. De andre artistene kommer langt bak. Dette kan sikkert endre seg fram mot finalen på lørdag. (Link) Men bookmakere kan ta feil....... 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 31. januar 2023 #407 Del Skrevet 31. januar 2023 NordicViking skrev (1 minutt siden): Akkurat nå er det Ulrikke som ligger best an til å vinne den norske finalen, i følge flere europeiske bookmakere. På de neste plassene følger hhv. Alessandra, Jone og Atle Pettersen. De andre artistene kommer langt bak. Dette kan sikkert endre seg fram mot finalen på lørdag. (Link) Men bookmakere kan ta feil....... 😁 Ulrikke har jo en fantastisk stor og nydelig stemme. Men beklager.. sangen er jeg bare ikke så imponert over, men ikke overrasket selv om den når til topps 🙈 Men jeg likte «Attention» så mye bedre og hadde virkelig tro på den. Synd hun ble snytt for ESC med den låta. Spennende å se! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 31. januar 2023 #408 Del Skrevet 31. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. januar 2023 #409 Del Skrevet 31. januar 2023 Ella1 skrev (2 timer siden): Både Ulrikke og Atles låt har man hørt hundre ganger «før». Men det er kun Ulrikkes låt jeg husker av alle. Atle er også en god live-sanger, men den husker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 31. januar 2023 #410 Del Skrevet 31. januar 2023 Alessandra med Queen of Kings er sinnsykt populær i Europa! Jeg håååper Norge nå har vett nok til å stemme den frem! Ikke gjør samme tabben som vi gjorde når vi sendte Tix foran Keiino. Alle ESC-bloggere i Europa var jo i sjokk den gangen. Ser man på populariteten i Europa er det ingen tvil om at vi bør sende Alessandra. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/l3Oe67/alessandra-mele-gaar-viralt-globalt-med-sin-melodi-grand-prix-finalelaat 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 31. januar 2023 #411 Del Skrevet 31. januar 2023 frkbibelstripp skrev (4 timer siden): Hmm ja, kanskje det? Husker hu hvilket bidrag det var? For egen del minner hun meg sykt om hun Efendi med låten «Mata Hari» som representerte Azerbaijan i 2021 😆 Ikke noe feil med det, da jeg absolutt digga den låta. Husker ikke hvordan den gjorde det da. Sangen heter Run to the hills. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 31. januar 2023 #412 Del Skrevet 31. januar 2023 Ella1 skrev (4 timer siden): I år ønsker jeg å sende en sang som synges på norsk og siden det kun er Jone som gjør det får han min stemme. Låta er så langt unna min musikksmak som den kan komme, men den fenger jo tydeligvis. Skal man vinne med en ballade så må den være ekstremt bra og by på noe nytt. Både Ulrikke og Atles låt har man hørt hundre ganger «før». Er så enig med deg ang ballader. Atle P overrasket positivt på lørdag, sangen er fin den, men han har jo ikke nubbsjans å hevde seg i esc. At noen tror det synes jeg er helt merkelig. Vi sendte den helt fantastiske «Monster like me» i 2015 og kom topp 10, Atle vet jeg ikke om kommer til finalen en gang, den er alt for «mainstream» som ballade dessverre. Nederland vant med en ballade i 2019 (Arcade), men den har jo en helt annen kvalitet, Atle kommer til å forsvinne i mengden. Vi vil ha bedre sjanse med Elsie Bay tror jeg. Jeg tror det kommer til å stå mellom Ulrikke, Jone og Alessandra på lørdag. Jeg tror min ene stemme (vil ha flere stemmer!!!) kommer til å gå til en av dem basert på live opptreden. Tror det blir spennende og det er jo en ganske bra finale i år! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 31. januar 2023 #413 Del Skrevet 31. januar 2023 skjønner ikke hvorfor Jone er høyt opp? Afterski sang som høre ut som plagiat på et eller annet og ser ut som noe som blir fremført på en skoleavslutning ? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 31. januar 2023 #414 Del Skrevet 31. januar 2023 servitrise&suppe skrev (21 timer siden): Det sier vi hvert eneste år om de forskjellige sangene våre! Det kan godt være at hun blir likt av diverse grunner, men hun kommer aldri i verden til å komme høyt opp i noen internasjonal finale. Men dette er ikke «vi». Dette er reelle avspillinger i Europa som viser at sangen hennes er svært populær. Om dette er lyttere som stemmer i ESC er uvisst da. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/l3Oe67/alessandra-mele-gaar-viralt-globalt-med-sin-melodi-grand-prix-finalelaat 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 31. januar 2023 #415 Del Skrevet 31. januar 2023 Eloise12345 skrev (13 timer siden): Jeg heier på Alessandra! 😊. Jeg tror at Norge har best sjans for å få en god plassering med den låten. Har faktisk ingen tro på Atle Pettersen sin låt i eurovision, men er redd for at den vinner norske Grand Prix. 😅 Synes den er kjedelig. Vet ikke om resultatene blir basert på folkeavstemning eller blanding av jurye og folkeavstemning. Blir det kun basert på folkeavstemning så tror jeg at Allesandra desverre ikke vinner. Men håper at jeg tar feil 😅 Det er 50% folkestemmer og den internasjonale juryen teller 50%… Synes det er bra med internasjonal jury igjen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 31. januar 2023 #416 Del Skrevet 31. januar 2023 Haha syns mange av låtene minner om noe annet. Skrellex sin har et parti som minner om «lay all your love on me», starten på elsie bay sin er snarlik begynnelsen på «i will survive», umami tsunami høres ut som en backstreet boys versjon av refrenglinja «not for the Dough» av multicyde og Jone sin er møkkamann- om enn ikke helt lik. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 31. januar 2023 #417 Del Skrevet 31. januar 2023 frkbibelstripp skrev (21 timer siden): Heia Alessandra! Hun har allerede masse views og fans blant folk ute i Europa på YouTube 👸🏻 Bananas hadde massevis av fans også. Det betyr ingenting. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 31. januar 2023 #418 Del Skrevet 31. januar 2023 Bringebærsyltetøy skrev (11 minutter siden): Bananas hadde massevis av fans også. Det betyr ingenting. Det kan absolutt bety noe, Keiino hadde/har masse fans og fikk flest seerstemmer i 2019. Det behøver ikke bety noe, men kan det… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 31. januar 2023 #419 Del Skrevet 31. januar 2023 Bringebærsyltetøy skrev (19 minutter siden): Bananas hadde massevis av fans også. Det betyr ingenting. Hun er fortsatt dyktig 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 31. januar 2023 #420 Del Skrevet 31. januar 2023 frkbibelstripp skrev (3 minutter siden): Hun er fortsatt dyktig 😉 Ikke noe spes, synes jeg. Halvparten av deltakere på Eurovision er lettkledde damer. Kjedelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå