AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 Tenker da på undertøy som er sexy, men behagelig. Leser i denne tråden at menn liker sexy undertøy, men er personlig i tvil om min stil faller inn under sexy.. Beskriv eller send gjerne link Anonymkode: da83e...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Del Skrevet 30. desember 2022 Jeg digger jenter i boxer shorts. Men tviler på at det er det de fleste andre menn vanligvis tenker på som sexy undertøy😅 Anonymkode: 5703b...f26 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Del Skrevet 30. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg digger jenter i boxer shorts. Men tviler på at det er det de fleste andre menn vanligvis tenker på som sexy undertøy😅 Anonymkode: 5703b...f26 Takk:) Tenker også det er subjektivt, men interessant å lese hva folk byr inn med:) Anonymkode: da83e...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Del Skrevet 30. desember 2022 For meg handler det mest om hvordan undertøyet sitter på kroppen. Undertøy trenger ikke være minimalistisk med blonder eller gjennomsiktig. Det som teller mest er at figur, og ikke minst vulva, fremheves frekt og modig. Det skal ikke mer til for å bli veldig sexy. Selv heldekkende undertøy kan være opphissende på en kvinnekropp. Maks puls på de første tre bildene, null sexy de siste to: Anonymkode: 109af...284 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 30. desember 2022 #5 Del Skrevet 30. desember 2022 Jeg har vel bestandig rødt, svart eller lilla undertøy. Truse og BH matcher. Jeg har ingen mann å stæsje meg opp for, men velger undertøyet mitt med omhu likevel. -Det er sikkert min underbevisste drøm om å plutselig møte på den kjekkasen og bli tatt med storm og alt går fort! Haha! 😅 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #6 Del Skrevet 30. desember 2022 Jocelynn skrev (40 minutter siden): Jeg har vel bestandig rødt, svart eller lilla undertøy. Truse og BH matcher. Jeg har ingen mann å stæsje meg opp for, men velger undertøyet mitt med omhu likevel. -Det er sikkert min underbevisste drøm om å plutselig møte på den kjekkasen og bli tatt med storm og alt går fort! Haha! 😅 Fin innstilling! Håper du er heldig snart 🤞 Anonymkode: 109af...284 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #7 Del Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): For meg handler det mest om hvordan undertøyet sitter på kroppen. Undertøy trenger ikke være minimalistisk med blonder eller gjennomsiktig. Det som teller mest er at figur, og ikke minst vulva, fremheves frekt og modig. Det skal ikke mer til for å bli veldig sexy. Selv heldekkende undertøy kan være opphissende på en kvinnekropp. Maks puls på de første tre bildene, null sexy de siste to: Anonymkode: 109af...284 Altfor korte bein... Anonymkode: b68a2...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #8 Del Skrevet 30. desember 2022 Sexy kvinneundertøy er for meg min kjæres brukte truser når de har den fine rene kjønnsduften hennes i seg. Det er også mer sexy når det kommer av og gjør henne naken enn når det er på, syns jeg. Sorry, måtte bare...! Er ikke verdens mest visuelle mann. Tenning handler enda mer om de andre sansene for min del. Anonymkode: 65d19...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 30. desember 2022 #9 Del Skrevet 30. desember 2022 Må innrømme at når klærne kommer av er alt undertøy kona har på sexy 😊 har nok sammenheng med at jeg digger henne, og vet hva som skjuler seg under undertøyet, da blir alt sexy når hun har det på 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 30. desember 2022 #10 Del Skrevet 30. desember 2022 "Keisereinnens nye" er alltid best, og går aldri av moten. Behagelig, stilig, og ikke minst økonomisk forsvarlig også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #11 Del Skrevet 30. desember 2022 Kona har flere ganger kommet med det som skal være sexy undertøy, men det funker ikke på meg. Det mest sexy for meg her helt tekstilfritt, og smykkefritt og tatoveringsfritt og sminkefritt. Elsker mest av alt "au naturelle". Anonymkode: 211a6...ac8 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #12 Del Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kona har flere ganger kommet med det som skal være sexy undertøy, men det funker ikke på meg. Det mest sexy for meg her helt tekstilfritt, og smykkefritt og tatoveringsfritt og sminkefritt. Elsker mest av alt "au naturelle". Anonymkode: 211a6...ac8 Har du sagt det da? Anonymkode: 1f78b...4ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Del Skrevet 31. desember 2022 Nylonstrømpene….påkledd men gjennomsiktig🥰 Anonymkode: 4b5f8...322 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Del Skrevet 31. desember 2022 "Vanlig" sloggy-truse. Gjerne slakke i strikken og utvasket. Sorry det blir litt cheesy, men det er det kona går med, og akkurat som Pavlovs hunder så har jeg lært å forbinde sånne truser med godsaker. Anonymkode: b48db...3d3 1 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 31. desember 2022 #15 Del Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Altfor korte bein... Anonymkode: b68a2...1d1 If they reach the ground, you're good to go👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #16 Del Skrevet 31. desember 2022 Det meste av blondeundertøy, ikke lær og lakk. Ellers staups, eller hofteholder/strømper. Også sexy babydolls eller nattlinne. Jeg er ikke helt ung lenger, og holder meg til modne damer. Da kan det av og til være greit at ikke de er helt nude 😜 Det var spøkefullt ment, damer. Flesteparten av dere holder seg utrolig godt 🤩 Anonymkode: ec11a...a1f 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 1. januar 2023 #17 Del Skrevet 1. januar 2023 Når kona bruker sånne strømpebukser tenner jeg maksimalt. Noen ganger pynter hun seg før sex med kjole og sånne og flørter og teaser. Andre ganger overrasker hun (bruker mye kjole). Og iblant har hun på sånne på byen. Jeg er veldig rumpemann, så liker å få den fremhevet på denne måten 😍 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #18 Del Skrevet 1. januar 2023 Synes lange dunjakker er sååå sexy. Anonymkode: 8f7cd...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 1. januar 2023 #19 Del Skrevet 1. januar 2023 Akkurat nå går kona rundt her hjemme med Kari Traa ull longs og langermet ulltrøye. Det sitter inntil kroppen, og følger formene hennes 🥰 Synes faktisk det også er litt sexy 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. januar 2023 #20 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det meste av blondeundertøy, ikke lær og lakk. Ellers staups, eller hofteholder/strømper. Også sexy babydolls eller nattlinne. Jeg er ikke helt ung lenger, og holder meg til modne damer. Da kan det av og til være greit at ikke de er helt nude 😜 Det var spøkefullt ment, damer. Flesteparten av dere holder seg utrolig godt 🤩 Anonymkode: ec11a...a1f Så…..hvilket undertøy for å skjule din gamle kropp går du i da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå