Gå til innhold

Britney Spears' Instagram

missLynch

Anbefalte innlegg

missLynch skrev (11 minutter siden):

Ny video nå  med en liten hund som sniffer seg oppover bena hennes; rotete kamera og lett kaotisk. 

Jeg synes veldig synd på de to flotte guttene hennes. Har hun ikke en eneste tanke for hvordan de opplever dette Instagram-kjøret? Har hun kontakt med de i de hele tatt? Er det Federline som har hatt omsorgen de siste årene? 

Jeg lurer på hvor den andre hunden hennes er. Det var filmer av den før men hun var mer opptatt av å se på seg selv i kamera. Og nå en liten valp på en litt rar video..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

apokryf skrev (7 minutter siden):

Hun er død eller lukket vekk. Det er AI videoer  som legges ut,og sam er scam. Hun var ikke i eget «bryllup» engang. Sjekk ut nyeste interjvuet med Jason Alexander (ex mannen hennes og en av de nærmeste vennene hennes, han som kom seg inn og filmet «bryllupet» på IG live) Hollywood er ondt og det går så mye dypere enn mange av dere tror…

Du kan da ikke tro på det der hallo 🤣

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
missLynch skrev (39 minutter siden):

Ny video nå  med en liten hund som sniffer seg oppover bena hennes; rotete kamera og lett kaotisk. 

Jeg synes veldig synd på de to flotte guttene hennes. Har hun ikke en eneste tanke for hvordan de opplever dette Instagram-kjøret? Har hun kontakt med de i de hele tatt? Er det Federline som har hatt omsorgen de siste årene? 

Hun er psykisk syk og derfor er hun ikke i stand til å se det slik. Hun har kuttet kontakt med hele familien sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wysteria skrev (27 minutter siden):

Herregud gi deg. 🤣

Det er du som må gi deg. Ser hvordan du kommuniserer i tråden og det er ikke noe for meg så bye✌️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

apokryf skrev (1 time siden):

Hun er død eller lukket vekk. Det er AI videoer  som legges ut,og sam er scam. Hun var ikke i eget «bryllup» engang. Sjekk ut nyeste interjvuet med Jason Alexander (ex mannen hennes og en av de nærmeste vennene hennes, han som kom seg inn og filmet «bryllupet» på IG live) Hollywood er ondt og det går så mye dypere enn mange av dere tror…

Dette

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (7 timer siden):

Dette

Hvordan kan du være så sikker på det? Det er jo bare konspirasjonsteorier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (6 timer siden):

Tror du på chemtrails og farlig 5g også?

Eh nei. Vanskelig å tenke nyansert?? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atheena skrev (11 timer siden):

Hun er psykisk syk og derfor er hun ikke i stand til å se det slik. Hun har kuttet kontakt med hele familien sin. 

Har lest noen artikler de siste dagene om at broren Bryan har flyttet inn til henne etter bruddet med Sam. Håper noen er der med henne i hvert fall. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wysteria skrev (18 timer siden):

Du kan da ikke tro på det der hallo 🤣

Sov godt. Blir en brå oppvåkning for mange av dere fremover når dere ser hva som foregår.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

apokryf skrev (21 minutter siden):

Sov godt. Blir en brå oppvåkning for mange av dere fremover når dere ser hva som foregår.

Mhm. Helt sikkert. :knegg:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

apokryf skrev (4 timer siden):

Hva foregår?

Fortell, for slike som meg som ikke følger men godt vet hvem BS er, har lite annet enn regelrett sladder og tull å basere seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg skjønner ikke hva noen skulle tjene på å holde "Britney" i live om hun egentlig er død? Pleier ikke salg av plater og lignende gå i været når artister dør? 

Å "holde henne i live" som et slags psykisk sykt takras kan vel ikke gjøre annet enn å ødelegge arven etter henne? 

Jeg tror ikke en millimeter på denne konspirasjonsteorien, jeg er bare virkelig nysgjerrig på motivet 😄

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. 35 minutter siden siste innlegg der «hun» signaliserer SOS. 

Blir sikkert slettet om litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nikea skrev (17 timer siden):

Men jeg skjønner ikke hva noen skulle tjene på å holde "Britney" i live om hun egentlig er død? Pleier ikke salg av plater og lignende gå i været når artister dør? 

Å "holde henne i live" som et slags psykisk sykt takras kan vel ikke gjøre annet enn å ødelegge arven etter henne? 

Jeg tror ikke en millimeter på denne konspirasjonsteorien, jeg er bare virkelig nysgjerrig på motivet 😄

Enkelte finner på disse teoriene fordi de får noe utav det. Enten økonomisk eller andre fordeler. Nyttige lettlurte folk biter på og sprer konspirasjonene videre. De stiller ikke kritiske spørsmål.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (17 timer siden):

Hvorfor signalisere SOS hvis det er en stedfortreder? Makes no sense. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstsemester skrev (8 timer siden):

Enkelte finner på disse teoriene fordi de får noe utav det. Enten økonomisk eller andre fordeler. Nyttige lettlurte folk biter på og sprer konspirasjonene videre. De stiller ikke kritiske spørsmål.

Nei, det er ikke mulig å komme med et sannsynlig motiv for denne teorien. Men hadde vært gøy å høre fra de som tror på det 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 24.8.2023 den 22.46):

Har du sett den nye serien til kevin vågenes på nrk, der en drept kvinne «signaliserer sos med øynene» på en video tatt før hun ble drept? Morsom serie 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...