AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #21 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 22.28): Hvorfor i alle dager tar legekontoret blodprøver for å undersøke om du er gravid før ventet mens, i stedet for at du tar en test om mensen ikke kommer som normale folk? Snakk om unødvendig ressursbruk.. Ta en test og betal den selv som folk flest! Anonymkode: a6de4...23d Det kan være spesielle grunner til at man tar HCG-test, for eksempel for at man skal utelukke at man er gravid. Jeg går på medisiner som jeg ikke kan ta under svangerskap, og før hver gang tar de blodprøve med HCG siden jeg er aktiv prøver. Anonymkode: 3be96...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #22 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Idioti som ikke holder seg unna alkohol Anonymkode: 0b5d2...24e Dette er det siste jeg trenger å høre, men det tror jeg du også forstår. Jeg stolte 100% på legen min som tolket blodprøveresultatet («ingen tegn til graviditet»). At jeg drakk 2 glass vin 2 dager etter den beskjeden er ikke idioti. Men ja veldig veldig synd. Og jeg skulle gjerne hatt det ugjort. Takk til dere andre som har skrevet informative eller støttende svar. Jeg er ferdig her. TS. Anonymkode: af175...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #23 Del Skrevet 1. januar 2023 Forundrer meg at folk kaster bort legen sin tid før de i det hele tatt har tatt graviditetstest. Anonymkode: d2350...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå