Gå til innhold

Hvor lenge prøvde du før du fikk nr 2?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver å få nr 2, som også blir vårt siste barn. Vi har fra før en gutt på snart 3 år. Jeg er 35 og mannen er 33.

Vi er nå i PP5, altså ikke prøvd så lenge, men er utålmodig. 

Sist ble jeg gravid i PP1, så innerst inne var det nok dette jeg forventet nå. 
Så, det jeg lurer på er hvor lenge prøvde DU før det klaffet andre gang og hvor gammel var du da? ☺️

Anonymkode: c16ac...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Førstemann og andremann ble begge til i PP1.
Jeg var 20 og 22 år.

Anonymkode: c10d4...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre gangen tok det 4 år. Jeg var 32 år da jeg ble gravid.

Anonymkode: e8174...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 35 da jeg ble gravid med nr 2 pp1. Nr 1 var også pp1. 

Anonymkode: 256e6...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn nr 1 når jeg var 31 år: 1 pp.

Barn nr 2 begynte vi å prøve på når jeg var 33. 2 år og 3 mnd senere er jeg endelig gravid, har termin om noen uker. Måtte til med ivf for å få til nr 2. Ingen som vet hva som har skjedd 

Anonymkode: 2f18c...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr.1 kom ved bruk av prevensjon, mens med nr.2 brukte vi 13 meget aktive måneder med prøving. Var 25 år da den klaffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi prøver å få nr 2, som også blir vårt siste barn. Vi har fra før en gutt på snart 3 år. Jeg er 35 og mannen er 33.

Vi er nå i PP5, altså ikke prøvd så lenge, men er utålmodig. 

Sist ble jeg gravid i PP1, så innerst inne var det nok dette jeg forventet nå. 
Så, det jeg lurer på er hvor lenge prøvde DU før det klaffet andre gang og hvor gammel var du da? ☺️

Som om jeg hadde skrevet dette selv, mtp alder, når vi fikk nr 1 og hvor lenge vi prøvde. Fikk positiv test i morges på nr 2, i pp6. Så kanskje det klaffer denne eller neste pp? 😊 Masse lykke til! Jeg og var ekstremt utålmodig siden det klaffet så fort på nr 1, men spiren sitter nok snart ❤

Anonymkode: b2f30...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Som om jeg hadde skrevet dette selv, mtp alder, når vi fikk nr 1 og hvor lenge vi prøvde. Fikk positiv test i morges på nr 2, i pp6. Så kanskje det klaffer denne eller neste pp? 😊 Masse lykke til! Jeg og var ekstremt utålmodig siden det klaffet så fort på nr 1, men spiren sitter nok snart ❤

Anonymkode: b2f30...be0

Åh! Detta var gøy å lese. Da satser jeg på at jeg fortsetter å kopiere deg ☺️☺️🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tok det over et år å få nr. 1, mens nr. 2 ble til i PP2.  

Anonymkode: 1a0bd...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Ble til på prevensjon

2: PP13

3: PP4

Anonymkode: c06b2...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1. PP1, mer eller mindre.

Prøver oss på nr 2 nå og er i PP5, er har 2 uker IKM, men negativ test, så er ganske frustrert. Skal til legen i morgen å forhåpentligvis finne ut hva som skjer. Mistenker lavt stoffskifte, men hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 12 måneder før jeg ble gravid, men det viste seg å være en exu, startet ivf 6 måneder senere og ble gravid på første forsøk. Holder nå på med nummer 2 og har hold på snart ett år. Sendte henvisning i januar i fjor, har hatt ett fryseforsøk og ett fersk forsøk, begge negative. Skal i gang med neste forsøk enten i slutten av januar, eller slutten av februar :)  håper prøvetiden da endelig er over og vi får en komplett familie på slutten av året :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...