Nikea Skrevet 10. mai 2024 #381 Del Skrevet 10. mai 2024 Sarah93 skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke på noen av de konspirasjonsteoriene, men akkurat på det bildet kjente jeg henne faktisk ikke igjen. Jeg trodde der måtte være en annen. Men er vel mest sannsynlig bare et litt rart bilde. Jeg har vært fan av Britney i over 20 år, sett henne live flere ganger og fulgt alt av nyheter om henne i alle år. Hun har forandret seg, fordi hun åpenbart er syk og ikke tar vare på seg selv. Det er et klassisk symptom på psykisk sykdom. Hun har mest sannsynlig hatt en tannbehandling som må byttes ut etter en stund/vedlikeholdes, noe hun ikke har fulgt opp, og tennene ser derfor ikke ut som før. Om man har fulgt med så har tennene forandret seg litt og litt over tid. Jeg spør igjen hva noen skulle tjene på å holde henne i live som en mentalt ustabil falmet popstjerne med en obskur Instagram-konto, om hun faktisk er død. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 10. mai 2024 #382 Del Skrevet 10. mai 2024 Motelvibes skrev (7 timer siden): Les deg opp på hva som skjer i Hollywood, så skjønner du litt mer. Kan du si mer om dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 11. mai 2024 #383 Del Skrevet 11. mai 2024 (endret) Nikea skrev (11 timer siden): Jeg har vært fan av Britney i over 20 år, sett henne live flere ganger og fulgt alt av nyheter om henne i alle år. Hun har forandret seg, fordi hun åpenbart er syk og ikke tar vare på seg selv. Det er et klassisk symptom på psykisk sykdom. Hun har mest sannsynlig hatt en tannbehandling som må byttes ut etter en stund/vedlikeholdes, noe hun ikke har fulgt opp, og tennene ser derfor ikke ut som før. Om man har fulgt med så har tennene forandret seg litt og litt over tid. Jeg spør igjen hva noen skulle tjene på å holde henne i live som en mentalt ustabil falmet popstjerne med en obskur Instagram-konto, om hun faktisk er død. Hmm, tja, nå har jo ikke jeg fulgt med over tid, så akkurat det kan jeg ikke si noe om, men det jeg kan si noe om er hva jeg stusser på og hvorfor det får meg til å stusse (for øvrig enig med deg/klar over det faktum med tannhelse og psykisk sykdom, og forsåvidt enig i det siste du skriver i utgangspunktet, men...): Først og fremst: Fagfeltet mitt er foto, video, redigering, grafisk design og webdesign, så jeg har både en interesse for, erfaring med og kompetanse på feltet, bare for å nevne det ettersom det selvfølgelig er en av grunnene til at jeg i det hele tatt har lagt merke til dette/hengt meg opp i det. Da jeg skulle lage den collagen med bilder av forskjellene på tennene screenshottet jeg jo videoer fra instagrammen hennes og limte inn i photoshop. Jeg zoomet også inn på tennene og la merke til at pixlene noen steder skrår, som altså vil si at tennene flakker og flimrer i iallefall noen av videoene (jeg tok jo bare noen tilfeldige da, så vet jo ikke hvor mange det gjelder)... Det er det aller mest spesielle for min del/det jeg reagerer på. Hadde det vært for 20-30 år siden hadde det vært en ting, da var jo dette en naturlig konsekvens av kameraene og mobilenes kvalitet på den tiden, men det er jo nær sagt umulig å få tak i kameraer og mobiler med så dårlig oppløsning at videoer flimrer/flakker i dag. Det er jo også litt unaturlig at det forekommer, såvidt jeg så ihvertfall, kun med tennene og øynene. Såvidt jeg har skjønt er dog sistnevnte typisk for AI/deepfakes etter å ha lest meg litt opp på det, men nå er hele dette greiene helt nytt for meg ettersom jeg først fant Britneys Instragram for et par dager siden og bare har lest litt om de konspirasjonene/teoriene de siste par dagene. Jeg er av natur en høyst skeptisk person, så at jeg stusser på noe betyr altså ikke at jeg tror på konspirasjonsteoriene/mener at de gir mening eller noe som helst, men det jeg nevnte med tennene/øynene har iallefall, om ikke annet, trigget nysgjerrigheten min noe (er også veldig nysgjerrig av natur, nemlig). Videre/tanker utover det nevnte: Hvis det er/hadde vært hennes naturlige tenner, og de forfalt/ble slitt ned/flyttet seg på den måten tennene hennes ser ut til på Instagram-videoene hennes, så gir det ikke mening at de likevel er såpass hvite og "friske" ellers. Naturlige tenner som slites ned mellom, tannstilling som flytter seg såpass og tenner som endrer seg såpass som vi ser av bildene jeg la ut f. eks., vil jo normalt isåfall også være betydelig mer medtatt for øvrig. Altså mener jeg at hvis hun har såpass dårlig psykisk helse at det har gått utover tannhelsen så er det ikke et normalt eller typisk forfall på noen måte. Ergo betyr jo det at hun isåfall enten MÅ ha vært hos tannlegen og/eller at tannhygienen har vært veldig god, tross eventuell psykisk sykdom. Det er jo lite sannsynlig at hun ikke har vært hos tannlegen på så lang tid uansett, så jeg tenker vi kan legge til grunn at det har hun jo etter all sannsynlighet vært. Det som da skurrer er: Om hun har fått satt på fasetter eller kroner, noe jeg tenker vi kan anta med stor sikkerhet ettersom det også er forskjell på tennene hennes på de nederste bildene i collagen jeg postet (f. eks. hvis man ser på det lille bildet og det helt til høyre på raden nederst ser det ikke ut som de samme tennene/de er ikke like der heller), er det normalt slik at om/når disse blir slitt/forfaller så setter man på nye. Da lages normalt de nye fasettene/kronene basert på de man hadde, eventuelt justeres de om nødvendig alt ettersom om det er endringer i bitt/tannstilling osv. Det som er rart med det: 1. Det ser ikke ut til at hun har fått satt på noe nytt sett med fasetter eller kroner, ei heller at det er gjort noe særlig av kosmetiske utbedringer, særlig ikke verdig en tidligere superstjerne, ei heller en flink tannlege som ønsker å ha/opprettholde et godt rykte, ettersom de avviker såpass mye fra tennene på de nederste bildene. 2. Tennene er jo likevel såpass hvite og friske for øvrig at det kan se ut som de er bleket/tatt vare på, ergo gir det ikke mening at de skulle ha forfalt veldig/slik de har som følge av psykisk sykdom, manglende tannhygiene eller tannlegebesøk. At en tannlege har bleket tennene hennes uten å også foreta andre kosmetiske justeringer virker ikke logisk utifra alt jeg vet om tannleger og tannbehandling. 3. Denne blir todelt: a) Det ene er at tennene ser ut til å variere hvor de er i munnen. Altså på noen videoer er fortennene hennes i midten av ansiktet, altså den streken mellom fortennene virker midtstilt utifra f. eks. nesetippen hennes/midten av ansiktet. Derimot er det andre videoer hvor det ser ut til at tennene er forskjøvet/ikke midtstilt, for der er den ene av de to fortennene posisjonert slik at den ene fortannen, og altså ikke streken mellom fortennene, er i midten under nesetippen. Det er jo ikke mulig at tannstilling varierer sånn fra hverken dag til dag, uke til uke, måned til måned eller år til år, særlig ikke fra den ene dagen til den andre slik videoene er lagt ut. Altså tenner kan jo flytte på seg/tannstilling kan endre seg, men ikke i nærheten av så mye/på så kort tid. Det går liksom ikke an at den ene dagen er streken mellom fortennene symmetrisk og i midten av ansiktet, mens den neste dagen er plutselig den ene fortannen i midten av ansiktet istedenfor. Akkurat dette punktet blir jo litt i tråd med det jeg nevnte om at pixlene skrår/at tennene også virker til å flakke/flimre i videoene, og kan virke til å styrke en mulig teori om AI/deepfake. b) Fra en tannleges perspektiv er dette også rart. Tannleger er normalt veldig opptatt av symmetri, og det virker rart at tannlegen til en tidligere superstjerne skulle la henne gå med såpass skjev tannstilling at den ene fortannen plustelig er midtstilt under nesetippen, fremfor streken mellom fortennene, som vanligvis tannleger måler at stemmer med nesetippen/midten av ansiktet. Så, for å prøve å oppsummere kort: Tross at jeg er veldig skeptisk av natur er det altså likevel noe som skurrer her. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller tenke om det, men det er vanskelig å overse at tennene flimrer/flakker i noen videoer, at tannsituasjonen hennes ikke gir helt mening og at det er flere forhold ved tennene hennes som kan virke til å tyde på at kan passe med noens teorier om AI/deepfake. Hvorfor noen evt. skulle legge ut videoer på angivelig hennes Instagram som med AI/deepfake aner jeg ikke da, men det er jo nesten ikke begrensninger for hva man kan forestille seg/spekulere i. Ikke at man kommer noen vei med det da. Selvom den skeptiske delen av meg ikke skjønner umiddelbart hvorfor noen skulle gjøre det klarer jeg likevel ved nærmere ettertanke å komme opp med noen mulige spekulasjoner. Hovedproblemet for min del er at jeg ikke finner noen logisk forklaring på dette med tennene. Hvis man ser bortifra det "kjøper" jeg jo for all del at hun kan være alvorlig psykisk syk, det er ikke vanskelig å se for seg, forstå eller tro på at kan arte seg slik det fremstår. Men, det er altså bare det med tennene som ikke gir mening for meg. Haha, beklager avhandlingen altså, de tennene har åpenbart gitt meg skikkelig hodebry altså!! Ettersom jeg som sagt er så skeptisk av natur er det vel at jeg har vanskelig for å tro på teoriene/konspirasjonsteoriene, men samtidig når det med tennene ikke helt går opp i hodet mitt så blir det hodebry av det. Lurer veldig på om noen andre har noen tanker om dette!? Endret 11. mai 2024 av dårligbrukernavn 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 11. mai 2024 #384 Del Skrevet 11. mai 2024 dårligbrukernavn skrev (4 timer siden): Hmm, tja, nå har jo ikke jeg fulgt med over tid, så akkurat det kan jeg ikke si noe om, men det jeg kan si noe om er hva jeg stusser på og hvorfor det får meg til å stusse (for øvrig enig med deg/klar over det faktum med tannhelse og psykisk sykdom, og forsåvidt enig i det siste du skriver i utgangspunktet, men...): Først og fremst: Fagfeltet mitt er foto, video, redigering, grafisk design og webdesign, så jeg har både en interesse for, erfaring med og kompetanse på feltet, bare for å nevne det ettersom det selvfølgelig er en av grunnene til at jeg i det hele tatt har lagt merke til dette/hengt meg opp i det. Da jeg skulle lage den collagen med bilder av forskjellene på tennene screenshottet jeg jo videoer fra instagrammen hennes og limte inn i photoshop. Jeg zoomet også inn på tennene og la merke til at pixlene noen steder skrår, som altså vil si at tennene flakker og flimrer i iallefall noen av videoene (jeg tok jo bare noen tilfeldige da, så vet jo ikke hvor mange det gjelder)... Det er det aller mest spesielle for min del/det jeg reagerer på. Hadde det vært for 20-30 år siden hadde det vært en ting, da var jo dette en naturlig konsekvens av kameraene og mobilenes kvalitet på den tiden, men det er jo nær sagt umulig å få tak i kameraer og mobiler med så dårlig oppløsning at videoer flimrer/flakker i dag. Det er jo også litt unaturlig at det forekommer, såvidt jeg så ihvertfall, kun med tennene og øynene. Såvidt jeg har skjønt er dog sistnevnte typisk for AI/deepfakes etter å ha lest meg litt opp på det, men nå er hele dette greiene helt nytt for meg ettersom jeg først fant Britneys Instragram for et par dager siden og bare har lest litt om de konspirasjonene/teoriene de siste par dagene. Jeg er av natur en høyst skeptisk person, så at jeg stusser på noe betyr altså ikke at jeg tror på konspirasjonsteoriene/mener at de gir mening eller noe som helst, men det jeg nevnte med tennene/øynene har iallefall, om ikke annet, trigget nysgjerrigheten min noe (er også veldig nysgjerrig av natur, nemlig). Videre/tanker utover det nevnte: Hvis det er/hadde vært hennes naturlige tenner, og de forfalt/ble slitt ned/flyttet seg på den måten tennene hennes ser ut til på Instagram-videoene hennes, så gir det ikke mening at de likevel er såpass hvite og "friske" ellers. Naturlige tenner som slites ned mellom, tannstilling som flytter seg såpass og tenner som endrer seg såpass som vi ser av bildene jeg la ut f. eks., vil jo normalt isåfall også være betydelig mer medtatt for øvrig. Altså mener jeg at hvis hun har såpass dårlig psykisk helse at det har gått utover tannhelsen så er det ikke et normalt eller typisk forfall på noen måte. Ergo betyr jo det at hun isåfall enten MÅ ha vært hos tannlegen og/eller at tannhygienen har vært veldig god, tross eventuell psykisk sykdom. Det er jo lite sannsynlig at hun ikke har vært hos tannlegen på så lang tid uansett, så jeg tenker vi kan legge til grunn at det har hun jo etter all sannsynlighet vært. Det som da skurrer er: Om hun har fått satt på fasetter eller kroner, noe jeg tenker vi kan anta med stor sikkerhet ettersom det også er forskjell på tennene hennes på de nederste bildene i collagen jeg postet (f. eks. hvis man ser på det lille bildet og det helt til høyre på raden nederst ser det ikke ut som de samme tennene/de er ikke like der heller), er det normalt slik at om/når disse blir slitt/forfaller så setter man på nye. Da lages normalt de nye fasettene/kronene basert på de man hadde, eventuelt justeres de om nødvendig alt ettersom om det er endringer i bitt/tannstilling osv. Det som er rart med det: 1. Det ser ikke ut til at hun har fått satt på noe nytt sett med fasetter eller kroner, ei heller at det er gjort noe særlig av kosmetiske utbedringer, særlig ikke verdig en tidligere superstjerne, ei heller en flink tannlege som ønsker å ha/opprettholde et godt rykte, ettersom de avviker såpass mye fra tennene på de nederste bildene. 2. Tennene er jo likevel såpass hvite og friske for øvrig at det kan se ut som de er bleket/tatt vare på, ergo gir det ikke mening at de skulle ha forfalt veldig/slik de har som følge av psykisk sykdom, manglende tannhygiene eller tannlegebesøk. At en tannlege har bleket tennene hennes uten å også foreta andre kosmetiske justeringer virker ikke logisk utifra alt jeg vet om tannleger og tannbehandling. 3. Denne blir todelt: a) Det ene er at tennene ser ut til å variere hvor de er i munnen. Altså på noen videoer er fortennene hennes i midten av ansiktet, altså den streken mellom fortennene virker midtstilt utifra f. eks. nesetippen hennes/midten av ansiktet. Derimot er det andre videoer hvor det ser ut til at tennene er forskjøvet/ikke midtstilt, for der er den ene av de to fortennene posisjonert slik at den ene fortannen, og altså ikke streken mellom fortennene, er i midten under nesetippen. Det er jo ikke mulig at tannstilling varierer sånn fra hverken dag til dag, uke til uke, måned til måned eller år til år, særlig ikke fra den ene dagen til den andre slik videoene er lagt ut. Altså tenner kan jo flytte på seg/tannstilling kan endre seg, men ikke i nærheten av så mye/på så kort tid. Det går liksom ikke an at den ene dagen er streken mellom fortennene symmetrisk og i midten av ansiktet, mens den neste dagen er plutselig den ene fortannen i midten av ansiktet istedenfor. Akkurat dette punktet blir jo litt i tråd med det jeg nevnte om at pixlene skrår/at tennene også virker til å flakke/flimre i videoene, og kan virke til å styrke en mulig teori om AI/deepfake. b) Fra en tannleges perspektiv er dette også rart. Tannleger er normalt veldig opptatt av symmetri, og det virker rart at tannlegen til en tidligere superstjerne skulle la henne gå med såpass skjev tannstilling at den ene fortannen plustelig er midtstilt under nesetippen, fremfor streken mellom fortennene, som vanligvis tannleger måler at stemmer med nesetippen/midten av ansiktet. Så, for å prøve å oppsummere kort: Tross at jeg er veldig skeptisk av natur er det altså likevel noe som skurrer her. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller tenke om det, men det er vanskelig å overse at tennene flimrer/flakker i noen videoer, at tannsituasjonen hennes ikke gir helt mening og at det er flere forhold ved tennene hennes som kan virke til å tyde på at kan passe med noens teorier om AI/deepfake. Hvorfor noen evt. skulle legge ut videoer på angivelig hennes Instagram som med AI/deepfake aner jeg ikke da, men det er jo nesten ikke begrensninger for hva man kan forestille seg/spekulere i. Ikke at man kommer noen vei med det da. Selvom den skeptiske delen av meg ikke skjønner umiddelbart hvorfor noen skulle gjøre det klarer jeg likevel ved nærmere ettertanke å komme opp med noen mulige spekulasjoner. Hovedproblemet for min del er at jeg ikke finner noen logisk forklaring på dette med tennene. Hvis man ser bortifra det "kjøper" jeg jo for all del at hun kan være alvorlig psykisk syk, det er ikke vanskelig å se for seg, forstå eller tro på at kan arte seg slik det fremstår. Men, det er altså bare det med tennene som ikke gir mening for meg. Haha, beklager avhandlingen altså, de tennene har åpenbart gitt meg skikkelig hodebry altså!! Ettersom jeg som sagt er så skeptisk av natur er det vel at jeg har vanskelig for å tro på teoriene/konspirasjonsteoriene, men samtidig når det med tennene ikke helt går opp i hodet mitt så blir det hodebry av det. Lurer veldig på om noen andre har noen tanker om dette!? Jeg kan definitivt ikke så mye om tenner som deg 😄 Jeg vet bare at jeg har sett "forfallet" skje over tid, og om det er uregelmessigheter ved bildene og filmene hennes er det mest sannsynlig fordi hun bruker filter. Det finnes vel filter for å gjøre tennene hvite? Det er ingenting fornuftig som skulle tilsi at hun er deepfake/AI. Jeg er tilhenger av Occam's razor - det mest sannsynlige er stort sett forklaringen. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. mai 2024 #385 Del Skrevet 11. mai 2024 Motelvibes skrev (23 timer siden): Vel… Du får tro det. 😂😂 Tror absolutt ingenting. Siterer deg bare i forhold til dine egne ord🙊🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 12. mai 2024 #386 Del Skrevet 12. mai 2024 Det er jo helt normalt at tenner og deres plassering endrer seg over tid? Å bruke tennene som argument for at noe er deepfake og sammenligne mot eldre bilder fra en yngre tid? What? Tror jeg skal spørre mamma om hun kanskje er deepfake. 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 12. mai 2024 #387 Del Skrevet 12. mai 2024 (endret) Motelvibes skrev (På 10.5.2024 den 9.09): AI takler ikke tenner og hender, derfor blir de rare. Merkelig også at bare et par dager etter å ha vrikket foten, står der og snurrer og danser som vanlig. Alt er MK ultra deepfake. Kuttet av bildet av foten som er hoven og stygg. Hun skriver i koder, finner ikke igjen det men CIA-koder som da refererer til at hun er er sted i Mexico. Mye usammenhengende nå, men dette er kort fortalt da. Apropo tenner, og dette ligner ikke henne heller. Tatt fra hennes insta. Levd usunt og på tabletter så tærer det på tenner. Visdomstenner som kommer senere trykker også på og kan forskyve tenneer. Hadde helt rette tenner nede til visdomstennene trykka på. Endret 12. mai 2024 av Margit777 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 12. mai 2024 #388 Del Skrevet 12. mai 2024 Nikea skrev (På 10.5.2024 den 23.27): Jeg har vært fan av Britney i over 20 år, sett henne live flere ganger og fulgt alt av nyheter om henne i alle år. Hun har forandret seg, fordi hun åpenbart er syk og ikke tar vare på seg selv. Det er et klassisk symptom på psykisk sykdom. Hun har mest sannsynlig hatt en tannbehandling som må byttes ut etter en stund/vedlikeholdes, noe hun ikke har fulgt opp, og tennene ser derfor ikke ut som før. Om man har fulgt med så har tennene forandret seg litt og litt over tid. Jeg spør igjen hva noen skulle tjene på å holde henne i live som en mentalt ustabil falmet popstjerne med en obskur Instagram-konto, om hun faktisk er død. Enig! Det har jo også uansett vært en rettssak nylig. Tipper det amerikanske rettsvesenet har kontroll på om hun lever eller ei…, så lar disse hobbykonspirasjonsfolka bare holde på, hvis det gir dem glede 😊 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 12. mai 2024 #389 Del Skrevet 12. mai 2024 Omg dette med tenner er det minste problemet her 🙄 Har dere sett hvordan psykisk syke og misbrukere forandrer seg over tid? De ser ofte ikke ut som samme personen lengre. Forfallet er dramatisk! Hun som alle andre i hennes bransje har tatt behandlinger, fikset litt her og der alt dette trenger vedlikehold. kan være så enkelt at hun hadde fasetter, når det var på tide med nye så orka hun ikke det. Hun er glad i å bruke filter derfor det «glitcher» at og til. jeg holder fortsatt en knapp på at hun har overlevd en overdose, men skaden med for lite oksygen til hjernen hadde allerede skjedd. Hun er maks 15år mentalt. og søker opperksomhet fra det hun ble programmert til .. «sex symbol» + ev bipolar og andre utfordringer hun har som hun ikke tar medisiner for. Hun fungerte halvveis da medisiner ble påtvunget .. Blir fascinert av folk som tror at hun er dø pga tenner 😅 tenner er det første som går til *elv#te når noen ruser seg. Ja det kan endre alt totalt. Og husk vi har ikke sett hennes ekte tenner tidligere men resultat av bransjen 😉 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 12. mai 2024 #390 Del Skrevet 12. mai 2024 (endret) . Endret 3. september 2024 av Diosa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 12. mai 2024 #391 Del Skrevet 12. mai 2024 Britney ser ut som det hun er - en alvorlig psykisk syk person med omfattende rushistorikk som har sluttet å ta medisinene sine. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 13. mai 2024 #392 Del Skrevet 13. mai 2024 **Marshmallow** skrev (På 12.5.2024 den 17.20): Omg dette med tenner er det minste problemet her 🙄 Har dere sett hvordan psykisk syke og misbrukere forandrer seg over tid? De ser ofte ikke ut som samme personen lengre. Forfallet er dramatisk! Hun som alle andre i hennes bransje har tatt behandlinger, fikset litt her og der alt dette trenger vedlikehold. kan være så enkelt at hun hadde fasetter, når det var på tide med nye så orka hun ikke det. Hun er glad i å bruke filter derfor det «glitcher» at og til. jeg holder fortsatt en knapp på at hun har overlevd en overdose, men skaden med for lite oksygen til hjernen hadde allerede skjedd. Hun er maks 15år mentalt. og søker opperksomhet fra det hun ble programmert til .. «sex symbol» + ev bipolar og andre utfordringer hun har som hun ikke tar medisiner for. Hun fungerte halvveis da medisiner ble påtvunget .. Blir fascinert av folk som tror at hun er dø pga tenner 😅 tenner er det første som går til *elv#te når noen ruser seg. Ja det kan endre alt totalt. Og husk vi har ikke sett hennes ekte tenner tidligere men resultat av bransjen 😉 Tenker mye av det samme som deg. Folk må jo gjerne tro hun er død, men spent på hvordan de forklarer en rettssak 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskog Skrevet 22. mai 2024 #393 Del Skrevet 22. mai 2024 (endret) Det er Britney Spears dere ser på Instagram, men det virker som nesten alle er like forbauset over hvor fort de siste tjue årene har gått. For selv superstjerner eldes, altså … Men ta f.eks. en titt på gamle danseklipp av henne, så vil dere naturligvis kjenne igjen dagens Instagram-videoer der hun «spinner» osv. Videre: Det kom frem i boken hennes i fjor høst at hennes «drug of choice» en gang i tiden var Adderall (lovlig amfetamin fra apotek) – for dette var det eneste som tok bort depresjonen hennes. Medisinen skrives hovedsakelig ut mot ADHD (jeg lurer på om Britney Spears har hatt denne diagnosen siden hun var barn). Men amfetamin (og metamfetamin) fungerer også ekstremt bra mot depresjon, dog i langt høyere doser – doser som gjør deg ordentlig ruset og «påskrudd». Det sitter langt inne for meg å dele dette her, for jeg ønsker ikke å fyre opp under rykter og sladder om en flott dame jeg ikke engang kjenner. Men for de litt mer «naive» her inne, kan følgende under i det minste gi potensielle alternative perspektiver til søkte og frekke spekulasjoner om at hun er «død», «klonet», «mental grønnsak» og slikt: Basert på mine egne (og alle andres) erfaringer med ovennevnte stimulanter, kan jeg si at man får «oppheng» under rusen. Man kan f.eks. stå og «stelle på håret sitt» foran speilet i det man tror er ti minutter, før klokken viser at det har gått tre timer … Man blir også veldig energisk, seksuelt påskrudd og «giret», og kan fryktløst dele absolutt alt man føler for på sosiale medier. Helt til nedturen kommer og man «forsvinner» for en stund … Igjen vil jeg påpeke at jeg vet ingenting, og jeg var usikker på om jeg skulle skrive dette. Jeg ønsker dønn ærlig ikke å bidra til eventuell feilaktig ryktespredning, eller at noen tar meg for bokstavelig her. Jeg håper av hele mitt hjerte at hun ikke har et rusproblem, men om hun skulle ha det, slik det er blitt spekulert både i denne tråden og ellers på nettet, forstår jeg henne hundre prosent – og dømmer henne ikke. For jeg kjenner meg ekstremt godt igjen i sitatet hennes om Adderall og tung depresjon. Britney Spears er den eneste superstjernen som rører meg til tårer, og det er med tristhet jeg ser hvordan hun har blitt utnyttet oppigjennom. Som alle andre kan jeg bare si at jeg håper de «riktige» menneskene dukker opp (eller allerede er i livet hennes på en eller annen måte). Jeg er også forsiktig med å uttale meg bastant om hvordan hun faktisk har det. For jeg står på mitt fra tidligere i denne tråden: Jeg tror dagens Britney er mer oppegående enn det de aller verste ryktene vil ha det til, og hun ser ikke helt ille ut, mener nå jeg. Dette er uansett en flott artistisk sjel ingen må gi opp. ❤️ Endret 22. mai 2024 av Furuskog 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 23. mai 2024 #394 Del Skrevet 23. mai 2024 Xenothealien skrev (6 timer siden): Hun har schizofreni da, selv om hun blir medisinert, så er det vanskelig å opprettholde normal tilstand. Man får rare tanker av rus også. Hørte mye på henne under oppveksten Vi vet ingenting om diagnosen hennes. Det eneste vi vet er at hun ikke virker helt frisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHannigan Skrevet 23. mai 2024 #395 Del Skrevet 23. mai 2024 Furuskog skrev (6 timer siden): Det er Britney Spears dere ser på Instagram, men det virker som nesten alle er like forbauset over hvor fort de siste tjue årene har gått. For selv superstjerner eldes, altså … Men ta f.eks. en titt på gamle danseklipp av henne, så vil dere naturligvis kjenne igjen dagens Instagram-videoer der hun «spinner» osv. Videre: Det kom frem i boken hennes i fjor høst at hennes «drug of choice» en gang i tiden var Adderall (lovlig amfetamin fra apotek) – for dette var det eneste som tok bort depresjonen hennes. Medisinen skrives hovedsakelig ut mot ADHD (jeg lurer på om Britney Spears har hatt denne diagnosen siden hun var barn). Men amfetamin (og metamfetamin) fungerer også ekstremt bra mot depresjon, dog i langt høyere doser – doser som gjør deg ordentlig ruset og «påskrudd». Det sitter langt inne for meg å dele dette her, for jeg ønsker ikke å fyre opp under rykter og sladder om en flott dame jeg ikke engang kjenner. Men for de litt mer «naive» her inne, kan følgende under i det minste gi potensielle alternative perspektiver til søkte og frekke spekulasjoner om at hun er «død», «klonet», «mental grønnsak» og slikt: Basert på mine egne (og alle andres) erfaringer med ovennevnte stimulanter, kan jeg si at man får «oppheng» under rusen. Man kan f.eks. stå og «stelle på håret sitt» foran speilet i det man tror er ti minutter, før klokken viser at det har gått tre timer … Man blir også veldig energisk, seksuelt påskrudd og «giret», og kan fryktløst dele absolutt alt man føler for på sosiale medier. Helt til nedturen kommer og man «forsvinner» for en stund … Igjen vil jeg påpeke at jeg vet ingenting, og jeg var usikker på om jeg skulle skrive dette. Jeg ønsker dønn ærlig ikke å bidra til eventuell feilaktig ryktespredning, eller at noen tar meg for bokstavelig her. Jeg håper av hele mitt hjerte at hun ikke har et rusproblem, men om hun skulle ha det, slik det er blitt spekulert både i denne tråden og ellers på nettet, forstår jeg henne hundre prosent – og dømmer henne ikke. For jeg kjenner meg ekstremt godt igjen i sitatet hennes om Adderall og tung depresjon. Britney Spears er den eneste superstjernen som rører meg til tårer, og det er med tristhet jeg ser hvordan hun har blitt utnyttet oppigjennom. Som alle andre kan jeg bare si at jeg håper de «riktige» menneskene dukker opp (eller allerede er i livet hennes på en eller annen måte). Jeg er også forsiktig med å uttale meg bastant om hvordan hun faktisk har det. For jeg står på mitt fra tidligere i denne tråden: Jeg tror dagens Britney er mer oppegående enn det de aller verste ryktene vil ha det til, og hun ser ikke helt ille ut, mener nå jeg. Dette er uansett en flott artistisk sjel ingen må gi opp. ❤️ "Man kan f.eks. stå og «stelle på håret sitt» foran speilet i det man tror er ti minutter, før klokken viser at det har gått tre timer … Man blir også veldig energisk, seksuelt påskrudd og «giret», og kan fryktløst dele absolutt alt man føler for på sosiale medier. Helt til nedturen kommer og man «forsvinner» for en stund …" Dette passer godt med den bipolare diagnosen hun fikk. Hun har fått lithium for dette. BS har også snakket åpent om å ha fødselsdepresjon, PTSD og angst. Hun ble åpenbart værre etter at hun fikk to barn på rappen. Det er ikke usannsynlig at hun har/hadde en alvorlig og ubehandlet fødselsdepresjon. At hun beskriver PTSD og angst er heller ikke så rart med det livet hun har levd. Jeg syns forferdelig synd på henne. Hun har virkelig ingen gode mennesker rundt seg. Hadde hun hatt noen solide mennesker i ryggen, så hadde hun nok vært på toppen enda. Trist. Det er veldig 1950, å totalt frata en voksen kvinne retten til å bestemme over eget liv. At hun trengte hjelp var åpenbart, men ikke "fengsel". Det har vært og er mange psykisk syke menn i showbusiness som får styre på uten å bli fratatt kontrollen over eget liv. 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 23. mai 2024 #396 Del Skrevet 23. mai 2024 Xenothealien skrev (48 minutter siden): Det er ikke sant, hun hadde mye psykoser, dvs. schizofreni Vi får bare bli enige om å være uenige. Det kan godt hende du har rett, men det er spekulasjoner så lenge det ikke foreligger bevis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 23. mai 2024 #397 Del Skrevet 23. mai 2024 Nikea skrev (14 timer siden): Vi vet ingenting om diagnosen hennes. Det eneste vi vet er at hun ikke virker helt frisk. ….. også har vi disse med konspiratoriske overbevisninger som sikkert fremdeles tror hun er død…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 29. mai 2024 Forfatter #398 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) Ser ut til at hun er sammen med faren sin på de nyeste videoene lagt ut nå. Noe uventet. Og hva slags sted er de på? Synes alt med innleggene hennes er så urovekkende og skummelt, som den brukne foten som hun skulle la være å få behandling for. Endret 29. mai 2024 av missLynch 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 29. mai 2024 #399 Del Skrevet 29. mai 2024 Stakkars Brit 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 29. mai 2024 #400 Del Skrevet 29. mai 2024 Hun høres helt på bærtur ut på den siste videoen. Kan ikke unnskylde det med (riktige) medisiner eller sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå