Gå til innhold

Britney Spears' Instagram

missLynch

Anbefalte innlegg

missmcbeal skrev (På 11.7.2023 den 22.17):

Eller så ønsker hun å legge ut videoene selv og han er støttende og filmer?

Fordi, om Sam skulle regissert hele greien så tror jeg nok han hadde funnet på noe bedre enn de gjentakende og kjedelige videoene. 

Dansingen har alltid vært noe Britney har mestret, og det er ikke noe rart i mine øyner at hun fortsetter å gjøre det, frivillig. Dansing er terapien hennes.

Sam cruiser heller ikke rundt i Europa for å feste med kompiser, han jobber mye. Han har spilt inn filmer, og gjør nok reklame også. 

Sam tjener vel såpass greit nå at han fint kan skille seg fra Britney og leve livet. Han er tross alt berømt nå etter Britney, han får roller og han har kroppen og kan fint tjene masse penger på reklame/modell om han ønsker det også. Han har over 3 millioner følgere. Han står fortsatt ved hennes side, og det kan garantert ikke være lett.

Har du tenkt på at Britney ikke kan tvinges til behandling om hun ikke ønsker det selv. Hun må få bestemme selv. Tvang er jo nettopp noe hun har blitt utsatt for mye. 

De få gangene Sam har uttrykt seg om Britney, noe han helst ikke gjør for å ivareta personvernet hennes, så virker det ekte, genuint og veldig reflektert. 

Det er selvsagt fristende å tenke at en som Sam kun må være ute etter hennes berømmelse og penger. 

Vet du i det hele tatt noe om Sams bakgrunn? Han vokste opp fattig i Iran. Han har stor respekt for kvinner. Han har brukt plattformen sin til snakke om at kvinner må få rettigheter i Iran. Dette verdisynet hans rimer ikke med at han skulle bevisst utnytte Britney. 

Han var lenge også ganske overvektig og kjempet med vekten, så han har møtt på motgang han også.

Uansett, nå kommer Britney sin selvbiografi ut i oktober. Forhåpentligvis er det Britneys egne tanker vi får lese.

Du ser jo nå hvor «fake» hele Sam Asghari er. 
Hele denne storyen om Britneys utroskap er spin fra ende til annen. 
Han har reist verden rundt på turer og kost seg, hatt en dame på si og regelrett hatt nedtelling på ekteskapet med B. 

(På yachten hvor vi ser B holder rundt en fyr i caps sitter faktisk Sam like bortenfor, men han er klippet ut av fotoene). 
På hennes videoer er det enten Sam som filmer eller hennes assistent (inhouse aasistant). Sam har styrt hennes IG når han har vært hjemme og bifalt. For på denne måten også få henne til å bli fremstilt som en enda mere «loco» enn hun er. Dette kan han bruke mot henne og som ‘excuse’ nå for på denne måten oppnå sympati når han tok ut separasjon. Maxe offerrollen! 

Sam har ikke oppnådd noe før tiden med Britney. I ettertid har han elsket rampelyset og melket det for alt det var verdt. Dessverre for Sam har han ikke lest prenup’en eller satt seg inn i hva NDA’en betydde. Hadde han holdt ut i litt over ett år til ville han klart å motta 1 million us dollar (1 mill us dollar for hvert andre år). NDA’en er verdt mye penger så her må han få en kontrakt verdt mye, mye mere av t ex medieselskap/forlag før han kan uttale seg om forholdet ble B. Enda kan han bli saksøkt og få et krav i millionklassen mot seg. Så får vi se, om hans såkalte «opptak av film og commercials» vil gi han såpass med inntekter at han kan leve av det. 
Flere skriver at han er g a y, mens andre nevner han allerede har fått barn med sin elskerinne som han har vært sammen m i lang tid. Tiden vil vise om noe av dette er sant. Uansett kan vi si at med en gang conservatorship’et ble opphevet ble det bryllup, men om han har hatt fokus på å hjelpe henne psykisk de ti månedene de har vært gift er sterkt overdrevet siden han knapt har vært under samme tak som henne. Hun har betalt alt han har tatt i, alle lavish luxurious reiser og opphold og gitt han penger hele veien. De fleste som omgir seg rundt B har ikke gjort annet enn å utnytte henne siden hun ble kjent. 
B burde vært innlagt eller hatt en profesjonell assistent utdannet innenfor psykiatri/psykologi rundt seg 24/7. Det er forferdelig tragisk hele greia, og nei, jeg har overhodet ingen sympati med Sam Asghari som ikke er noe annet enn en ‘suc ke r’ uansett hvordan du prøver å få han til å fremstå. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantorangen-Oslo skrev (40 minutter siden):

Du ser jo nå hvor «fake» hele Sam Asghari er. 
Hele denne storyen om Britneys utroskap er spin fra ende til annen. 
Han har reist verden rundt på turer og kost seg, hatt en dame på si og regelrett hatt nedtelling på ekteskapet med B. 

(På yachten hvor vi ser B holder rundt en fyr i caps sitter faktisk Sam like bortenfor, men han er klippet ut av fotoene). 
På hennes videoer er det enten Sam som filmer eller hennes assistent (inhouse aasistant). Sam har styrt hennes IG når han har vært hjemme og bifalt. For på denne måten også få henne til å bli fremstilt som en enda mere «loco» enn hun er. Dette kan han bruke mot henne og som ‘excuse’ nå for på denne måten oppnå sympati når han tok ut separasjon. Maxe offerrollen! 

Sam har ikke oppnådd noe før tiden med Britney. I ettertid har han elsket rampelyset og melket det for alt det var verdt. Dessverre for Sam har han ikke lest prenup’en eller satt seg inn i hva NDA’en betydde. Hadde han holdt ut i litt over ett år til ville han klart å motta 1 million us dollar (1 mill us dollar for hvert andre år). NDA’en er verdt mye penger så her må han få en kontrakt verdt mye, mye mere av t ex medieselskap/forlag før han kan uttale seg om forholdet ble B. Enda kan han bli saksøkt og få et krav i millionklassen mot seg. Så får vi se, om hans såkalte «opptak av film og commercials» vil gi han såpass med inntekter at han kan leve av det. 
Flere skriver at han er g a y, mens andre nevner han allerede har fått barn med sin elskerinne som han har vært sammen m i lang tid. Tiden vil vise om noe av dette er sant. Uansett kan vi si at med en gang conservatorship’et ble opphevet ble det bryllup, men om han har hatt fokus på å hjelpe henne psykisk de ti månedene de har vært gift er sterkt overdrevet siden han knapt har vært under samme tak som henne. Hun har betalt alt han har tatt i, alle lavish luxurious reiser og opphold og gitt han penger hele veien. De fleste som omgir seg rundt B har ikke gjort annet enn å utnytte henne siden hun ble kjent. 
B burde vært innlagt eller hatt en profesjonell assistent utdannet innenfor psykiatri/psykologi rundt seg 24/7. Det er forferdelig tragisk hele greia, og nei, jeg har overhodet ingen sympati med Sam Asghari som ikke er noe annet enn en ‘suc ke r’ uansett hvordan du prøver å få han til å fremstå. 

Og barnefaren Kevin har mottatt millioner i barnetrygd fra Britney i 18 år.....  Hun er blitt så utnyttet av menn😩

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (14 minutter siden):

Den matlagingsvideoen er sikkert ikke speedet opp, sånn er hun nok til vanlig.

Synes den bærer preg av kaos og om du ser nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (4 minutter siden):

Hun har fint kjøkken da

Ja litt gammeldags,men ryddig. Hun har hushjelp leste jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atheena
M.H85 skrev (3 timer siden):

Synes den bærer preg av kaos og om du ser nøye.

Får nesten sånn følelse når man skraper negler langs en tavle når jeg ser på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (17 timer siden):

Har hun ikke bukser?

Men seriøst. Husker dere Bam Margera fra Jackass? Han er helt ute og kjøre og. Han har noen diagnoser og, pluss han bruker sterke narkotiske stoffer. Han legger og ut helt koko videoer. Nå er han innlagt/fengslet. Det er så trist å se disse kjendisene, som vi så opp til tidligere, så ødelagte.

Ja. Og stakkars Amanda Bynes, hun er jo også syk og var skikkelig ute å kjøre en stund, eller fortsatt. Hun er vel bipolar da.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokkevideo borte nå. Det var det merkeligste jeg har sett på lenge. 
Akk ja…hadde jeg hatt så mye penger, hadde jeg kjøpt meg et lite sommerhus et sted i Karibien, og kommet meg unna L.A og paparazzier. Hun sitter kanskje veldig isolert inne i en mansion. Det hjelper vel ikke på psyken, heller 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (2 minutter siden):

Kokkevideo borte nå. Det var det merkeligste jeg har sett på lenge. 
Akk ja…hadde jeg hatt så mye penger, hadde jeg kjøpt meg et lite sommerhus et sted i Karibien, og kommet meg unna L.A og paparazzier. Hun sitter kanskje veldig isolert inne i en mansion. Det hjelper vel ikke på psyken, heller 🤷‍♀️

Ja hun er isolert og syk. Det ser man jo. Ikke ofte hun filmer utenfor sin egen stue. Ser ikke hun på cafe eller med venner egentlig. Trist!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd i barna hennes.

Hun er jo mye mer opptatt av seg selv.

Hun har nok en alvorlig personlighet forstyrrelse. Borderline, bipolar, eller dramatiserende. 

Hun trenger selvfølgelig hjelp.

Synes det er feil at folk her inne rakker ned på familien hennes. Jeg tror det er mye vi ikke vet og samme med eksen som har hatt omsorg for barna hennes. At folk rekker ned på de blir helt feil. Burde la henne og familien være I fred.

Bare se på alt hun skriver og legger ut. Hun har nok lett til å bli utnytta også. Derfor trenger hun hjelp.

Hun har også lagt ut video der det er nesten litt slik at hun støttet dyremishandling. For lenge siden med tiger i fangenskap osv. 

Er mange som går igjennom en dritt barndom men ikke er slik. Her er det nok en alvorlig personlighet forstyrrelse.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wysteria skrev (7 minutter siden):

Hun har nok en alvorlig personlighet forstyrrelse. Borderline, bipolar, eller dramatiserende. 

Synes det er feil at folk her inne rakker ned på familien hennes. Jeg tror det er mye vi ikke vet og samme med eksen som har hatt omsorg for barna hennes. At folk rekker ned på de blir helt feil. Burde la henne og familien være I fred.

Bare se på alt hun skriver og legger ut. Hun har nok lett til å bli utnytta også. Derfor trenger hun hjelp.

Hun har også lagt ut video der det er nesten litt slik at hun støttet dyremishandling. For lenge siden med tiger i fangenskap osv. 

Er mange som går igjennom en dritt barndom men ikke er slik. Her er det nok en alvorlig personlighet forstyrrelse.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er veldig, veldig mentalt syk. Totalt shitshow. Dessverre er det ikke forbudt å være mentalt syk så lenge man ikke er til alvorlig fare for seg selv eller andre, så hun får lov til å holde på. Vergemålet burde ikke vært avsluttet, men tilpasset for å sikre at hun ikke blamerer seg.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wysteria skrev (2 timer siden):

Syns ikke så synd på de sønnene hennes. De har nytt godt av alle millionene de har melket ut av henne, og de jo vokst opp med kevin federline som den som gir de oppdragelse og lærer de hvordan de skal behandle folk. De behandler Britney som en melkeku, akkurat slik kevin gjør.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny video nå  med en liten hund som sniffer seg oppover bena hennes; rotete kamera og lett kaotisk. 

Jeg synes veldig synd på de to flotte guttene hennes. Har hun ikke en eneste tanke for hvordan de opplever dette Instagram-kjøret? Har hun kontakt med de i de hele tatt? Er det Federline som har hatt omsorgen de siste årene? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klappe skrev (6 minutter siden):

Syns ikke så synd på de sønnene hennes. De har nytt godt av alle millionene de har melket ut av henne, og de jo vokst opp med kevin federline som den som gir de oppdragelse og lærer de hvordan de skal behandle folk. De behandler Britney som en melkeku, akkurat slik kevin gjør.

Å wow seriøst? Du snakker om barn under 18. Men høres jo ut som du kjenner både barna hennes og faren og hele familien, siden du kommer med slikt. Britney er voksen over 30 år. Litt merkelig at hun ikke går overens med noen i familien. Hun er jo ikke oppegående det kan du både lese og se på hva hun legger ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (8 minutter siden):

Ny video nå  med en liten hund som sniffer seg oppover bena hennes; rotete kamera og lett kaotisk. 

Jeg synes veldig synd på de to flotte guttene hennes. Har hun ikke en eneste tanke for hvordan de opplever dette Instagram-kjøret? Har hun kontakt med de i de hele tatt? Er det Federline som har hatt omsorgen de siste årene? 

Wysteria skrev (Akkurat nå):

Å wow seriøst? Du snakker om barn under 18. Men høres jo ut som du kjenner både barna hennes og faren og hele familien, siden du kommer med slikt. Britney er voksen over 30 år. Litt merkelig at hun ikke går overens med noen i familien. Hun er jo ikke oppegående det kan du både lese og se på hva hun legger ut.

https://www.buzzfeednews.com/article/leylamohammed/britney-spears-son-wont-get-anything-two-years

Familien behandler henne som dritt, så ikke så rart hun ikke kommer overens med dem. Men pengene hennes skal de ha…

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er død eller lukket vekk. Det er AI videoer  som legges ut,og sam er scam. Hun var ikke i eget «bryllup» engang. Sjekk ut nyeste interjvuet med Jason Alexander (ex mannen hennes og en av de nærmeste vennene hennes, han som kom seg inn og filmet «bryllupet» på IG live) Hollywood er ondt og det går så mye dypere enn mange av dere tror…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...