EmVeeJee Skrevet 7. oktober 2023 #301 Del Skrevet 7. oktober 2023 MalloryK skrev (8 minutter siden): Hun trenger nye klær. Bukser og gensere. Og sminkefjerner/ansiktsvask 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 7. oktober 2023 #302 Del Skrevet 7. oktober 2023 On 9/29/2023 at 2:49 PM, Lorieen said: Tull. Det er Britney, slutt med konspirasjonsteoretikertøvet. Its Britney, b****. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. oktober 2023 #303 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nå er hun manisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. oktober 2023 #304 Del Skrevet 7. oktober 2023 Dette er bare creepy. Som en skrekkfilm med en skummel dukke. Dette er ikke Britney som jeg vokste opp med. Det er så trist 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 9. oktober 2023 #305 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hun har fått nye klær! De dekker ikke så mye da. Det er virkelig ikke sexy den "dansen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 20. oktober 2023 #306 Del Skrevet 20. oktober 2023 Flere dansevideoer. Tror hun ser noe annet enn vi ser. At hun tror dette er normalt. Og sexy. Måten hun smiler på er så skummelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 20. oktober 2023 #307 Del Skrevet 20. oktober 2023 Tenk at det skulle ende som dette med den flotte dama. Så talentfull og vakker. Nå et vrak med sviktende mental helse. Det er så uendelig trist… 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 20. oktober 2023 #308 Del Skrevet 20. oktober 2023 Det er så trist 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. oktober 2023 #309 Del Skrevet 22. oktober 2023 Den boken som kommer ut snart. Er det hennes egne ord? Selvbiografi? Det kunne vært interessant å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piinki Skrevet 22. oktober 2023 #310 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) MalloryK skrev (7 minutter siden): Den boken som kommer ut snart. Er det hennes egne ord? Selvbiografi? Det kunne vært interessant å lese Hun har nok ghost writer. Hun er glad i å uttrykke seg skriftlig, men formen hennes er veldig muntlig. Og veldig preget av store følelser. Jeg tror ingen forlag ville gitt ut Britneys egne ord. Men det er en selvbiografi. Den kommer på onsdag. Det blir spennende. Jeg har et hat elsk forhold til henne, så det blir uansett interesant. Endret 22. oktober 2023 av Piinki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 22. oktober 2023 #311 Del Skrevet 22. oktober 2023 Ja jeg kommer kanskje til å kjøpe den. Får se hva anmelderne sier først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 23. oktober 2023 #312 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hva mener hun med det siste hun postet? Var så rart bilde. Får assosiasjoner til fæle ting, men det kan hende hun mener at hennes hender er rene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. oktober 2023 #313 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg blir bare trist av å se på den kontoen. Tydelig at hun ikke er frisk. Håper hun får den hjelpen hun trenger…. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 23. oktober 2023 #314 Del Skrevet 23. oktober 2023 https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/min-egen-stemme-9788202764616 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. oktober 2023 #315 Del Skrevet 23. oktober 2023 Gi en lyd hvis dere har lest boken. Og hva dere synes. Jeg har litt lyst må jeg innrømme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 23. oktober 2023 #316 Del Skrevet 23. oktober 2023 MalloryK skrev (5 minutter siden): Gi en lyd hvis dere har lest boken. Og hva dere synes. Jeg har litt lyst må jeg innrømme. Jeg bestilte den i dag, helt på impuls! 😆Datteren min kan få boka etter jeg er ferdig med den. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. oktober 2023 #317 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg har vokst opp med Britney, vi er like gamle. Og tross alt som foregår nå så liker jeg henne. Håper bare boken er hennes egne ord, ikke noe fra sladderpressen liksom. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. oktober 2023 #318 Del Skrevet 24. oktober 2023 Noen som vet om det er en konto man kan følge på tik tok, instagram etc, hvor man analyserer istainnleggene hennes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 24. oktober 2023 #319 Del Skrevet 24. oktober 2023 Jeg kjøpte boka i dag på amazon, klarte ikke vente. 😂 Jeg er litt over 1/3 ferdig med boken. Hun forteller om en farsside hvor det er mye vold og rusmisbruk. Hun startet å drikke og mistet jomfrudommen da hun var 13 år. Hun føler seg mye isolert og ønsker ikke være med de rundt seg. En rimelig trist tilværelse. Hun virkelig brenner for å opptre og synge, men dette viste vi fra før. Justin er bare et rasshøl som han har manipulert media. Han var mye utro, helt fra første året de var sammen. Hun var klar over det, men elsket han så høyt at hun ikke sa noe. Hun preges sterkt av å være naiv og at hun tror det beste om alle. Kjøp den om du liker britney og er nysgjerrig på historien hennes. Den er skrevet av en ghostwriter som det skrives høyere opp, og det er et "kjære dagbok" preg som jeg synes gir den litt sjarm. Media skriver de viktigste punktene, men føler det står veldig mye mellom linjene. 8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 24. oktober 2023 #320 Del Skrevet 24. oktober 2023 h/k skrev (56 minutter siden): Jeg kjøpte boka i dag på amazon, klarte ikke vente. 😂 Jeg er litt over 1/3 ferdig med boken. Hun forteller om en farsside hvor det er mye vold og rusmisbruk. Hun startet å drikke og mistet jomfrudommen da hun var 13 år. Hun føler seg mye isolert og ønsker ikke være med de rundt seg. En rimelig trist tilværelse. Hun virkelig brenner for å opptre og synge, men dette viste vi fra før. Justin er bare et rasshøl som han har manipulert media. Han var mye utro, helt fra første året de var sammen. Hun var klar over det, men elsket han så høyt at hun ikke sa noe. Hun preges sterkt av å være naiv og at hun tror det beste om alle. Kjøp den om du liker britney og er nysgjerrig på historien hennes. Den er skrevet av en ghostwriter som det skrives høyere opp, og det er et "kjære dagbok" preg som jeg synes gir den litt sjarm. Media skriver de viktigste punktene, men føler det står veldig mye mellom linjene. Jeg bestilte min i går, jeg kunne sikkert dratt til sentrum å kjøpt den men.. Ok, spennende! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå