AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 Har ødelagt brillene mine så har måttet bruke linser de siste dagene. Men jeg føler virkelig jeg ser mye styggere ut! Ansiktet mitt virker mer avlangt og dratt og øynene virker mørkere og mindre våkne. Synes jeg bare det er uvant å se meg uten briller? Anonymkode: f9444...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Del Skrevet 31. desember 2022 Ja det er bare fordi det er uvant Anonymkode: c3e11...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 31. desember 2022 #3 Del Skrevet 31. desember 2022 Sikkert. Har du sterke briller vil de gjøre at øynene dine ser litt større eller litt mindre ut. Jeg synes jeg er styggere med briller enn med linser, fordi jeg er veldig nærsynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Del Skrevet 31. desember 2022 Jeg måtte klippe lugg, jeg så helt snål ut uten briller 😄 Anonymkode: b45fe...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Del Skrevet 31. desember 2022 Har ikke så veldig sterke briller. Er nærsynt og bruker -2.25 . Men synes ansiktet mitt virker så jævla langt uten briller plutselig! Anonymkode: f9444...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 31. desember 2022 #6 Del Skrevet 31. desember 2022 Det er nok mest en vanesak. Men det er de som ser bedre ut med briller. Jeg tenker det er samme som at noen ser bedre ut med sminke (innen rimelighetens grenser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Del Skrevet 31. desember 2022 Ja, noen ser bedre ut med briller! Men det er nok mest pga hva man er vant til. Men jeg liker briller, og synes de fleste som har briller kler det godt. Anonymkode: 76071...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. desember 2022 #8 Del Skrevet 31. desember 2022 Jeg har hatt briller siden jeg var 4, nå er jeg 42 og synes jeg ser helt feil ut uten briller - det er jo noe som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Del Skrevet 31. desember 2022 Jeg ser også helt feil ut uten briller. Føler meg rar! Anonymkode: 5f7a8...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Del Skrevet 1. januar 2023 Kanskje du bare ser litt dårlig 😉 Anonymkode: 48cc5...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg må sminke meg annerledes med og uten briller. Med briller tåler jeg sterkere sminke på øynene, og synes brillene skjuler de verste posene under øynene. Med linser må jeg tenke mer på concealer og ha mer skimrende øyenskygger på øyelokket, samt eyeliner enten over eller under (ikke begge deler). Anonymkode: 9ceee...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå