marsvin Skrevet 29. januar 2023 #381 Del Skrevet 29. januar 2023 Eline thorp sin er den beste låta etter min mening 😍👌! men det hadde jo vært ekstremt gøy å sende Skrellex til liverpool! showet og sangen oser jo av eurovision, glitter og stas- og også en bra låt! Synes delfinale 3 var den beste hittil. Akuvi var også knallbra. Så håper jeg at det ikke blir sympatistemmer til ulrikke fordi hun ikke fikk dra til esc sist. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 29. januar 2023 #382 Del Skrevet 29. januar 2023 Heia Skrellex.🙂 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 29. januar 2023 #383 Del Skrevet 29. januar 2023 Hvis vi skal dømme ut ifra hvor mange views de forskjellige har på youtube, kan vi ane en duell mellom Jone og Alessandra til lørdag. For meg er Alessandra soleklart best. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. januar 2023 #384 Del Skrevet 29. januar 2023 marsvin skrev (9 timer siden): Så håper jeg at det ikke blir sympatistemmer til ulrikke fordi hun ikke fikk dra til esc sist. Hvorfor må hun få det, mener du? Hun synger knallbra og har en fin sang. Og at hun ble fratatt muligheten sist, gjør at jeg virkelig unner henne å vinne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 30. januar 2023 #385 Del Skrevet 30. januar 2023 Så glad for at Atle gikk videre. Han kan gå langt i hovedfinalen tror jeg, han har fin stemme, sangen er fin, bra mening bak sangen, har utseendet med seg, sjarm og trygghet på scenen. Sykt å melde terningkast 1 på denne?? håper seriøst ikke vi sender skrellex videre.. meeeen det skulle ikke forundre meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 30. januar 2023 #386 Del Skrevet 30. januar 2023 Nå må vi slutte å bomme på sanger vi sender til ESC. Vi er så ofte helt i utakt med resten av Europa. Hvis vi skal ha sjanse til å nå høyt opp denne gangen, så må vi sende Atle. Jeg er ikke noen fan av typen, men jeg er objektiv og ser at han har it-faktotren med godt utseende, sjarm og talent. Sangen er langt fra dårlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 30. januar 2023 #387 Del Skrevet 30. januar 2023 servitrise&suppe skrev (Akkurat nå): Nå må vi slutte å bomme på sanger vi sender til ESC. Vi er så ofte helt i utakt med resten av Europa. Hvis vi skal ha sjanse til å nå høyt opp denne gangen, så må vi sende Atle. Jeg er ikke noen fan av typen, men jeg er objektiv og ser at han har it-faktotren med godt utseende, sjarm og talent. Sangen er langt fra dårlig. Heelt enig! Vil vi vinne så bør vi sende Atle. Han er lett å like i tillegg til at han har bra stemme. Og til dere som sier at sangen er kjedelig…. Give that wolf a banana var ikke en kjedelig sang og vi så jo hvordan det gikk 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 30. januar 2023 #388 Del Skrevet 30. januar 2023 Missfebruary skrev (1 minutt siden): Heelt enig! Vil vi vinne så bør vi sende Atle. Han er lett å like i tillegg til at han har bra stemme. Og til dere som sier at sangen er kjedelig…. Give that wolf a banana var ikke en kjedelig sang og vi så jo hvordan det gikk 🤣 Ja, han må reprentere Norge denne gangen om vi skal ha den minste sjanse! Norske helter og vår smak er så sær. Alt det rare vi har sendt avgårde som får poeng bare på grunn av sympati og fordi de er så merkelige at de vekker litt oppsikt på grunn av det. Vi kan godt være litt mer bevisst på hva som vil fenge andre land også, og det gjør ikke noe om vi ikke går over grensene til sær galskap noen ganger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. januar 2023 #389 Del Skrevet 30. januar 2023 Missfebruary skrev (42 minutter siden): Så glad for at Atle gikk videre. Han kan gå langt i hovedfinalen tror jeg, han har fin stemme, sangen er fin, bra mening bak sangen, har utseendet med seg, sjarm og trygghet på scenen. Sykt å melde terningkast 1 på denne?? håper seriøst ikke vi sender skrellex videre.. meeeen det skulle ikke forundre meg. Missfebruary skrev (32 minutter siden): Heelt enig! Vil vi vinne så bør vi sende Atle. Han er lett å like i tillegg til at han har bra stemme. Og til dere som sier at sangen er kjedelig…. Give that wolf a banana var ikke en kjedelig sang og vi så jo hvordan det gikk 🤣 Det slår meg at Atle er sånn typisk bidrag som Sverige pleier å sende..! Jeg pleier ikke være fan av dem... men de får jo ofte topp 5 i ESC 🙄😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 30. januar 2023 #390 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Heia Alessandra! Hun har allerede masse views og fans blant folk ute i Europa på YouTube 👸🏻 Endret 30. januar 2023 av frkbibelstripp 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 30. januar 2023 #391 Del Skrevet 30. januar 2023 Amatariel skrev (1 time siden): Det slår meg at Atle er sånn typisk bidrag som Sverige pleier å sende..! Jeg pleier ikke være fan av dem... men de får jo ofte topp 5 i ESC 🙄😅 Sverige er mye mer internasjonalt enn Norge og slår nok mer an ute i Europa. Vi er så smale i forhold, og fordi vi er så nøkterne og jordnære syns vi selv at alt som blir litt oppsiktsvekkende og sprøtt er kjempekult. Som Tix i pels og solbriller og de med ulvemasker og en helt merkelig sang. Jippi roper vi og resten av Europa lurer vel på hva de oppe i Norge sender avgårde neste gang! Nei send Atle så vi får litt ære og respekt ihvertfall 🙃 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 30. januar 2023 #392 Del Skrevet 30. januar 2023 frkbibelstripp skrev (10 minutter siden): Heia Alessandra! Hun har allerede masse views og fans blant folk ute i Europa på YouTube 👸🏻 Det sier vi hvert eneste år om de forskjellige sangene våre! Det kan godt være at hun blir likt av diverse grunner, men hun kommer aldri i verden til å komme høyt opp i noen internasjonal finale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 30. januar 2023 #393 Del Skrevet 30. januar 2023 frkbibelstripp skrev (12 minutter siden): Heia Alessandra! Hun har allerede masse views og fans blant folk ute i Europa på YouTube 👸🏻 Catchy sang, men synes ikke at stemmen hennes er bra nok.. dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 30. januar 2023 #394 Del Skrevet 30. januar 2023 Amatariel skrev (2 timer siden): Det slår meg at Atle er sånn typisk bidrag som Sverige pleier å sende..! Jeg pleier ikke være fan av dem... men de får jo ofte topp 5 i ESC 🙄😅 Ja får litt Sverige-vibber av den og de gjør det jo alltid bedre enn oss😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 31. januar 2023 #395 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) 8 hours ago, frkbibelstripp said: Heia Alessandra! Hun har allerede masse views og fans blant folk ute i Europa på YouTube 👸🏻 Jeg heier på Alessandra! 😊. Jeg tror at Norge har best sjans for å få en god plassering med den låten. Har faktisk ingen tro på Atle Pettersen sin låt i eurovision, men er redd for at den vinner norske Grand Prix. 😅 Synes den er kjedelig. Vet ikke om resultatene blir basert på folkeavstemning eller blanding av jurye og folkeavstemning. Blir det kun basert på folkeavstemning så tror jeg at Allesandra desverre ikke vinner. Men håper at jeg tar feil 😅 Endret 31. januar 2023 av Eloise12345 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 31. januar 2023 #396 Del Skrevet 31. januar 2023 Missfebruary skrev (8 timer siden): Catchy sang, men synes ikke at stemmen hennes er bra nok.. dessverre.. Stemmen er vel noe av det jeg liker best med henne. Også fra hennes deltagelse i «The Voice». Veldig sterk og noe av det Europa også har bitt seg merke i. Men man liker jo forskjellig ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 31. januar 2023 #397 Del Skrevet 31. januar 2023 Alessandra og Jone er favoritter blant de folka man finner på TikTok og i følge Spotify avspillinger. Er vi smarte, så sender vi en av dem. Helst Alessandra som har over 3 mill (snart 4 mill) avspillinger av sangen . Til sammenligning har Ulrikke sin sang 700.000 (snart 800.000) avspillinger. Jeg personlig har Alessandra som favoritt, og digger at det er en powerlåt med et budskap istedenfor en kjedelig ballade om kjærlighetsorg som vi har hørt tusen ganger før. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 31. januar 2023 #398 Del Skrevet 31. januar 2023 Elidaa skrev (1 time siden): Alessandra og Jone er favoritter blant de folka man finner på TikTok og i følge Spotify avspillinger. Er vi smarte, så sender vi en av dem. Helst Alessandra som har over 3 mill (snart 4 mill) avspillinger av sangen . Til sammenligning har Ulrikke sin sang 700.000 (snart 800.000) avspillinger. Jeg personlig har Alessandra som favoritt, og digger at det er en powerlåt med et budskap istedenfor en kjedelig ballade om kjærlighetsorg som vi har hørt tusen ganger før. Helt enig. Eller en kjedelig ballade om kjærligheten til barna/familien som det spilles greit på. Forstå meg rett - flott budskap, men det er ofte gørrkjedelig. Personlig husker jeg ikke sangen til Atle Pettersen engang. Den jeg tar meg i å nynne på er Alessandra og Jones bidrag som har klistret seg til hjernen. Det er jo et godt tegn. De fenger. Men Atle Pettersen vinner nok frem siden han er såpass profilert og «likandes» med det vinnende vesenet sitt og Blendahvite smil. Sier som sagt ikke at mannen ikke har talent, for det har han jo, men det er så forutsigbart. Så platt. Vi har sett det tusenvis av ganger før 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 31. januar 2023 #399 Del Skrevet 31. januar 2023 frkbibelstripp skrev (2 minutter siden): Helt enig. Eller en kjedelig ballade om kjærligheten til barna/familien som det spilles greit på. Forstå meg rett - flott budskap, men det er ofte gørrkjedelig. Personlig husker jeg ikke sangen til Atle Pettersen engang. Den jeg tar meg i å nynne på er Alessandra og Jones bidrag som har klistret seg til hjernen. Det er jo et godt tegn. De fenger. Men Atle Pettersen vinner nok frem siden han er såpass profilert og «likandes» med det vinnende vesenet sitt og Blendahvite smil. Sier som sagt ikke at mannen ikke har talent, for det har han jo, men det er så forutsigbart. Så platt. Vi har sett det tusenvis av ganger før Ja, det er faktisk helt nødvendig for å vinne, at sangen setter seg, og at refrenget gjør at en får lyst å synge med eller danse for den del. Og personlig synes jeg at det viktig at det fremmer sterke følelser, da gjerne positive følelser eller assosiasjoner til den tiden vi er inne i. Queen of Kings vekker følelser av glede, frihet, power, uavhengighet, suksess og en boost til å se positivt på livet og fremtiden. Tror Europa trenger de følelsene mer enn å sitte å gråte over tapt kjærlighet, sorg og håpløshet som kjærlighetsballader ofte gjør. Just my opinion 🌝 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbibelstripp Skrevet 31. januar 2023 #400 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Eloise12345 skrev (8 timer siden): Jeg heier på Alessandra! 😊. Jeg tror at Norge har best sjans for å få en god plassering med den låten. Har faktisk ingen tro på Atle Pettersen sin låt i eurovision, men er redd for at den vinner norske Grand Prix. 😅 Synes den er kjedelig. Vet ikke om resultatene blir basert på folkeavstemning eller blanding av jurye og folkeavstemning. Blir det kun basert på folkeavstemning så tror jeg at Allesandra desverre ikke vinner. Men håper at jeg tar feil 😅 Krysser fingrene for at du tar feil, ja 🙈😅 Men er redd Atle Pettersen eller Skrellex (drag har blitt mer og mer populært blant folket pluss at det skaper liv) vil gå av med seieren. Altså, Skrellex er tusen ganger bedre enn Atle P i denne sammenheng. Men låta må evt vokse på meg 🤔 Endret 31. januar 2023 av frkbibelstripp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå