Gå til innhold

Britney Spears' Instagram

missLynch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, Nutz said:

Nå ser man jo egentlig at den verge-løsningen kanskje ikke var så dum likevel. Hun trenger hjelp.

Ja, tenker jo at familien kanskje visste best hele veien.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå danser hun med kniver. Med hundene i bakgrunnen. Det ser ut som hun har gått et steg lengre nå når det gjelder å være crazy

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda en video. Jeg tviler på at hun er alene hjemme. Den assistenten hun snakket om, er det bare en sjåfør?

Jeg er så lei meg, tenk at dette er Britney som vi alle (eller jeg) har fulgt siden barndommen. Hun er bare 2 år eldre enn meg, og jeg har alltid likt henne og musikken. Det er så uendelig trist dette her

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (7 timer siden):

I en annen video, med strippestangen, så var det hundebæsj på gulvet

Det har det vært ofte i videoene hennes. Hun har flere små hunder, og de driter og pisser overalt inne, tror neppe de er husreine eller blir luftet, for Britney går omtrent aldri ut…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 24.9.2023 den 10.17):

Nå ser man jo egentlig at den verge-løsningen kanskje ikke var så dum likevel. Hun trenger hjelp.

Syntes det var merkelig den gangen at hun ikke fikk en nøytral verge, altså en som ikke var i familie med henne. Hun ønsket jo ikke å ha faren som verge. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke en manager lenger eller noen som bryr seg om karrieren hennes?
For hun ødelegger jo så mye for seg nå. Likevel er hun flinkere til å danse enn de fleste, da!
Men det var jo liksom det store talentet hennes. Tragisk

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (På 24.9.2023 den 10.17):

Jeg har hele tiden tenkt at den vergeløsningen har vært for en god grunn. Det er jo for å beskytte henne og at hun ikke gir bort formuen i en manisk fase og beskyttes fra seg selv. Men mulig at det er lagt noen føringer. Det skal mye til for at noen skal få vergemål i USA, de grunnleggende rettighetene er sterke så vil tro at det har vært en viss bevisbyrde i retten når faren ble oppnevnt og den skal heller ikke være statisk, men etterprøves med jevne mellomrom og slik har det jo vært. 

Det er mange som er bipolare som har et høyt funksjonsnivå. Det er tydelig på Britney at dette funksjonsnivået ikke skårer veldig høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Atheena said:

Jeg har hele tiden tenkt at den vergeløsningen har vært for en god grunn. Det er jo for å beskytte henne og at hun ikke gir bort formuen i en manisk fase og beskyttes fra seg selv. Men mulig at det er lagt noen føringer. Det skal mye til for at noen skal få vergemål i USA, de grunnleggende rettighetene er sterke så vil tro at det har vært en viss bevisbyrde i retten når faren ble oppnevnt og den skal heller ikke være statisk, men etterprøves med jevne mellomrom og slik har det jo vært. 

Det er mange som er bipolare som har et høyt funksjonsnivå. Det er tydelig på Britney at dette funksjonsnivået ikke skårer veldig høyt.

Helt enig. Hun er absolutt på et punkt i livet hvor hun bør skånes for seg selv. Om ikke annet så burde hun i det minste ha en som er ansvarlig for SoMe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/26/2023 at 1:30 PM, hvalstad45 said:

Har hun ikke en manager lenger eller noen som bryr seg om karrieren hennes?
For hun ødelegger jo så mye for seg nå. Likevel er hun flinkere til å danse enn de fleste, da!
Men det var jo liksom det store talentet hennes. Tragisk

Hva i all verden skal en manager gjøre mener du? Hun er jo sjef over sitt eget liv. 

Det er mange psykisk syke som går iblant oss hver eneste dag, noen gjør ting som andre oppfatter som merkelige, men det er heldigvis ingen som kan bestemme at de ikke skal få lov bare fordi det ikke er karrierefremmende. 

Britney har nok ikke særlig med karriere igjen i livet, hun kan ikke ødelegge så mye. 

Syns det er litt dobbeltmoral ute og går. Stakkars Britney og åååå hvor synd det er i henne. Hun har nå mye bedre forutsetninger til å overleve som psykisk syk enn det mange har. Selvfølgelig er det trist at hun er syk, men 90 prosent av det hun legger ut er relativt uskyldig. La henne kose seg med dansinga, hvis det er det som gir henne mening i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know I spooked everyone with the last post, but these are fake knives that my team rented from Hand Prop shop in LA. These are not real knives. No one needs to worry or call the police. I’m trying to imitate one of my favorite performers Shakira … a performance I was inspired by !!!  Cheers to us bad girls who aren’t afraid to push boundaries and take risks 💅🏼💅🏼💅🏼!

Som om knivene er det verste hun gjør...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vergemålet hadde nok i aller høyeste grad noe for seg ift å ivareta/skjerme. Det som ble helt galt er vel at det var faren. 

Britney rulet scenen i så mange år, hun var virkelig prinsessen! Det er bare forferdelig trist at livet hennes ble kaos og psykdom. Håper hun kan finne en ro etterhvert, og kanskje aller helst logge ut av Instagram. Det ville vært mye bedre for henne selv og la fansen huske henne som den fantastiske popstjernen hun faktisk var. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Vergemålet hadde nok i aller høyeste grad noe for seg ift å ivareta/skjerme. Det som ble helt galt er vel at det var faren. 

Britney rulet scenen i så mange år, hun var virkelig prinsessen! Det er bare forferdelig trist at livet hennes ble kaos og psykdom. Håper hun kan finne en ro etterhvert, og kanskje aller helst logge ut av Instagram. Det ville vært mye bedre for henne selv og la fansen huske henne som den fantastiske popstjernen hun faktisk var. 

Jeg tror også vergemålet i utgangspunktet kunne ha vært en bra ting for henne, men jeg tror ikke det ble gjort på en god måte. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...