Sol Rampelyset Skrevet 17. juli #41 Del Skrevet 17. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OconMissy Skrevet 18. juli #42 Del Skrevet 18. juli AntiBullshit skrev (På 20.6.2024 den 19.11): Well, well, Elisabeth som synes det var helt hinsides dyrt å betale 4k for å bo hjemme med strøm, mat og transport inkludert tenker nå at en leilighet til 19k i mnd med 50k i depositum er aktuelt? Alt skal liksom være så råflott, flashy og åletrangt, men hun jobber jo ikke, driver dank og går på dps. Men nyoppusset leilighet i sentrum må hun ha, spise ute flere ganger i uken må hun, reise hit og dit er en selvfølge - på hvem sin regning kan man jo lure på? https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=357070572&ci=2 Ja, akkurat dette. På hvilket grunnlag får hun egentlig penger (av Nav?)? Eller hvordan lever hun? Har hun sagt at hun går på DPS? Merkelig hvordan det virker som hele familien er stinn av gryn så mye som de spiser ute, har så flotte hjem og reiser. Kanskje de tjener godt på denne søskensnappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 18. juli #43 Del Skrevet 18. juli OconMissy skrev (12 minutter siden): Ja, akkurat dette. På hvilket grunnlag får hun egentlig penger (av Nav?)? Eller hvordan lever hun? Har hun sagt at hun går på DPS? Merkelig hvordan det virker som hele familien er stinn av gryn så mye som de spiser ute, har så flotte hjem og reiser. Kanskje de tjener godt på denne søskensnappen? Disse husene har de hatt før de begynte med snappkontoen (Caroline, mamma og Daniel - Monica og mannen har jo levd av some lenge). De ser flotte ut, men de bor på et av Kristiansands billigste områder så det er nok litt av forklaringen - men som du nevner så viser de ofte et vanvittig forbruk utenfor hjemmet også. Elisabeth har selv sagt på snap at hun går på dps. Skjønner bare ikke hva Aquarama og alle disse lokale kafeene og restaurantene får ut av å gi gratis spa og mat til denne familien. Det er jo ingen som kommer til å løpe ned dørene fordi storfamilien Lund har vært der gratis. Særlig Elisabeth og Mariell virker å leve et svært merkelig liv - nesten som om de ikke klarer å ta ansvar for eget liv/økonomi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 20. september #44 Del Skrevet 20. september Flere som har sett på syden turen med date opplegget?. Er det bare å fylle opp innhold de driver på slik?. Skjønner noen liker å feriere på ulike måter men. De blir vel sponset disse ferieoppholdene ?. 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 9. oktober #45 Del Skrevet 9. oktober Merkelig hvordan den uføre mora og dattera som ikke jobber støtt og stadig er ute og spiser og nå annonserer at de skal til Tyrkia og Dubai? Mariell sliter med rus stakkars, så mye som foregår bak kulissene det er hvertfall helt sikkert. Litt merkelig hvordan flere av søskene har vært/er på kjøret. Bare Daniel og nataniel som har «vanlige» jobber. Resten livnærer seg av å selge livet på snap eller nav. Er noe som skurret veldig synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 9. oktober #46 Del Skrevet 9. oktober AntiBullshit skrev (20 minutter siden): Merkelig hvordan den uføre mora og dattera som ikke jobber støtt og stadig er ute og spiser og nå annonserer at de skal til Tyrkia og Dubai? Mariell sliter med rus stakkars, så mye som foregår bak kulissene det er hvertfall helt sikkert. Litt merkelig hvordan flere av søskene har vært/er på kjøret. Bare Daniel og nataniel som har «vanlige» jobber. Resten livnærer seg av å selge livet på snap eller nav. Er noe som skurret veldig synes jeg. Mariell, var det hun som nettopp var i Spania og var på date med en type? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 9. oktober #47 Del Skrevet 9. oktober AntiBullshit skrev (1 time siden): Merkelig hvordan den uføre mora og dattera som ikke jobber støtt og stadig er ute og spiser og nå annonserer at de skal til Tyrkia og Dubai? Mariell sliter med rus stakkars, så mye som foregår bak kulissene det er hvertfall helt sikkert. Litt merkelig hvordan flere av søskene har vært/er på kjøret. Bare Daniel og nataniel som har «vanlige» jobber. Resten livnærer seg av å selge livet på snap eller nav. Er noe som skurret veldig synes jeg. De blir kanskje sponset av spisested og reiser?. Denne familien virker veldig avhenger av hverandre og moren der virker som gjør mye for de fleste der. Jeg hadde vært flau om jeg ikke kunne tatt min egen klesvask men men 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 9. oktober #48 Del Skrevet 9. oktober Angel75 skrev (1 time siden): Mariell, var det hun som nettopp var i Spania og var på date med en type? Nei, det var Elisabeth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 9. oktober #49 Del Skrevet 9. oktober Ugresset skrev (7 minutter siden): Nei, det var Elisabeth. Takk for svar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 10. oktober #50 Del Skrevet 10. oktober Hvor mange barn har moren til Monica? Er det en av disse som sliter med rus mener dere? Eller mener dere at det er det flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 10. oktober #51 Del Skrevet 10. oktober (endret) Snoker45 skrev (41 minutter siden): Hvor mange barn har moren til Monica? Er det en av disse som sliter med rus mener dere? Eller mener dere at det er det flere? De er 4 søstre og to brødre, altså 6 Endret 10. oktober av AntiBullshit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 12. oktober #52 Del Skrevet 12. oktober Så nå er det ny tur å lete etter mann til lillesøster herligheten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise1234 Skrevet 29. oktober #53 Del Skrevet 29. oktober Gjest Svanemom2024 skrev (På 9.10.2024 den 19.07): De blir kanskje sponset av spisested og reiser?. Denne familien virker veldig avhenger av hverandre og moren der virker som gjør mye for de fleste der. Jeg hadde vært flau om jeg ikke kunne tatt min egen klesvask men men 🙄 Sikkert derfor vi har sett lite til mariel i det siste hvis hun er på kjøret. Stakkars. Håper de får henne på avrusning. Har jo barn ho.. Stakkars sønnen... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet mandag kl 20:07 #54 Del Skrevet mandag kl 20:07 Synes hun yngste prater kun om menn. Spesiell familie dette?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå