Gå til innhold

Blir våte merker på benk på treningsapparat når jeg reiser meg. Flere som har samme problem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 22.19):

Nei, kun på gruppetimer på «mitt» senter. Hvorfor skal man drasse rundt på et ekkelt håndkle hvis man uansett vasker etter seg? Tror det er minst 10 år siden håndkle var standardutrustning på treningssenter.

Bortsett fra en liten periode under pandemien hvor det var påbudt med å håndkle, har jeg knapt sett et håndkle i styrkeavdelingene på flere år der jeg trener. Og håndklærne vi hadde med under pandemien, de ble jo bare båret rundt uten egentlig å bli brukt - alle vasket jo utstyr og apparater både før og etter bruk. Jeg pleide å ha noen håndklær i størrelse stor vaskeklut i bilen, bare for å ikke risikere å glemme å ta det med...

Jeg vasker fortsatt alt jeg tar på før og etter at jeg tar på det 👍

Anonymkode: 257b2...caa

Håndkle er bare såå 2012..😄 Beklager jeg bare måtte. Er jeg gammeldags om jeg bruker håndkle på trening? Jeg er vant med det fra tidligere da jeg var ung og lovende (37 nå) og syns det er veldig greit å sitte på framfor rett på benken. Det er jo ikke alle som vasker etter seg selvom man skal gjøre det, så jeg syns nå det er mer ekkelt å ikke ha håndkle. Men så lenge det ikke er påbudt så er det vel mer smak og behag😊

Til Ts så er dette helt normalt og ikke noe problem så lenge du vasker etter deg, men jeg anbefaler det gammeldagse trikset å ta med håndkle😁

Anonymkode: 124a8...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen på senteret jeg trener på bruker håndkle. Trener på et stort SATS-senter i stor by. Jeg må innrømme at hvis mange hadde brukt dette ville jeg sikkert gjort det selv (🐑), men siden ingen andre gjør det så gjør ikke jeg heller. Jeg svetter dog ikke særlig på trening (styrke). Kanskje noe mellom puppene. Det er det. 

Anonymkode: 810fa...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.12.2022 den 19.22):

Bruker heldigvis ikke håndkle der jeg trener, men mikrofiberklut m/desinfeksjonsspray 👍 Akkurat svette er ikke det jeg er mest redd for på treningssenter (verre med virus og bakterier), man (dusjer og) skifter jo klær rett etterpå uansett!

Anonymkode: 257b2...caa

Du vet at bakterier og virus kan bli utskilt i svette, ikke sant?

Anonymkode: fe6c8...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...