MalloryK Skrevet 16. desember 2023 #341 Del Skrevet 16. desember 2023 Hva er det nå hun holder på med? Og, hva er greia med alle de rare bildene hun poster og tagger fotografen? Helt tilfeldige bilder. Får hun betalt kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 16. desember 2023 #342 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) **Marshmallow** skrev (På 30.9.2023 den 18.19): Ja, jeg forstår heller ikke poenget bak å fremstille henne som cray cray og kjøre hele imaget hennes i grøfta. Hvem tjener på å late som hun er i livet om hun er dø? Nei, snart kommer det en konspirasjons teori og at agurker er farlige 🙄 For å dekke over at hun aldri beveger seg utendørs. Dekke over at hun ikke møtte opp personlig da hun skulle spille inn sang sammen med Elton John, men ble gjort over Internett. Dekke over bryllupet som ikke var, over at hun aldri dukker opp på noen tilstelninger mer. Boka hennes - ingen intervju om boka. Ingen boklanseringer, boklanseringsfest, signeringer, ingen nye bilder men gamle tatt fra Instagram som er tungt photoshopped. Lydboka ble lest av Michelle Williams, ikke henne selv. Tre forskjellige Ghost-writers, ikke henne selv, hun har ingen bilder av seg selv der hun holder boka osv. Er det ingen som syns det er litt rart? Endret 17. desember 2023 av Motelvibes 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 17. desember 2023 #343 Del Skrevet 17. desember 2023 Motelvibes skrev (9 timer siden): For å dekke over at hun aldri beveger seg utendørs. Dekke over at hun ikke møtte opp personlig da hun skulle spille inn sang sammen med Elton John, men ble gjort over Internett. Dekke over bryllupet som ikke var, over at hun aldri dukker opp på noen tilstelninger mer. Boka hennes - ingen intervju om boka. Ingen boklanseringer, boklanseringsfest, signeringer, ingen nye bilder men gamle tatt fra Instagram som er tungt photoshopped. Lydboka ble lest av Michelle Williams, ikke henne selv. Tre forskjellige Ghost-writers, ikke henne selv, hun har ingen bilder av seg selv der hun holder boka osv. Er det ingen som syns det er litt rart? Men hvorfor? Om hun er død, hvorfor skjule det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 17. desember 2023 #344 Del Skrevet 17. desember 2023 11 hours ago, Motelvibes said: For å dekke over at hun aldri beveger seg utendørs. Dekke over at hun ikke møtte opp personlig da hun skulle spille inn sang sammen med Elton John, men ble gjort over Internett. Dekke over bryllupet som ikke var, over at hun aldri dukker opp på noen tilstelninger mer. Boka hennes - ingen intervju om boka. Ingen boklanseringer, boklanseringsfest, signeringer, ingen nye bilder men gamle tatt fra Instagram som er tungt photoshopped. Lydboka ble lest av Michelle Williams, ikke henne selv. Tre forskjellige Ghost-writers, ikke henne selv, hun har ingen bilder av seg selv der hun holder boka osv. Er det ingen som syns det er litt rart? Hun har jo snakket om boka flere ganger, om de har “body double” og egentlig er dø slik som mange påstår, så er det jo ikke et problem å få den til å posere med boka om de ønsker det? Hun er ikke med på boklanseringer, intervju osv pga hun er for syk, hun går ikke på medisiner slik som før, slike ting klarer hun ikke å gjennomføre da. Det blir for mye for henne, dette er en syk person. Kan ikke sammenlignes med Britney før hun ble syk.. Klarer heller ikke se poenget med å late som hun er cray for å dekke over at hun er dø? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 17. desember 2023 #345 Del Skrevet 17. desember 2023 Ærlig talt hvis Britney var dø og de brukte en dobbeltgjenger så ville det vært mye bedre å ikke legge ut rare videoer på insta og tiltrekke seg oppmerksomhet på den måten. Veldig rar teori . 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 17. desember 2023 #346 Del Skrevet 17. desember 2023 FruR skrev (14 minutter siden): Ærlig talt hvis Britney var dø og de brukte en dobbeltgjenger så ville det vært mye bedre å ikke legge ut rare videoer på insta og tiltrekke seg oppmerksomhet på den måten. Veldig rar teori . En av de rareste konspirasjonsteoriene jeg har hørt, og det sier ikke lite 😄 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 19. desember 2023 #347 Del Skrevet 19. desember 2023 Nå er hun manisk igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. desember 2023 #348 Del Skrevet 19. desember 2023 MalloryK skrev (1 time siden): Nå er hun manisk igjen Dama er bipolar, og mani er et kjennetegn. Hva er så viktig med å opplyse om at «nå er hun manisk igjen»? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. januar 2024 #349 Del Skrevet 26. januar 2024 Ser nå at instagram kontoen hennes er stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 26. januar 2024 #350 Del Skrevet 26. januar 2024 Sen ve ben skrev (7 minutter siden): Ser nå at instagram kontoen hennes er stengt. Hun gjør det i perioder også kommer hun tilbake og legger ut «danse»- videoer igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 26. januar 2024 #351 Del Skrevet 26. januar 2024 FruR skrev (6 minutter siden): Hun gjør det i perioder også kommer hun tilbake og legger ut «danse»- videoer igjen. Åhh ok.. Ser mye av gamle videoene hennes på insta, og blir så trist. Er litt i britney spears «bobla» for tiden.😥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 27. januar 2024 #352 Del Skrevet 27. januar 2024 Nikea skrev (På 17.12.2023 den 10.00): Men hvorfor? Om hun er død, hvorfor skjule det? Penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 27. januar 2024 #353 Del Skrevet 27. januar 2024 Motelvibes skrev (2 timer siden): Penger. Penger hvordan? Vil tro platesalg hadde skutt i været om hun døde. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 11. februar 2024 Forfatter #354 Del Skrevet 11. februar 2024 Hva betyr XILA MARIA RIVER RED? klør meg i hodet…..😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskog Skrevet 16. mars 2024 #355 Del Skrevet 16. mars 2024 Jeg ser gjennom en del videoer og kommentarfelt på nettet, og fatter ikke hvordan mange fortsatt har samvittighet til å gjøre narr av Britney – spesielt etter alt som er kommet frem de siste par årene. Selv mediene har delvis «beklaget» heksejakten de bedrev på 2000-tallet (for å redde sitt eget skinn). Men hvem trenger sladderblader når sosiale medier gjør samme jobben i dag? For meg virker hun ærlig talt langt mer reflektert og «voksen» enn det kommentarfeltene konstant vil ha det til. Folk kaller henne «ødelagt» og «gal». Om deres påstander stemte, burde man i det minste ha mer vett enn å snakke et sykt menneske ned. Jeg tipper Britney sitter på mer livsvisdom enn brorparten av sladrerne. Jeg har selv tanker om hva som potensielt kan bidra til de «kjetterske» Instagram-vanene hennes, basert på egne erfaringer, men jeg ville aldri delt disse tankene åpent på nettet. Ei heller hånlig dømt henne for dette, hvis jeg var overbevist om at jeg hadde rett. At mange tror hun er død og «byttet ut» osv. kan jeg heller ikke begripe. Alle kan se at damen på Instagram er Britney Spears – i levende live. Jeg sier aldri nei takk til en god konspirasjonsteori, men her fremstår alt som temmelig søkte spekulasjoner. Hvem skulle tjene på å bytte henne ut med skuespillere eller kunstig intelligens? Er en slik risikabel operasjon verdt det? Som det klokt påpekes over ville platesalget skutt i været om hun faktisk døde. Jeg antar at Britney er en person med «mange sider», både av natur og som følge av livet hun har levd, og har et stort artistisk behov for å uttrykke seg. Kanskje hun etterhvert finner ut at skriving er hennes foretrukne metode for å utligne dette behovet? Få ting er mer terapautisk enn å sette ord på det som rører seg i hodet ved hjelp av pennen. Det vet jeg selv. Uansett vil svært mange mennesker av ulike årsaker følge det hun deler med en viss interesse – meg inkludert. Britney Spears var mitt første «crush» (jeg er mann), og det å gjenoppdage henne etter alle disse årene, i den vanskeligste perioden av mitt eget liv, har rett og slett vært rørende. Én ting er hvordan hun gledet hele verden som ung artist, men styrken hun samtidig har vist gjennom de tøffe tiårene helt siden tusenårsskiftet, er sterkt inspirerende. Dette er en dame jeg har enorm respekt for, og som alltid vil ha en plass i hjertet mitt. 13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 16. mars 2024 #356 Del Skrevet 16. mars 2024 (endret) Furuskog skrev (51 minutter siden): Jeg ser gjennom en del videoer og kommentarfelt på nettet, og fatter ikke hvordan mange fortsatt har samvittighet til å gjøre narr av Britney – spesielt etter alt som er kommet frem de siste par årene. Selv mediene har delvis «beklaget» heksejakten de bedrev på 2000-tallet (for å redde sitt eget skinn). Men hvem trenger sladderblader når sosiale medier gjør samme jobben i dag? For meg virker hun ærlig talt langt mer reflektert og «voksen» enn det kommentarfeltene konstant vil ha det til. Folk kaller henne «ødelagt» og «gal». Om deres påstander stemte, burde man i det minste ha mer vett enn å snakke et sykt menneske ned. Jeg tipper Britney sitter på mer livsvisdom enn brorparten av sladrerne. Jeg har selv tanker om hva som potensielt kan bidra til de «kjetterske» Instagram-vanene hennes, basert på egne erfaringer, men jeg ville aldri delt disse tankene åpent på nettet. Ei heller hånlig dømt henne for dette, hvis jeg var overbevist om at jeg hadde rett. At mange tror hun er død og «byttet ut» osv. kan jeg heller ikke begripe. Alle kan se at damen på Instagram er Britney Spears – i levende live. Jeg sier aldri nei takk til en god konspirasjonsteori, men her fremstår alt som temmelig søkte spekulasjoner. Hvem skulle tjene på å bytte henne ut med skuespillere eller kunstig intelligens? Er en slik risikabel operasjon verdt det? Som det klokt påpekes over ville platesalget skutt i været om hun faktisk døde. Jeg antar at Britney er en person med «mange sider», både av natur og som følge av livet hun har levd, og har et stort artistisk behov for å uttrykke seg. Kanskje hun etterhvert finner ut at skriving er hennes foretrukne metode for å utligne dette behovet? Få ting er mer terapautisk enn å sette ord på det som rører seg i hodet ved hjelp av pennen. Det vet jeg selv. Uansett vil svært mange mennesker av ulike årsaker følge det hun deler med en viss interesse – meg inkludert. Britney Spears var mitt første «crush» (jeg er mann), og det å gjenoppdage henne etter alle disse årene, i den vanskeligste perioden av mitt eget liv, har rett og slett vært rørende. Én ting er hvordan hun gledet hele verden som ung artist, men styrken hun samtidig har vist gjennom de tøffe tiårene helt siden tusenårsskiftet, er sterkt inspirerende. Dette er en dame jeg har enorm respekt for, og som alltid vil ha en plass i hjertet mitt. 😊👏👏 Mega søtt og sannt! Trist å lese at du har det veldig vondt, håper det bedrer seg for deg 🫂 Britney virker så skjønn. Media er jo ikke helt sunn, men det er syke saker å se mye av det kjendiser som Britney måtte tollerere av en bransje som egentlig er en slags samarbeidspartner. Seksuelt trakkasert på jobb forran publikum og sendt på tv. Har sett mange slike triste tilfeller, er så glad for at en del eller det meste(?) Av slik oppførsel blir slått ned på nå. Vet ikke om andre tenker de creepy intervjuene er trakkasering, men jeg syns de er fæle. De folkene som til stadighet tror at kjendiser er drept og erstattet, hoff ja. Trist men sannt at tallene hadde skutt i været, og de hadde heller ikke trengt å forholde seg henne ved å tjene penger av henne. Om hun ikke har noe testament som stopper noen fra det? Men da kan de jo ikke tjene på henne nå uansett. Vet ikke hvordan det fungerer, men håper hun fortsetter å være i god behold. Det er også ganske frekt å anta at hun ikke er seg 😅 Virker som at de som tror dette, bare ikke kan makte at idolene deres eldes, ikke ser ut som photoshotene, har menneskelige feil eller har en personlighet som viker fra "rollen" de har sett noen av dem spille. (Vet ikke om noen egentlig har et persona, men et image, en scene opptreden, et intervju det er jo bare en brøkdel av dem) Rart at det er lettere for noen å tro at hun er død/kidnappet/imitert enn å bli skuffet over realiteten 😅😔 Eller så liker de kanskje bare dramaet og mysteriet om det var sannt? Håper heller det handler om det, selv om det er ganske ekstremt og slemt for de plager henne jo over dette. Og liker bruker navnet ditt. Visste at naturen var på Britneys side 😄 Endret 16. mars 2024 av Rosakatt 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskog Skrevet 16. mars 2024 #357 Del Skrevet 16. mars 2024 (endret) Rosakatt: Takk for hyggelige ord, det varmer. Og du kommer med gode poenger. I dag gir YouTube umiddelbart tilgang på omtrent alle opptak som er gjort av Britney, og dermed tidslinjen over hva som hendte henne. Mediene ble etterhvert nokså ville og drøye, slik jeg husker det. VG Nett var nesten «Britney Nett» til tider. Til slutt toppet det seg med et par tvangsinnleggelser i 2008, med full paparazzistorm rundt ambulansen, før hun gradvis forsvant ut av media og mange folks bevissthet, tror jeg. Jeg husker at det tidlig på 2000-tallet gikk sladder om at «forretningsfolk ville betale millioner for å ligge med Britney» på skolen min. Det sier egentlig alt om stormen rundt henne – som herfra bare ble verre. Det slår meg hvor ung hun faktisk var når jeg ser de gamle bildene i dag, som voksen. Men desto mer imponert blir jeg over styrken hennes. Da «Everytime»-musikkvideoen gikk på TV våren 2004, gjorde den inntrykk. Den var så dyster og «realistisk», og satte tankene i sving. Totalt annerledes enn det jeg og alle andre hadde sett fra Britney Spears frem til da. Scenen hvor hun ligger naken i badekaret traff mitt unge sinn på flere måter, for å være ærlig. Hun var jo tross alt verdens vakreste for gutter på den tiden, og jeg kunne bare forestille meg hva som befant seg under vannoverflaten … Denne mørke videoen ble vel også den symbolske slutten på hennes virkelige storhetstid som artist, før media og verden filleristet Britney for alvor og satte jenta i offentlig gapestokk – mens pengene rullet inn for en kynisk medieindustri. Det er ingen tvil om at hun ble et offentlig mobbeoffer, som nok følte på stor ensomhet etterhvert. Utrolig spesielt og trist å se tilbake på i dag. Må legge til at det fantes en forestilling om superstjerner som «udødelige overmennesker», uten egentlig rett til å føle depresjon og ensomhet, tatt deres selvvalgte karriere, rikdom og «vellykkethet» i betraktning. Noe media kunne «legitimere» sin hensynsløse atferd med. At Britney da det stormet som verst i 2008, skal ha inngått et kortvarig forhold med en innpåsliten, ekkel «stalker» av en paparazzi som utnyttet situasjonen, sier vel litt om hvor sviktet og ensom hun var på dette tidspunktet. Endret 30. mars 2024 av Furuskog 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 16. mars 2024 #358 Del Skrevet 16. mars 2024 Jeg har fulgt litt med på BS etter at hun ble "fri" fra faren. Synes dessverre det har vært en nedadgående spiral. Trist å være vitne til. Hun virker besatt på å være tynn og "liten". Sønnene ønsker ikke at hun skal legge ut lettkledde bilder, likevel er det akkurat det hun gjør. Hun virker ofte uflidd, og et par videoer virker hun rusa (eller alvorlig psykisk syk). Snakker og skriver usammenhengende, gir ingen mening. Ofte er disse videoene slettet etter kort tid. Synes hun virker ulykkelig, men forsøker å vise verden via Instagram at alt er tipp topp. Jeg ønsker BS alt det beste. Jeg håper hun får hjelp, og har gode folk rundt seg som vil henne vel. 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 16. mars 2024 #359 Del Skrevet 16. mars 2024 (endret) missmcbeal skrev (På 29.10.2023 den 15.00): Da har jeg fått lest boken til Britney og må si det var sterk lesning, og godt skrevet også. Hun virker veldig moden i boken og selvreflektert, selvfølgelig legger hun ikke skjul på at hun har hatt det tøft og gjort mye rart, men noe som ikke er det minste rart med alt hun har måtte gjennomgå. Egentlig ganske provoserende å komme inn i denne tråden også se folk forsetter å mobbe bildene hun legger ut. Hadde dere lest boken, så ville dere forstått hvorfor hun akkurat lagt ut nakenbilde av sin kropp, hun føler endelig hun har eierskap til kroppen sin igjen, som hun forklarer i slutten av boken. Allerede fra ung alder så var alle så opptatt av å heller skulle kommentere kroppen hennes, og ikke snakke om musikken eller hva hun hadde gjort bra i showene. Disse bildene på Instagram viser også en stor finger til familien, spesielt faren. Han tok kontroll over alle aspekt med henne, inkludert kroppen under vergemålet. Fortalte henne at hun var feit, og at hun måtte trene og være på diett, regelrett som en brikke i spillet hans sånn at hun kunne være en pengeselgende maskin for sin egen familie, mens hun satt igjen med usle 2000 dollar i lommepenger i uken. Under vergemålet så bestemte faren alt hun spiste, spurte hun om noe annet, fikk hun konstant nei, bare på trass. Hun ble sendt på mentalsykehus i flere måneder fordi hun hadde gjort noe hun ikke fikk lov til, å spise enn energibar som de fant papiret på i vesken, en energibar hun hadde kjøpt lovlig over disk. De mente det var tegn på at hun skjulte noe langt verre bak ryggen deres, som alkohol etc. Hver gang hun prøvde å vise det minste motstand mot vergemålet/gjorde noe hun hadde ikke lov til, måtte hun sendes bort på rehab eller institusjon. De gikk drøyt langt for å sørge for å ha kontroll over vergemålet. En annen ting som flere burde ta til seg, er at hun belyser hvordan det hele tiden har blitt forventet at hun skal være snill pike, og at alt hun gjør som faller utenfor dette imaget, blir dømt hardt og ned. Både Justin Timberlake og Kevin Federline har sluppet unnet med å gjøre mye verre ting. Justin var utro flere ganger, og Britney hadde sidesprang etter han var utro, og likevel så ble hun lynsjet etter bruddet og Justin spilte offerrollen med å lage en sang om dette. Kevin endte opp med full omsorg og Britney ble nektet å se sønnene rett før vergemålet, selv om det var hun som var konstant med sønnene de første tida, mens Kevin var for opptatt med å feste, røyke hasj og lage egen musikkarriere. Men plutselig skulle han ha omsorgen, som knapt hadde sett dem. Sønnene ble revet fra henne hardt og brutalt, også ble hun nektet å se dem og Kevin nektet all for form kontakt, slik at hun fremstår som gal når hun dro til huset hans for å trygle om å se barna som hun har knyttet et nært bånd med. Måten de har behandlet henne på er så vanvittig stygt. Britney var langt fra perfekt, men det er helt hinsides og nekte en mor å i det hele tatt få se sønnene sine fullstendig i noen form, og i stedet overlate dem til en hasjrøykende far. Barna ble brukt som pressmiddel i vergemålet til Britney, hun aksepterte og tok i mot hjelp og føyde seg under reglene fordi premisset for å få i det hele tatt få se noe til barna, var at hun tok i mot hjelpen og gjorde som de sa. Og hver gang hun prøvde å bryte ut av det, så var det trussel om å ikke få se barna mer. Jeg har ikke og gidder ikke lese boka,men jeg liker å se dokumentarer og har forstått hørt og lest for lengst at dama er jo blitt totalt skadet av blant annet en tyrann far ( vil påstå han er det,hun var pengemaskinen hans). Når det er sagt så sier du at du ikke synes det er rart at hun deler naken bilder på insta, gjør sex bevegelser, stapper fingeren litt nedi trusen, masserer brystene sine, snakker litt dirty og generelt ser alt ut som noe som kunne vært helt i starten av en pornofilm. Rart? Nei absolutt ikke. Normal oppførsel av en dame på 42 år? NEI!!!! Hun er psykisk syk så det holder. Det er selvfølgelig en grunn for det. Historien hennes. Hun har behov for å være fri og skal ta igjen alt det tapte,litt som om hjernen sluttet å vokse og når hun står med hånden i trusa og gjør doggy stilling mot kamera og viser "fuck me" fjes blir som en opprørsk 18 år gammel jente ,og når hun da har vært en kontrollert brikke i noens liv og aldri fått være fri er ikke det rart nei,men friskt??? Absolutt ikke. Du snakker om å endelig føle seg fri. Det har ingenting med å spille på sex å gjøre,det er en flykt! Hun trenger terapi og sunne hobbyer uten å stå som en "psykotisk" person halvnaken på insta foran hele verden å drite seg ut. Det er ikke rart nei med tanke på hennes fortid,men feil måte søke oppmerksomhet på og veldig trist. Sikkert heller ikke gøy for de unge voksne guttene hennes at deres 42 år gammel mor spiller stripper/pornostjerne på insta Jo glemte en siste ting. Kevin utnyttet henne også selvfølgelig og var en drittsekk. Ingen tvil. Det forsto nok de fleste,men han var nok mye mer psykisk i stand ta seg av disse barna uansett hvor drittsekk han måtte ha vært mot Britney. Britney var jo kjempe psykisk syk på dem tiden ,og hun hadde nok ikke klart tatt seg av dem. Han fremstår jo også i dag som gift far med hoved omsorg for flere barn som mye mer psykisk stabil enn britney!At han er en jævla drittsekk som han garantert er for så være. Han har oppdratt barna, hun har aldeles psykisk ikke vært i stand til det. Ser man nedover på hennes instagram så tenker man egentlig ,håper hun klarer ta seg av hundene sine i det minste.... Barn?! Nei. Endret 16. mars 2024 av M.H85 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuskog Skrevet 18. mars 2024 #360 Del Skrevet 18. mars 2024 At hun bærer preg av livet sitt, på flere måter, og har hatt og sikkert fortsatt har psykiske utfordringer, er ingen hemmelighet. Dette åpner hun også til dels opp om selv i flere innlegg. (Jeg har ikke lest boken, bare så det er sagt.) Og dette gjør håningen enda mer forkastelig. Alt fra at hun har «stygt hår» og «henger igjen på 2000-tallet» til at hun er «batshit crazy». Det hevdes endog at hjernen hennes er «smeltet» som følge av tidligere tvangsmedisinering; dette er ikke bare useriøst, men direkte dehumaniserende. Jeg ser ingen «grønnsak» når jeg går gjennom innleggene hennes. Jeg ser en person med sterkt behov for å uttrykke seg, med mer dybde enn vi kanskje aner, som samtidig er veldig «av og på» i et fast mønster. Temmelig energisk, for så å forsvinne igjen. Det gir mange tanker, men der velger i hvert fall jeg å stanse åpen spekulering. Jeg tipper hun har behov for et slags «opprør» etter mange år – ja egentlig en hel karriere – i «fangenskap», hvor hun har måttet leve opp til å være superstjerne-karakteren Britney Spears. Slikt eskalerer naturligvis gnisninger med bl.a. familie – noe som igjen kanskje trigger henne enda mer? Uansett, det å la være å rette pekefingre, anta for mye eller kalle henne både det ene og det andre, er ikke det samme som å «heie frem» de problemer hun eventuelt måtte ha – slik jeg har sett noen hevde. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå