Stormur Skrevet 21. januar 2023 #281 Del Skrevet 21. januar 2023 Men kjolen til programlederen var utrolig fin! Hvor er den fra?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 21. januar 2023 #282 Del Skrevet 21. januar 2023 Ansiktsuttrykkene til Sandra og Alejandro da Elise Bay ble ropt opp som vinner😆 Jaja, jeg heiet på jazzgutta og er glad for at de kom seg videre som en litt forfriskende gladlåt mellom alle pupper, sjelesorger og latinske hoftevrikk- selv om det nok blir vanskelig å slå Ulrikke og hennes store PR-maskineri i den store finalen.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 21. januar 2023 #283 Del Skrevet 21. januar 2023 Nok en gang overser det norske folk de gode låtene, og sender drit til finalen i stedet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J19 Skrevet 21. januar 2023 #284 Del Skrevet 21. januar 2023 Anonymburker skrev (33 minutter siden): Nok en gang overser det norske folk de gode låtene, og sender drit til finalen i stedet. Synes de rette ble sendt videre. Trenger noe variert innhold i finalen. Jeg er hvertfall veldig fornøyd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 22. januar 2023 #285 Del Skrevet 22. januar 2023 Synes ikke noe har vært noe WOW i år, dessverre. Så langt.. En mix av Keiino og Alexander Rybak hadde kanskje slått an! ❤️ Men nå har vi alle forskjellig musikksmak 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadet Skrevet 22. januar 2023 #286 Del Skrevet 22. januar 2023 Eloise12345 skrev (4 timer siden): Helt enig 🙉. Swing it var helt falskt og irriterende å høre på, synes jeg. Jeg og mannen var sikker på at den ville havne på sisteplass også. Enig om Jone. Forstår ikke smaken til folk. Mulig at Jone hadde en haug med partyungdommer som fan. Hvis vi sender den til Liverpool melder jeg meg ut av Norge og flytter til Finland. Er drit misunnelig på deres line-up. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 22. januar 2023 #287 Del Skrevet 22. januar 2023 Har da virkelig hørt refrenget til Elsie og Swing it før? Brasilianske mye kropp og dans, veldig lite tekst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 22. januar 2023 #288 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) 11 hours ago, Blekkulfina said: Ansiktsuttrykkene til Sandra og Alejandro da Elise Bay ble ropt opp som vinner😆 Jaja, jeg heiet på jazzgutta og er glad for at de kom seg videre som en litt forfriskende gladlåt mellom alle pupper, sjelesorger og latinske hoftevrikk- selv om det nok blir vanskelig å slå Ulrikke og hennes store PR-maskineri i den store finalen.. Jeg tror ikke at ulrikke vinner lenger😅 Jeg trodde Alejandro hadde musikk som ville garantert gå videre, og mulig vinne hele norske finalen. Men så feil kan man ta 😅 Da gjelder det å erkjenne at mine favoritter ikke gikk videre i delfinale 2, og gjøre seg kjent med de neste artistene som deltar i delfinale 3 . I delfinale 1 gikk mine 3 favoritter videre. Smaken er så ulik hos folk. Egentlig bra for artistene. For da har alle sine fan . Jeg har allerede en ny musikkliste på youtube å høre på. Endret 22. januar 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. januar 2023 #289 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) https://youtu.be/fUrO1Ik2IbY og jeg som begynte å få litt «hang-up» på Jone sin tuddla-dei, og så er den overalt jo! ( fra 00.30 min i YouTube videoen jeg la ved) Er visst ikke ulovlig å bruke disse samplene ( som det visstnok heter, da de kan kjøpes. Men er det greit å sende noe som er kliss likt til finalen i Europa? Vil garantert komme reaksjoner på det. Endret 22. januar 2023 av Zenhouse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 22. januar 2023 #290 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) 21 minutter siden, Zenhouse said: https://youtu.be/fUrO1Ik2IbY og jeg som begynte å få litt «hang-up» på Jone sin tuddla-dei, og så er den overalt jo! ( fra 00.30 min i YouTube videoen jeg la ved) Er visst ikke ulovlig å bruke disse samplene ( som det visstnok heter, da de kan kjøpes. Men er det greit å sende noe som er kliss likt til finalen i Europa? Vil garantert komme reaksjoner på det. Synes at Jone synger om igjen og om igjen det samme. 😇. Men låten heter jo Ekko. Så det passer til navnet på låten. Han er tydeligvis populær. Synes at musikken minner om Tix sine partylåter😅. Eneste som er litt anderledes er at han har en dame som jodler på en slags urgammel nordisk måte inni låten. Vil Jone kunne gjøre det bra i eurovision? Tror ikke at dette er en vinnerlåt i eurovision. Men kanskje den havner blant de nederste på lista i finalen i eurovision. 😅 Endret 22. januar 2023 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. januar 2023 #291 Del Skrevet 22. januar 2023 Eloise12345 skrev (2 minutter siden): Synes at Jone synger om igjen og om igjen det samme. 😇Men han er tydeligvis populær. Synes at musikken minner om Tix sine partylåter😅. Eneste som er litt spesiellt er at han har en dame som jodler på en nordisk måte inni låten. Jeg er så gammel at jeg har ikke fått med meg at slik musikk har et stort publikum jeg 😝 Men den videoen jeg la ved, viser at den «jodlingen» ikke er spesiell. Samme tonene brukes i flere sanger. Og dette er visst lov- de «tonene» kan kjøpes og brukes lovlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 22. januar 2023 #292 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) 20 minutter siden, Zenhouse said: Jeg er så gammel at jeg har ikke fått med meg at slik musikk har et stort publikum jeg 😝 Men den videoen jeg la ved, viser at den «jodlingen» ikke er spesiell. Samme tonene brukes i flere sanger. Og dette er visst lov- de «tonene» kan kjøpes og brukes lovlig. 😊👍 Enig, den jodlingen er som om jeg skulle hørt den tusenvis av ganger før. Tror at det er mange barn og unge som stemmer, og dermed blir det slik at slik musikk kommer høyt på lista, Ser jo hvem som vant norske finalen i fjor og året før.😄 Endret 22. januar 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 22. januar 2023 #293 Del Skrevet 22. januar 2023 Zenhouse skrev (1 time siden): Jeg er så gammel at jeg har ikke fått med meg at slik musikk har et stort publikum jeg 😝 Men den videoen jeg la ved, viser at den «jodlingen» ikke er spesiell. Samme tonene brukes i flere sanger. Og dette er visst lov- de «tonene» kan kjøpes og brukes lovlig. Kanskje det er derfor den høres så kjent ut. utrolig teit at det ikke er laga ordentlig til sangen men bare er tatt fra nettet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 22. januar 2023 #294 Del Skrevet 22. januar 2023 Merker at totalpakken av fremføring og det visuelle har mye å si for hvordan jeg bedømmer i mgp. Hvis man hører sangene for seg selv uten scenefremførelsen syns jeg ofte noe helt annet er bedre/dårligere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 22. januar 2023 #295 Del Skrevet 22. januar 2023 Nastine skrev (7 timer siden): Har da virkelig hørt refrenget til Elsie og Swing it før? Brasilianske mye kropp og dans, veldig lite tekst. Jeg syns begynnelsen på elsie sin sang minner om begynnelsen på i will survive😂 får lyst å fortsette å synge «first i was arfraid i was petrified» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. januar 2023 #296 Del Skrevet 22. januar 2023 karroo skrev (12 timer siden): Synes ikke noe har vært noe WOW i år, dessverre. Så langt.. En mix av Keiino og Alexander Rybak hadde kanskje slått an! ❤️ Men nå har vi alle forskjellig musikksmak Alessandra er definitivt den beste så langt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 22. januar 2023 #297 Del Skrevet 22. januar 2023 Anonymburker skrev (16 timer siden): Nok en gang overser det norske folk de gode låtene, og sender drit til finalen i stedet. Jeg likte ikke en eneste av de sju bidragene i går. Samma for meg hvem som gikk videre sånn sett 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 22. januar 2023 #298 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) 3 hours ago, Anonymburker said: Alessandra er definitivt den beste så langt. Jeg synes Allesandra er den definitivt beste av de som er med videre til finalen 🥰 . Men jeg tror desverre ikke på at den vinner. Delfinale 3, her er melodiene og artistene : https://www.nrk.no/kultur/mgp_-dette-er-arets-artistar-i-melodi-grand-prix-2023-1.16240614 Er spent på Tiril, Maria og Atle. Endret 22. januar 2023 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 22. januar 2023 #299 Del Skrevet 22. januar 2023 Hørte kjapt på litt av klippene som er lagt ut av låtene for neste delfinale- syns alle hørtes mer eller mindre like ut- intetsigende radiolåter🤷♀️ Blir spennende å se hva fremføringene gjør med låtene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J19 Skrevet 22. januar 2023 #300 Del Skrevet 22. januar 2023 Eloise12345 skrev (4 timer siden): Jeg synes Allesandra er den definitivt beste av de som er med videre til finalen 🥰 . Men jeg tror desverre ikke på at den vinner. Delfinale 3, her er melodiene og artistene : https://www.nrk.no/kultur/mgp_-dette-er-arets-artistar-i-melodi-grand-prix-2023-1.16240614 Er spent på Tiril, Maria og Atle. Maria sin er lekket på YouTube 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå