AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #41 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tett strømpebukse uten truse gir jo samme effekt. Er en årsak for at det er en bomullskile i skrittet. Anonymkode: 4b5f8...322 Jo, men de fleste kvinner vil ikke bruke bare strømpebukse uten truse under, eller har dette forandret seg nå? Anonymkode: 7557c...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #42 Del Skrevet 25. november 2024 Det er ikke undertøyet det kommer an på. Det viktige er hvem det er, og situasjonen man er i. Årets undertøyopplevelse her. På fjelltur og ser to eldre kvinner som skal bade. Store, hvite truser, ja vel, men litt av en opplevelse når de faller og to spenstige rumper kommer til syne. Godt skjult sportslighet, virkelig. Anonymkode: fd318...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #43 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke undertøyet det kommer an på. Det viktige er hvem det er, og situasjonen man er i. Årets undertøyopplevelse her. På fjelltur og ser to eldre kvinner som skal bade. Store, hvite truser, ja vel, men litt av en opplevelse når de faller og to spenstige rumper kommer til syne. Godt skjult sportslighet, virkelig. Anonymkode: fd318...f53 Kanskje, men til hjemmebruk for å hisse opp mannen? Ja, strømpebukse uten truse under funker fint det, og ikke så mye ekstra som skal til ☺️ Anonymkode: 7557c...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #44 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje, men til hjemmebruk for å hisse opp mannen? Ja, strømpebukse uten truse under funker fint det, og ikke så mye ekstra som skal til ☺️ Anonymkode: 7557c...fbc Usikker på om strømpebukse skal defineres som undertøy da. Har jo bukse i navnet. Anonymkode: 7557c...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #45 Del Skrevet 25. november 2024 Dette synes jeg er sexy 😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #46 Del Skrevet 25. november 2024 Som denne Anonymkode: 7557c...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #47 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 18.54): Jeg digger jenter i boxer shorts. Men tviler på at det er det de fleste andre menn vanligvis tenker på som sexy undertøy😅 Anonymkode: 5703b...f26 Boxer som er skikkelig kort kan være veldig sexy på kvinner, etter min smak. Det fine med boxer er at ingen kan si bestemt om det er truse eller shorts. Da kan du være frekk utendørs også. Hente posten, svinse litt i hagen... Anonymkode: 07c3c...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #48 Del Skrevet 25. november 2024 Gjest Paramount skrev (På 5.1.2023 den 11.57): Jeg synes at det fineste undertøyet er enkelt, smått og tettsittende, sitter stramt over musa, har ikke sterke farger, og har bare en trekant med stoff foran som kun dekker vulva. Jo mindre jo bedre, og gjennomsiktig er et pluss selvsagt. Trusa betyr 99% for helhetsinntrykket. Disse stilene gruser alle konkurrenter for meg: 👍👍👍👍👍 Anonymkode: 6d527...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 25. november 2024 #49 Del Skrevet 25. november 2024 BumPro tights vanlig blondetruse silke nattkjole uten noe under (stayups og nettingstrømper er for slutty for min smak) Swix superundertøy og Kari traa undertøy, ah fy faan, dra meg inn på soverommet😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #50 Del Skrevet 25. november 2024 Syns gjennomsiktig er sexy. Ellers gjelder "less is more" Anonymkode: b2f56...dc9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #51 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 15.26): Det meste av undertøy blir fint dersom kroppen er perfekt. Akkurat som det mest av undertøyet har null effekt dersom kroppen under ikke er attraktiv. Anonymkode: f2e13...d5c Finnes unntak ... (mener jeg hvertfall) Anonymkode: ec11a...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #52 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 18.02): Tenker da på undertøy som er sexy, men behagelig. Leser i denne tråden at menn liker sexy undertøy, men er personlig i tvil om min stil faller inn under sexy.. Beskriv eller send gjerne link Anonymkode: da83e...ff6 mest opptatt av å få det av Anonymkode: 7abe1...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #53 Del Skrevet 25. november 2024 Doolittle skrev (12 minutter siden): Jeg er veldig svak for undertøy, og tenner kjapt om hun har kledd seg for at jeg skal få se. Det viktigste er at det er gjort for meg, ikke så mye hva det er, men jeg har jo så klart mine preferanser også som jeg blir veldig glad om hun er med på. Tenner på strømper, hofteholdere, korsetter og BHer. Det aller ypperste for min del er harness, selv om det såklart ikke er undertøy, men det fyller litt samme funksjonen for min lille, uskyldige kink. Dette er for eksempel sexy AF: (la på en spoiler siden bildet ikke er helt SFW) Vis skjult innhold Hm, har en masse korsetter etter bestemor fra 50-60 tallet som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Synes de er for fine og vintage til å kaste også? Anonymkode: 7557c...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #54 Del Skrevet 25. november 2024 Truse og BH sm passer sammen. Gjerne litt blonder og pynt. Ikke boxer eller string. Anonymkode: fe0d1...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #55 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hm, har en masse korsetter etter bestemor fra 50-60 tallet som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med. Synes de er for fine og vintage til å kaste også? Anonymkode: 7557c...fbc Du må for all del ikke kaste de. Det er jo som skatter å regne 😍. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #56 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Du må for all del ikke kaste de. Det er jo som skatter å regne 😍. Sliter litt med å selge slikt brukt? I så fall hvor? Anonymkode: 7557c...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #57 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sliter litt med å selge slikt brukt? I så fall hvor? Anonymkode: 7557c...fbc Korsetter går vel an å selge brukt? Har du prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #58 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Korsetter går vel an å selge brukt? Har du prøvd? Trodde ikke det var lov å selge brukt undertøy på finn? Anonymkode: 7557c...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 25. november 2024 #59 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trodde ikke det var lov å selge brukt undertøy på finn? Anonymkode: 7557c...fbc Et korsett er vel litt annerledes vil jeg tro? Med mindre det henger på en trusedel og går ned i skrittet da. Det finnes jo mange ulike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #60 Del Skrevet 25. november 2024 Irak skrev (2 minutter siden): Et korsett er vel litt annerledes vil jeg tro? Med mindre det henger på en trusedel og går ned i skrittet da. Det finnes jo mange ulike. Nei, samtlige går bare rundt hoftene. Kanskje verdt et forsøk da? Ser her at det er mange som liker slikt til å "pynte seg opp"? Har til og med noen uåpnede pakker med gml. nylonstrømper.🤔 Anonymkode: 7557c...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå